pi_60396185
Meestal mid-november.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 28 juli 2008 @ 19:36:15 #227
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60402361
Volgens het radionieuws wordt de Doctor Who Prom waarschijnlijk rond kerst uitgezonden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 29 juli 2008 @ 12:30:29 #228
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60416815
Review van Caitlin Moran van the Times: http://entertainment.time(...)s/article4413034.ece
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_60425590
quote:
Op maandag 28 juli 2008 19:36 schreef Breuls het volgende:
Volgens het radionieuws wordt de Doctor Who Prom waarschijnlijk rond kerst uitgezonden.
Was het net zo mooi als het vorige concert (Doctor Who - A Celebration)?
'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
  Admin dinsdag 29 juli 2008 @ 20:45:12 #230
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60427779
Die heb ik nooit gehoord, dus geen idee. Maar check de BBC site als je de Prom wil horen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_60428760
Volgens mij is Doctor Who - A celebration, dezelfde als Music and Monsters die op de Runaway Bride disc staat.

P.S. misschien hoort het niet echt hier, maar heb net per ongeluk een boek dubbel gekocht op ebay. Het gaat om het boek Doctor Who storybook 2008 met 8 nieuw geillustreerde verhalen. Ik probeer van de koop af te komen, echter als iemand hier interesse heeft kan ik de koop wel door laten gaan. Als ik de koop door laat gaan dan krijg ik hem voor 2.20 pond bij mij thuisgestuurd. (in Stramproy)
  Admin dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:52:18 #232
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60565586
Ik kwam deze tegen:

Tranen in mijn ogen, zeker bij sommige fragmenten op die schermen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 07:13:10 #233
13250 Lod
Sapere aude!
pi_60567934
Tranen in de ogen niet, maar het was wel mooi. En de zangeres hoeft niet bang te zijn dat ze haar tekst vergeet .
De regeneratie van Eccleston in Tennant kwam ook voorbij maar wat leek Tennant daar nog jong. Of ligt dat aan mij?
GNU Terry Pratchett
  Admin dinsdag 5 augustus 2008 @ 09:26:01 #234
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60568921
Ja, hij is wat jonger en dat zie je ook.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:06:09 #235
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_60584579
Wat is eigenlijk de reden geweest dat Eccleston al na één seizoen is vertrokken? Was dit geheel een eigen keuze of voldeed hij toch niet aan de verwachtingen?
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_60584895
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:52 schreef Breuls het volgende:
Ik kwam deze tegen:

Tranen in mijn ogen, zeker bij sommige fragmenten op die schermen.
Dat was dus van dat andere concert. Ik kan wel kijken of ik de video nog ergens heb staan voor je?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:45:42 #237
13250 Lod
Sapere aude!
pi_60587203
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:06 schreef Wepeel2 het volgende:
Wat is eigenlijk de reden geweest dat Eccleston al na één seizoen is vertrokken? Was dit geheel een eigen keuze of voldeed hij toch niet aan de verwachtingen?
Ik weet het fijne er niet van maar volgens mij wilde hij voorkomen dat hij de britse Swiebertje werd. Dus uit eigen keuze.
GNU Terry Pratchett
  Admin dinsdag 5 augustus 2008 @ 23:28:31 #238
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60588363
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:18 schreef Broekie het volgende:

[..]

Dat was dus van dat andere concert. Ik kan wel kijken of ik de video nog ergens heb staan voor je?
Sure, graag.
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:45 schreef Lod het volgende:

[..]

Ik weet het fijne er niet van maar volgens mij wilde hij voorkomen dat hij de britse Swiebertje werd. Dus uit eigen keuze.
Yup, typecasting. Al vind ik dat-ie met dat in het achterhoofd best nog een tweede seizoen had kunnen doen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:55:42 #239
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60669032
Freema Agyeman is overigens wel aanwezig in de Torchwood radio-aflevering. Die wordt uitgezonden op BBC Radio 4, op woensdag 10 september om 15.15 uur Nederlandse tijd (bron).

De synopsis:
quote:
Afternoon Play: Torchwood: Lost Souls

2.15pm, Wednesday 10 September

"Somewhere out there in that chaos of darkness and light, of science and protons, of gods and stars and death... somewhere there's an answer."

The Torchwood Institute was founded by Queen Victoria in 1879 to protect the British Empire against the threat of alien invasion. By 2008, all that remains of the organisation is a small team based in Cardiff. And now, following the tragic deaths of two of their colleagues, the remaining three – Captain Jack Harkness, Gwen Cooper and Ianto Jones – have to protect the human race against another unknown force from the darkness.

Martha Jones, ex-time traveller and now working as a doctor for a UN task force, has been called to CERN – the world's largest particle physics laboratory in Geneva – where they're about to activate the Large Hadron Collider (LHC).

The LHC is a particle accelerator which has been built deep underground in a 27km tunnel under Switzerland and France. Once activated, the collider will fire beams of protons together, re-creating conditions a billionth of a second after the Big Bang – and potentially allowing the human race a greater insight into what the universe is made of.

But so much could go wrong – it could open a gateway to a parallel dimension, or create a black hole – and now voices from the past are calling out to people and scientists have started to disappear...

Where have the missing scientists gone? What is the secret of the glowing man? What is lurking in the underground tunnel? And do the dead ever really stay dead?

Torchwood is a spin-off from the award-winning BBC Wales TV production Torchwood. Written by Joseph Lidster, it stars John Barrowman, Freema Agyeman, Eve Myles, Gareth David-Lloyd, Lucy Montgomery (of Tittybangbang) and Stephen Critchlow.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:44:57 #240
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60684790
En het berichtje van de TW site:
quote:
Torchwood set for 'Big Bang' day - 08.08.08

A special radio episode of sci-fi drama Torchwood is to be broadcast as part of BBC Radio 4's Big Bang experiment.

The 10 September event will see scientists recreate the aftermath of the Big Bang at the European nuclear research facility in Geneva.

Presenter Andrew Marr will report on the experiment for Radio 4 which has exclusive access throughout the day.

The episode of Torchwood will be set inside the European Organisation for Nuclear Reasearch (CERN).

As part of the day's broadcast, the show's star John Barrowman will join Ben Miller and Alan Alda on a panel of celebrities who are fans of particle physics.

The Big Bang will be recreated by the largest atom smasher in the world.

Scientists are hoping it will give them an insight into the origins of the universe and its composition.

The experiment will be launched live on the Today programme.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:18:05 #241
107652 Quincy5
Back to the future
pi_60687237
Is BBC radio 4 in Nederland te ontvangen? Zo ja, waar/hoe?
www.bttf.com
I hate mornings
  Admin zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:40:23 #242
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60687701
Via internet is alle BBC Radio te ontvangen, zelfs lokale stations. Dit is 4: http://www.bbc.co.uk/radio/aod/radio4.shtml?fm
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:32:03 #243
107652 Quincy5
Back to the future
pi_60710239
O, valt me mee dat die wel in Nederland te ontvangen zijn itt de tv programma's via iPlayer. Overigens had ik al gevonden dat het ook op de kabel te ontvangen is, maar internet is voor mij makkelijker.
www.bttf.com
I hate mornings
pi_60730580
Beetje off-topic, maar Tennant is echt geweldig in Hamlet
pi_60777932
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 23:28 schreef Breuls het volgende:

[..]

Sure, graag.
Al gekeken en zo ja, wat vond je er van?
  Admin dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:07:13 #246
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60778470
Ja, meteen gekeken. Erg gaaf! Tennant is natuurlijk weer grappig.

Ik vond het leuk hoe de boel was aangekleed met videobeelden enzo, dat gaf het wel een leuke dimensie. En het was natuurlijk erg mooi. Jammer dat het pre-seizoen 3 is en dus Martha's Theme of de muziek uit de S3-finale er niet in zat. Maar wel Doomsday

Overigens wel grappig dat Tennant refereerde naar 'de organisatie hier buiten onder de bestrating'. Het concert was op 19 november en de serie Torchwood was toen net begonnen: in DW zelf was er totaal geen sprake (nog) van een Torchwood Three.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_60778616
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:07 schreef Breuls het volgende:
Ja, meteen gekeken. Erg gaaf! Tennant is natuurlijk weer grappig.
Hij deed het erg goed inderdaad
quote:
Ik vond het leuk hoe de boel was aangekleed met videobeelden enzo, dat gaf het wel een leuke dimensie. En het was natuurlijk erg mooi. Jammer dat het pre-seizoen 3 is en dus Martha's Theme of de muziek uit de S3-finale er niet in zat. Maar wel Doomsday
Daarom vroeg ik me een paar posts hierboven dus af of het concert van een paar weken terug net zo goed was als dit concert. Dat zou dan namelijk wél de nieuwe themes bevatten.
quote:
Overigens wel grappig dat Tennant refereerde naar 'de organisatie hier buiten onder de bestrating'. Het concert was op 19 november en de serie Torchwood was toen net begonnen: in DW zelf was er totaal geen sprake (nog) van een Torchwood Three.
Was inderdaad ergens halverwege het eerste Torchwood seizoen.
  Admin dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:16:17 #248
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60778721
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:11 schreef Broekie het volgende:

[..]

Hij deed het erg goed inderdaad
[..]

Daarom vroeg ik me een paar posts hierboven dus af of het concert van een paar weken terug net zo goed was als dit concert. Dat zou dan namelijk wél de nieuwe themes bevatten.
Het Proms concert had dezelfde opzet: muziek uit de show, aan elkaar gepraat door Freema. Daarnaast waren er ook weer karakters uit de show en een klein optreden van Davros. De muziek werd bovendien aangevuld met een aantal andere non-DW nummers die Gold had uitgekozen. De nieuwe themes zaten er in: All the strange, strange creatures, This is Gallifrey, Martha's Theme, Donna's Theme, The Doctor Forever, maar veel ervan was bij elkaar gegroepeerd (zoals de persoonsthemes), waarschijnlijk omdat het anders allemaal te lang werd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_60783877
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:16 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het Proms concert had dezelfde opzet: muziek uit de show, aan elkaar gepraat door Freema. Daarnaast waren er ook weer karakters uit de show en een klein optreden van Davros. De muziek werd bovendien aangevuld met een aantal andere non-DW nummers die Gold had uitgekozen. De nieuwe themes zaten er in: All the strange, strange creatures, This is Gallifrey, Martha's Theme, Donna's Theme, The Doctor Forever, maar veel ervan was bij elkaar gegroepeerd (zoals de persoonsthemes), waarschijnlijk omdat het anders allemaal te lang werd.
Klinkt erg goed
  Admin maandag 18 augustus 2008 @ 23:02:53 #250
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60937978
Eindelijk: de Torchwood soundtrack komt uit in september. Nu al via MP3 verkrijgbaar.

De review van de soundtrack lees je hier, overigens.

[ Bericht 19% gewijzigd door Breuls op 18-08-2008 23:16:07 (link naar review toegevoegd) ]
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')