In plaats van onzinnige plaatjes maken in Paint had je je tijd ook nuttig kunnen besteden om mijn vraag waarop ik al een jaar op antwoord wacht te beantwoorden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:20 schreef Metalfreak het volgende:
Ik had hier een paint over gemaakt
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Emo_%28subcultuur%29quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:22 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
In plaats van onzinnige plaatjes maken in Paint had je je tijd ook nuttig kunnen besteden om mijn vraag waarop ik al een jaar op antwoord wacht te beantwoorden.
Dat is nog het ergste, inderdaad. Leuk hoor, die katten. Maar er zijn er 3 miljoen van in Nederland alleen al, en nee, die van jou is echt niet leuker dan de rest.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef twiFight het volgende:
Of mensen (lees: alleen vrouwen) die dan alleen fotos van hun huisdier gaan posten.
http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&channel=s&hl=nl&q=online+photo+resizer&meta=&btnG=Google+zoekenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:44 schreef pietkanarie het volgende:
Ik voel me aangesprokenmaar er wordt aan gewerkt. De foto's die ik wil oploaden zijn allemaal te groot.
Als ik kon, gaf ik je graag twee seconden van je leven terug hoor. Maar dat kan niet, helaas.
En niet op mijn fotoboek klikken dus, ben je weer twee seconden kwijt.
dan verklein je ze in paint ofzo zo moeilijk is het nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:44 schreef pietkanarie het volgende:
Ik voel me aangesprokenmaar er wordt aan gewerkt. De foto's die ik wil oploaden zijn allemaal te groot.
Als ik kon, gaf ik je graag twee seconden van je leven terug hoor. Maar dat kan niet, helaas.
En niet op mijn fotoboek klikken dus, ben je weer twee seconden kwijt.
En als je d'r meer upload komen ze zo hendig sjiek in een rar!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:56 schreef Lyzio het volgende:
Ze zouden vrouwen moeten verplichten om minimaal een naaktfoto in d'r fobo te zetten alvorens toegelaten te worden op FOK!
Wil jij yvonne naakt zien?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:56 schreef Lyzio het volgende:
Ze zouden vrouwen moeten verplichten om minimaal een naaktfoto in d'r fobo te zetten alvorens toegelaten te worden op FOK!
Wie PM't Danny?
oh, da's een handig programma!! Ik ga binnenkort wel een keer bezig met het fotoboek.quote:
Easy Resize is ook een fijn programma.. Werkt vooral heel simpel (zelfs ik begrijp het).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:41 schreef pietkanarie het volgende:
oh, da's een handig programma!! Ik ga binnenkort wel een keer bezig met het fotoboek.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:08 schreef Armoed het volgende:
2 seconds of my life, back please.
Klacht is duidelijk.
He, was jij niet die mod in KLB?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En als je d'r meer upload komen ze zo hendig sjiek in een rar!
[ afbeelding ]
Die foto in je FoBo!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:20 schreef Metalfreak het volgende:
Ik had hier een paint over gemaakt
[ afbeelding ]
Ook bij mannen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:56 schreef Lyzio het volgende:
Wie PM't Danny?
En toch blijf ik er bij dat ze haar foto's terug moet zettenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:17 schreef Zenon het volgende:
Ts zat natuurlijk in breathtaking's fobo te kijken
quote:
There's no such thing as a bad breast, I believe this much is true.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |