Klopt , dat kan je niet spelen op BattleNetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:26 schreef daftme het volgende:
Geen idee van Bnet is, maar als dat multiplayer is kan je het vergeten met een illegale serial.
Oja, wie weet gaat het wel werken zo ja, ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:28 schreef Dibble het volgende:
Ik heb wel de keys, en van D2 en LOD alleen die Playdischad liever de cutscene cd kwijtgeraakt. Kijken of k hem dan kan downloaden idd
².quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:28 schreef Vierkantblokje het volgende:
Dan ben je best wel een kneus om dit legendarische spel kwijt te raken.
zie je pm...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:28 schreef Dibble het volgende:
Ik heb wel de keys, en van D2 en LOD alleen die Playdischad liever de cutscene cd kwijtgeraakt. Kijken of k hem dan kan downloaden idd
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:26 schreef Koenholio het volgende:
Ik heb nooit gesnapt wat mensen leuk aan die spellen vinden. Zelf heb ik Diablo 2 en Loki gespeeld. Bij allebei was ik er ontzettend snel op uitgekeken. Constant je linkermuisknop inhouden/klikken...jeuj, weer een vijand dood... jeuj, weer een item...jeuj nu kan ik eindelijk die en die upgrade kopen... jeuj..... constant hetzelfde.... GAAP!
mongool, toen diablo uitkwam was jij niets meer dan een zaadcelletjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:26 schreef Koenholio het volgende:
Ik heb nooit gesnapt wat mensen leuk aan die spellen vinden. Zelf heb ik Diablo 2 en Loki gespeeld. Bij allebei was ik er ontzettend snel op uitgekeken. Constant je linkermuisknop inhouden/klikken...jeuj, weer een vijand dood... jeuj, weer een item...jeuj nu kan ik eindelijk die en die upgrade kopen... jeuj..... constant hetzelfde.... GAAP!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:20 schreef Dibble het volgende:
[..]
mongool, toen diablo uitkwam was jij niets meer dan een zaadcelletje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |