i like herquote:
We hebben weer een alto te pakkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:32 schreef Acinonyx het volgende:
De meeste fok!kers schijnen nog steeds te denken dat iedereen die er een beetje anders uitziet meteen emo is![]()
zelfs bij topics over bands als nightwish of him zie je een stuk of tig keer het woord emo voorbij komen xD
Mjah maar alto's zijn coolquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
We hebben weer een alto te pakken[ afbeelding ]
alto'squote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:42 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Mjah maar alto's zijn cool. Mits ze er voor uit komen. Anders ben je alsnog emo!
TS is alto.
kietel me extreem elmoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:04 schreef Apotheose het volgende:
elmo ken ik wel...
Ik stond laatst in een rockkroeg (mijn stamkroeg) toen de één of andere gothic / emo kut mij vertelde dat ik geen alto was oid omdat ik een blouse aanhad....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:42 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Mjah maar alto's zijn cool. Mits ze er voor uit komen. Anders ben je alsnog emo!
TS is alto.
Tss, non-conformistquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:19 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik stond laatst in een rockkroeg (mijn stamkroeg) toen de één of andere gothic / emo kut mij vertelde dat ik geen alto was oid omdat ik een blouse aanhad....
(en heul geen kakblouse ofzo.... gewoon zo'n goedkoop luchtig C&A ding...)
Tssss...![]()
How emo are you?quote:
Wat is er zo cool aan alto's.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:42 schreef kaakaa het volgende:
[..]
TS is alto.
Alto's zijn stoerder dan emo's. Alto's dragen vaak Overzeas kleding en zijn altijd chagrijnig of juist hyper. Emo's zijn liever depressief om niks. Ja, dat ze emo zijn. Maar dan is het zo'n vicieuze cirkel enzoquote:
quote:
Nein, wel komt het eens voor dat je de jongens en de meisjes niet meer uit elkaar kunt houden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar wat gebeurt er dan met al die emo chicks? Zijn die opeens emo af?
Dat is niet de issue..quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:15 schreef Elfy het volgende:
[..]
Dat is niet de issue..
issues:
- gothics die voor emo's worden aangezien
- Niet doodgaand, maar wel snijdende emo's zijn
- wannabe emo's die menen dat ze de shit zijn depri zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |