ik zit te bedenken dat tie ook nog erger kanquote:
Vertel vertel!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:40 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zit te bedenken dat tie ook nog erger kan
Er zijn mensen die af en toe nog moeten werkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:52 schreef tripack het volgende:
is iedereen opeens pleiteweggespoeld met de regen
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de dichter bij dordt de natter mijn moeder wordt![]()
Ja ik had het kunnen weten natuurlijkquote:
Neuh F5-en op de vorige pagina FTW!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:52 schreef tripack het volgende:
is iedereen opeens pleiteweggespoeld met de regen
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Neuh F5-en op de vorige pagina FTW!
ga je vandaag nog ies leuks doen?quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Neuh F5-en op de vorige pagina FTW!
mogguhquote:
Ik moest gewoon lachenquote:
* Sgele propt aambeeld bij Smokez in z'n oogkasquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ laat een aambeeld op Sgele's tenen vallen
M'n 4-op-een-rij, wat doe je
Ech welquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele propt aambeeld bij Smokez in z'n oogkas
dat ge-4-op-een-rij is nergens voor nodig ja
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sgele
tripack van der Eem
diertjuh
Jeweetsch
jah met waterquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Jaaa nog twee uurtjes, dan is het weer tijd om naar huis te gaan
Heb gisteren de hele middag in de tuin gelegen!
Zo'n opblaasbaar zwembad is trouwens wel goed vol te houden dan
je bent aardig aant spammen vandaagquote:
Nou en ofquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:18 schreef tripack het volgende:
[..]tjah hijs vies hea
[..]
jah met m'n moeders' vruchtwater
jah jij vind dat altijd zo lekker dus spaart ze het lekkerste voor jouw opquote:
Mja, ik moest ff wat inhalen hoor... Ik heb het de laatste tijd nogal druk, en dus minder tijd om te fokkenquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:20 schreef tripack het volgende:
[..]
jah jij vind dat altijd zo lekker dus spaart ze het lekkerste voor jouw op
das wel beter... nja behalve dat het nu wel extra gaat kostenquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Kwam ik gisteren met m'n Ninja ff bij zo'n motorzaak, of ze die ketting ff wilde stellen he...
Die kerel die me daarbij hielp voelt zo eens aan het achterwiel; "Uhm... volgens mij is je wiellager kapot, ik kan hem zo heen en weer halen"
Ben blij dat hij erachter kwam, en niet ikzelf bij 285 km/h ofzo
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Kwam ik gisteren met m'n Ninja ff bij zo'n motorzaak, of ze die ketting ff wilde stellen he...
Die kerel die me daarbij hielp voelt zo eens aan het achterwiel; "Uhm... volgens mij is je wiellager kapot, ik kan hem zo heen en weer halen"
Ben blij dat hij erachter kwam, en niet ikzelf bij 285 km/h ofzo
Ah joh, zo'n lager kost 15 euro ofzo... Kwartiertje werk om het erin te laten zetten, dat valt wel mee hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:25 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel beter... nja behalve dat het nu wel extra gaat kosten
ooooow das praktisch niksquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, zo'n lager kost 15 euro ofzo... Kwartiertje werk om het erin te laten zetten, dat valt wel mee hoor
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Jaaa nog twee uurtjes, dan is het weer tijd om naar huis te gaan
Heb gisteren de hele middag in de tuin gelegen!
Zo'n opblaasbaar zwembad is trouwens wel goed vol te houden dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Lekkere zin is dat zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Arbeidsloon: 16.98 exclquote:
je vergeet dieseltoeslagquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Arbeidsloon: 16.98 excl
lager: 12:61 excl
Totaal 35.93
Niks? Da's een jaarabonnement op je moeder, en dan de VIP (Very Impressive Punani) editie!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godsammekrake...![]()
Dan ken je Bubba nog niet!quote:
omgquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dan ken je Bubba nog niet!
[ afbeelding ]
Hij is vies tripackquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dan ken je Bubba nog niet!
[ afbeelding ]
ik ga em niet wassen man... laat joran dat maar doen.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:55 schreef Crazy-M het volgende:
pff wat een gorillas hier
(die plaatjes he)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:09 schreef tripack het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ja werelds manquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:24 schreef tripack het volgende:
heey WL hier onweert het aldas jouw ding tog
ik ben al aan het blazenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja werelds man![]()
stuur het maar deze kant op.
je lijkt net mn moeder, met je blazenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:29 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben al aan het blazen
[ afbeelding ]
dan weet je nog niet hoe ze zuigtquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je lijkt net mn moeder, met je blazen
quote:
eej een vaste klantquote:
whaha, er is hier nog geen druppel gevallen. behalve wat ander vochtquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Godverdomme, wat een moederweer
Ik moet nog op de motor naar huis ja
vruchtwater van Smokez moeder?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, er is hier nog geen druppel gevallen. behalve wat ander vocht
er kan geen dweil tegenopquote:
Met bakken tegelijk.quote:
Pff, ik ben net een kwartier weg... Mist ze me nú al?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:01 schreef tripack het volgende:
[..]
eej een vaste klantwanneer kom je weer?
Ja goeie plaat. Stone Sour toch?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
I'm looking at you through the glass
Don't know how much time has past
Oh, God it feels like forever
But no one ever tells you
That forever feels like home
Sitting all alone inside your head
blijft toch een wereld nr
* Sm0keZ heeft Stone Sour live gezienquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
I'm looking at you through the glass
Don't know how much time has past
Oh, God it feels like forever
But no one ever tells you
That forever feels like home
Sitting all alone inside your head
blijft toch een wereld nr
ach je bent maar 5 minuten aanwezigquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Pff, ik ben net een kwartier weg... Mist ze me nú al?
jeweettog je bent haar nummoro oenoquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Pff, ik ben net een kwartier weg... Mist ze me nú al?
dat lijkt me wel werelds ja, maar kan het tegen metallica op ?quote:
Dat lijkt me nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
@sgele klopt
[..]
dat lijkt me wel werelds ja, maar kan het tegen metallica op ?
Fuck no Jamesquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
@sgele klopt
[..]
dat lijkt me wel werelds ja, maar kan het tegen metallica op ?
nee dat dacht ik wel.quote:
de mazzels Smokez... tot zo heaquote:
koffie wekt de lust opquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
Ik heb geen zin meer(wel zin in een peuk
)
vol houden Sgele....quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
Ik heb geen zin meer(wel zin in een peuk
)
whehehe net hier ook weer een buitje gehadquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg waar blijft die regen van je ?
http://mijn.buienradar.nl/maps.php?panorama=1
Ik heb geen trek in een peuk!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:29 schreef tripack het volgende:
[..]
vol houden Sgele....
je hebt geen trek in een peuk (zeg mij na!) ik heb geen trek in een peuk
[..]
whehehe net hier ook weer een buitje gehadtis nu best uit te houden
Hier heeft het net ook keihard geregend trouwensquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:29 schreef tripack het volgende:
[..]
[..]
whehehe net hier ook weer een buitje gehadtis nu best uit te houden
goed zoquote:
nee het wekt het op , net zoals tomaten, en gekruide dingenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb geen trek in een peuk!!
WL, Je bedoeld dat koffie de lust wegneemt? of opwekt? Ik heb de hele dag ook al geen koffie op namelijk
haha thxquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:33 schreef tripack het volgende:
[..]
goed zoblijven herhalen tot die zin wegzakt
Jij hebt ook gerookt?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee het wekt het op , net zoals tomaten, en gekruide dingen
yep! ben iets van 5 / 6 jaar geleden gestopt.quote:
whehehe lekker dubbelquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep! ben iets van 5 / 6 jaar geleden gestopt.
nu blow ik alleen nog(wel zonder tabak dan)
ja das ook niet echt draaien dan hehequote:Op woensdag 2 juli 2008 14:42 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe lekker dubbel
nog nooit 1 sigaret oid gerookt... wel eens een shaque gedraait voor mijn oma lang lang geledenmet zo'n rol appataatje
Roken slaat inderdaad nergens opquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja das ook niet echt draaien dan hehemaar wees maar blij hoor, roken slaat toch nergens op
ze willen ergens bijhoren en zeggen dan dat het lekker isquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Roken slaat inderdaad nergens opMaar toch doen zoveel mensen het
idd, het wordt hip en populair gemaakt terwijl het gewoon verslavend is. ik bedoel zodra je op het voortgezet onderwijs komt, moet je rokenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Roken slaat inderdaad nergens opMaar toch doen zoveel mensen het
tja toen kreeg ik ook de eerste enige sigaret aangebodenquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, het wordt hip en populair gemaakt terwijl het gewoon verslavend is. ik bedoel zodra je op het voortgezet onderwijs komt, moet je roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |