abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59883231
Ik ken het , een vriendin zit een een soortgelijke situatie.

En zo weet ik ook dat het niet makkelijk is om haar te vergeten, en dan zoek je een nóg leuker meisje.
Dit zal alleen niet werken zolang je over je oren verliefd op haar bent.
Je kunt wel proberen andere meiden niet met haar te vergelijken, van dan vallen ze allemaal in het niet.
Bekijk meisjes zoals je voor haar deed. Dat is al een stuk makkelijker, en uiteindelijk kom je er wel overheen.

En oh ja, het haar vertellen is wel het slechtste wat je kan doen, ze heeft een kind en woont samen. Dat werkt niet, voor je het weet heb je problemen met d'r vriend

Btw, hoe oud ben je?
pi_59895870
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:01 schreef MrDice het volgende:

[..]

Dit snap ik dus echt niet. Wat geeft het jou in hemelsnaam het recht om opzettelijk te gaan lopen stoken in een relatie waar zelfs een kind deel van uitmaakt!! Rot toch lekker op met je zielige verliefde gevoelens en ga buiten in de regen staan afkoelen!

TS, wil je nou advies hoe je deze meid kan scoren of wil je oprecht haar doen vergeten? Als het laatste geldt dan weet je dondersgoed wat je moet doen. Gedraag je en geef elke vorm van hoop of wens op en move on.

Helaas twijfel ik aan je intenties. Volgens mij zou je haar zo proberen te scoren als je de kans kreeg. Zo kansloos
Wat is dit voor een onzin? Als zij gelukkiger kan worden met TS is dat HAAR keus, en je eigen geluk na streven is niets mis mee, ook al gaat dat soms ten koste van een ander (haar vriend). Het leven is hard, dat leer je nog wel Mrdice.
pi_59895908
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:30 schreef Eemnesdegekste het volgende:
Dat werkt niet, voor je het weet heb je problemen met d'r vriend

nou en?
  zaterdag 5 juli 2008 @ 11:40:47 #29
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59905917
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:41 schreef Twijfelaar80 het volgende:

[..]

Wat is dit voor een onzin? Als zij gelukkiger kan worden met TS is dat HAAR keus, en je eigen geluk na streven is niets mis mee, ook al gaat dat soms ten koste van een ander (haar vriend). Het leven is hard, dat leer je nog wel Mrdice.
Nou bedankt dat je zoveel vertrouwen in me hebt oh wijze oude man .

De menselijke geest is een vreemde verschijning. Het verschil tussen een flirt, oprechte gevoelens en onschuldige lol kunnen zo dicht bij elkaar liggen. Het feit alleen al dat je er voor kiest om samen een kindje op de wereld te zetten, betekend al dat je alles er aan moet doen om samen gelukkig te worden. Het is niet een kwestie van "je eigen geluk na te streven, ook al gaat dit ten koste van een ander".

Als buitenstaander moet je respect tonen en afstand houden van zulke situaties. Als zij echt zo ongelukkig is bij hem dan moeten ze dat eerst lekker samen uitzoeken. En dan moeten ze uit elkaar gaan omdat ze samen niet gelukkig kunnen worden. Niet omdat zij zo nodig aan de paal moet gaan lopen zuigen van de eerste de beste flirt welke haar het gevoel van vrijheid en wilde haren weer weet terug te geven.

Maar hey, dat leer je nog wel Twijfelaar80.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_59906883
Volgens mij vergeet je dat je het contact, naast puur zakelijk contact, niet met haar wil verbreken ómdat je verliefd op haar bent.
Je bent jezelf aan het gekmaken. Ja, met haar heb je de 'ultieme' klik, maar het levert je alleen maar shit op. Alle leuke dingen met haar, zullen altijd een negatieve keerzijde hebben. Niet echt gezond lijkt me. Open je ogen en zie dat ze, ondanks haar goddelijkheid, ook maar een mens is. En daar zijn er biljoenen van (geloof ik).

Als je geen afstand inbouwt, zal het gevoel weinig kans krijgen te verminderen. En ja, dan ga je je flink kut voelen. Maar je zit nu eenmaal in deze situatie en uiteindelijk wil je van deze onbereikbare liefde af toch?
Happiness never comes in the way that we imagine.
pi_59912750
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:40 schreef MrDice het volgende:

[..]

Nou bedankt dat je zoveel vertrouwen in me hebt oh wijze oude man .

De menselijke geest is een vreemde verschijning. Het verschil tussen een flirt, oprechte gevoelens en onschuldige lol kunnen zo dicht bij elkaar liggen. Het feit alleen al dat je er voor kiest om samen een kindje op de wereld te zetten, betekend al dat je alles er aan moet doen om samen gelukkig te worden. Het is niet een kwestie van "je eigen geluk na te streven, ook al gaat dit ten koste van een ander".

Als buitenstaander moet je respect tonen en afstand houden van zulke situaties. Als zij echt zo ongelukkig is bij hem dan moeten ze dat eerst lekker samen uitzoeken. En dan moeten ze uit elkaar gaan omdat ze samen niet gelukkig kunnen worden. Niet omdat zij zo nodig aan de paal moet gaan lopen zuigen van de eerste de beste flirt welke haar het gevoel van vrijheid en wilde haren weer weet terug te geven.

Maar hey, dat leer je nog wel Twijfelaar80.
Bedankt voor je compliment, je kunt altijd bij me aankloppen.
Respect tonen en afstand houden, alsof een willekeurige derde dat bij mijn relatie zou doen.

Maar als jij over je heen wilt laten lopen mag dat.
pi_59913079
Lastige situatie, zoals de meerdere "problemen-topics" die in R&P worden aangemaakt.

Het lijkt me niet echt verstandig om proberen toenadering te zoeken en haar proberen te "regelen" of iets. Lijkt me ook niet echt netjes aangezien ze een kindje heeft en een vriend. Je zal moeten accepteren dat het er niet in zit, en dat gaat tijd kosten. Probeer haar te zien als een collega, en niet als ideaalbeeld.

Je zal niet veel aan me post hebben of iets maar ik denk dat je aan weinig posts iets zal hebben hoewel het allemaal redelijk op hetzelfde neerkomt, het "afstand nemen". Maar dat is iets wat je zelf moet doen, waar niemand je verder bij kan helpen. Dus succes.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:16:19 #33
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59913797
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 19:14 schreef Twijfelaar80 het volgende:

[..]

Bedankt voor je compliment, je kunt altijd bij me aankloppen.
Respect tonen en afstand houden, alsof een willekeurige derde dat bij mijn relatie zou doen.

Maar als jij over je heen wilt laten lopen mag dat.
Groot verschil tussen over je heen laten lopen en fatsoen. Als ik zou weten dat jij achter mijn meisje aan zou zitten terwijl wij in een lastige periode zitten... man ik zou je helemaal kapot schoppen. Je wacht maar netjes totdat de relatie definitief voorbij is, eerder heb je niks te zoeken binnen een straal van 100 meter als je zulke intenties erop na houdt.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_59916096
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 20:16 schreef MrDice het volgende:

[..]

Als ik zou weten dat jij achter mijn meisje aan zou zitten terwijl wij in een lastige periode zitten... man ik zou je helemaal kapot schoppen.
haha. Je bent softwareontwikkelaar zie ik. Dat risico durf ik wel te nemen.
  zondag 6 juli 2008 @ 05:03:17 #35
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59920687
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 22:30 schreef Twijfelaar80 het volgende:

[..]

haha. Je bent softwareontwikkelaar zie ik. Dat risico durf ik wel te nemen.
Ga ervoor, jij komt er wel. Live long ever after...
pi_59920703
Geduldig wachten is het devies totdat je ergens anders een andere leuke vrouw tegenkomt.
*****Kraak........
  zondag 6 juli 2008 @ 06:44:32 #37
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_59920834
quote:

[..]

Groot verschil tussen over je heen laten lopen en fatsoen. Als ik zou weten dat jij achter mijn meisje aan zou zitten terwijl wij in een lastige periode zitten... man ik zou je helemaal kapot schoppen. Je wacht maar netjes totdat de relatie definitief voorbij is, eerder heb je niks te zoeken binnen een straal van 100 meter als je zulke intenties erop na houdt.
Dat is het punt niet in dit geval. Geloof me, ik zou ook furieus worden, mocht ik erachter komen dat een of andere gast zich tussen mij en mijn vriendin zou proberen te wurmen, maar t punt is dat die gast daar geen boodschap aan heeft.

Ja, in een ideale wereld blijf je met je poten van andere relaties af, al helemaal met kinderen in het spel.
We leven alleen in de echte wereld, waar idd het streven naar persoonlijk geluk mensen nog wel eens vreemde dingen laat doen.
pi_59921329
quote:

[..]

Stel je niet zo aan man. Het Is TS in geen enkel opzicht verboden zijn gevoelens (al dan niet in bedekte termen) aan dat meisje bekend te maken. Of ze nu een relatie heeft of niet. Het verbreken van de relatie gebeurt immers niet door TS maar door dat meisje en als ze de relatie inderdaad verbreekt vindt ze TS kennelijk meer de moeite waard dan haar huidige partner. Daar heeft niemand voor te worden 'kapot geschopt'. Soms wordt een relatie beeindigd omdat een van de partners binnen die relatie een ander treft. Dat kan gebeuren. Nou en?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_59921692
quote:
Op zondag 6 juli 2008 05:03 schreef MrDice het volgende:

[..]

Ga ervoor, jij komt er wel. Live long ever after...
geef even haar telefoonnummer dan...
  zondag 6 juli 2008 @ 12:02:57 #40
81237 releaze
best of both worlds
pi_59922731
probeer tegen die andere vrouwen of tegen de optie van andere vrouwen gewoon eens "ja" te zeggen. Je gevoelens en gedachten zeggen nu momenteel instinctief Nee, want je zit al aan een andere vrouw vast, maar als je dat nee niet op een bepaalde manier kapot probeert te maken zal dat nee nooit vervangen worden door een ja. Dus, je ziet een leuke vrouw, aardig sociaal, maar je denkt toch instinctief Nee. Forceer jezelf Ja te zeggen. Ga gewoon eens kijken in de wereld die ligt achter het antwoord Ja. Betekent niet dat je gelijk een relatie met haar moet aangaan, maar een beetje daten, neuken, drinken, whatever, daar kan je prima ja tegen zeggen zonder met vastgebonden handjes te zitten. En hou je gevoelens ten opzichte van de nieuwe persoon in de gaten. Dus niet 'zij heeft niet wat collega x heeft', want dan hou je eigenlijk je gevoelens naar je collega in de gaten en zie je de vrouw die voor je zit niet voor wat zij Wel is. (ipv niet)

Je moet jezelf echt een beetje gaan foceren. En dit kan dagen weken maanden duren, soms wel jaren, dat soort hardnekkige verliefdheden zijn er ook, maar die zijn te overwinnen. Om maar een lelijke amerikaanse campagneachtige slogan te gebruiken: "Zeg Ja! tegen een nieuwe vrouw in jouw leven!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')