Wat is dit voor een onzin? Als zij gelukkiger kan worden met TS is dat HAAR keus, en je eigen geluk na streven is niets mis mee, ook al gaat dat soms ten koste van een ander (haar vriend). Het leven is hard, dat leer je nog wel Mrdice.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:01 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dit snap ik dus echt niet. Wat geeft het jou in hemelsnaam het recht om opzettelijk te gaan lopen stoken in een relatie waar zelfs een kind deel van uitmaakt!! Rot toch lekker op met je zielige verliefde gevoelens en ga buiten in de regen staan afkoelen!
TS, wil je nou advies hoe je deze meid kan scoren of wil je oprecht haar doen vergeten? Als het laatste geldt dan weet je dondersgoed wat je moet doen. Gedraag je en geef elke vorm van hoop of wens op en move on.
Helaas twijfel ik aan je intenties. Volgens mij zou je haar zo proberen te scoren als je de kans kreeg. Zo kansloos
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:30 schreef Eemnesdegekste het volgende:
Dat werkt niet, voor je het weet heb je problemen met d'r vriend![]()
Nou bedankt dat je zoveel vertrouwen in me hebt oh wijze oude manquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:41 schreef Twijfelaar80 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin? Als zij gelukkiger kan worden met TS is dat HAAR keus, en je eigen geluk na streven is niets mis mee, ook al gaat dat soms ten koste van een ander (haar vriend). Het leven is hard, dat leer je nog wel Mrdice.
Bedankt voor je compliment, je kunt altijd bij me aankloppen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:40 schreef MrDice het volgende:
[..]
Nou bedankt dat je zoveel vertrouwen in me hebt oh wijze oude man.
De menselijke geest is een vreemde verschijning. Het verschil tussen een flirt, oprechte gevoelens en onschuldige lol kunnen zo dicht bij elkaar liggen. Het feit alleen al dat je er voor kiest om samen een kindje op de wereld te zetten, betekend al dat je alles er aan moet doen om samen gelukkig te worden. Het is niet een kwestie van "je eigen geluk na te streven, ook al gaat dit ten koste van een ander".
Als buitenstaander moet je respect tonen en afstand houden van zulke situaties. Als zij echt zo ongelukkig is bij hem dan moeten ze dat eerst lekker samen uitzoeken. En dan moeten ze uit elkaar gaan omdat ze samen niet gelukkig kunnen worden. Niet omdat zij zo nodig aan de paal moet gaan lopen zuigen van de eerste de beste flirt welke haar het gevoel van vrijheid en wilde haren weer weet terug te geven.
Maar hey, dat leer je nog wel Twijfelaar80.
Groot verschil tussen over je heen laten lopen en fatsoen. Als ik zou weten dat jij achter mijn meisje aan zou zitten terwijl wij in een lastige periode zitten... man ik zou je helemaal kapot schoppen. Je wacht maar netjes totdat de relatie definitief voorbij is, eerder heb je niks te zoeken binnen een straal van 100 meter als je zulke intenties erop na houdt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:14 schreef Twijfelaar80 het volgende:
[..]
Bedankt voor je compliment, je kunt altijd bij me aankloppen.
Respect tonen en afstand houden, alsof een willekeurige derde dat bij mijn relatie zou doen.
Maar als jij over je heen wilt laten lopen mag dat.
haha. Je bent softwareontwikkelaar zie ik. Dat risico durf ik wel te nemen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:16 schreef MrDice het volgende:
[..]
Als ik zou weten dat jij achter mijn meisje aan zou zitten terwijl wij in een lastige periode zitten... man ik zou je helemaal kapot schoppen.
Ga ervoor, jij komt er wel. Live long ever after...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:30 schreef Twijfelaar80 het volgende:
[..]
haha. Je bent softwareontwikkelaar zie ik. Dat risico durf ik wel te nemen.
Dat is het punt niet in dit geval. Geloof me, ik zou ook furieus worden, mocht ik erachter komen dat een of andere gast zich tussen mij en mijn vriendin zou proberen te wurmen, maar t punt is dat die gast daar geen boodschap aan heeft.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:16 schreef MrDice het volgende:
[..]
Groot verschil tussen over je heen laten lopen en fatsoen. Als ik zou weten dat jij achter mijn meisje aan zou zitten terwijl wij in een lastige periode zitten... man ik zou je helemaal kapot schoppen. Je wacht maar netjes totdat de relatie definitief voorbij is, eerder heb je niks te zoeken binnen een straal van 100 meter als je zulke intenties erop na houdt.
Stel je niet zo aan man. Het Is TS in geen enkel opzicht verboden zijn gevoelens (al dan niet in bedekte termen) aan dat meisje bekend te maken. Of ze nu een relatie heeft of niet. Het verbreken van de relatie gebeurt immers niet door TS maar door dat meisje en als ze de relatie inderdaad verbreekt vindt ze TS kennelijk meer de moeite waard dan haar huidige partner. Daar heeft niemand voor te worden 'kapot geschopt'. Soms wordt een relatie beeindigd omdat een van de partners binnen die relatie een ander treft. Dat kan gebeuren. Nou en?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:16 schreef MrDice het volgende:
[..]
Groot verschil tussen over je heen laten lopen en fatsoen. Als ik zou weten dat jij achter mijn meisje aan zou zitten terwijl wij in een lastige periode zitten... man ik zou je helemaal kapot schoppen. Je wacht maar netjes totdat de relatie definitief voorbij is, eerder heb je niks te zoeken binnen een straal van 100 meter als je zulke intenties erop na houdt.
geef even haar telefoonnummer dan...quote:Op zondag 6 juli 2008 05:03 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ga ervoor, jij komt er wel. Live long ever after...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |