Heb jij gedaan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:31 schreef Lijpo het volgende:
Judo moet je tot je 12de doen daarna overstappen naar een andere sport.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:31 schreef Lijpo het volgende:
Judo moet je tot je 12de doen daarna overstappen naar een andere sport.
Boswachter gaat met een mes naar een vuurgevecht.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:42 schreef de_boswachter het volgende:
Judo doen en dan tegen een gozer met een gun aanlopen.
PWND !
Pfff ik wil jou nog wel eens horen als je de hele dag op een terrasje hebt gezeten/gelegen en je er dan ineens achter komt dat je nog moet trainenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:22 schreef Blue Thunder het volgende:
Als het warm is moet je ook kunnen vechten hoor...
Of in het geval van Judo, knuffelen![]()
Ah dus overdag doe je ook al geen flikkerquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Pfff ik wil jou nog wel eens horen als je de hele dag op een terrasje hebt gezeten/gelegen en je er dan ineens achter komt dat je nog moet trainen
Dat kloptquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:24 schreef l3laster het volgende:
[..]
Ah dus overdag doe je ook al geen flikker
yeah right, Remy Bonjasky in de houdgreepquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:04 schreef P8 het volgende:
judo is wel echt fokking zwaar underrated.
Ik geloof dat in een one-on-one gevecht zonder regels, een prof-judoka er zeker niet slechter voorstaat dan een tot staand-vechten-beperkte kickbokser.
Inderdaad ja. Moet 'ie wel eerst op de grond belanden (ongetwijfeld lastig te bewerkstelligen). Reken maar dat Bonjasky het op de grond aflegt tegen een Van der Geest.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
yeah right, Remy Bonjasky in de houdgreep![]()
Jij snapt hetquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:04 schreef P8 het volgende:
Ik geloof dat in een one-on-one gevecht zonder regels, een prof-judoka er zeker niet slechter voorstaat dan een tot staand-vechten-beperkte kickbokser.
kijk ook maar 1 wedstrijd mma (met 1 deelnemer die graag op de grond vecht). Die gasten hebben zo fokking snel hun tegenstander op de grond. Met judotechnieken dus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:43 schreef koudhier het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Moet 'ie wel eerst op de grond belanden (ongetwijfeld lastig te bewerkstelligen). Reken maar dat Bonjasky het op de grond aflegt tegen een Van der Geest.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:02 schreef P8 het volgende:
[..]
Kijk ik wil niet zeggen dat Judoka's van die lui zijn die iedereen kunnen slopen, maar judo is sowieso praktischer op straat dan van die lame semi-contact sporten.
Totdat een maat van degene die je op de grond hebt gewerkt zijn schoen tegen je hoofd parkeert....quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:02 schreef P8 het volgende:
[..]
Kijk ik wil niet zeggen dat Judoka's van die lui zijn die iedereen kunnen slopen, maar judo is sowieso praktischer op straat dan van die lame semi-contact sporten.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:02 schreef P8 het volgende:
[..]
Als Dennis van der Geest op je gaat zitten heb je m.i. wel een probleem ja.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:04 schreef P8 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |