GADVERDAMME MAN!! Tis weer zomer hoor.. dolle pret
Elk jaar vinden we op Fok! dit topic terug en zo ook in 2008

weet trouwens niet of ik de eerste ben, but who cares!!
Zit net lekker in het zonnetje.. te wachten op de bus die achteraf helemaal niet bleek te rijden (in verband met de vakantieregeling.. ik heb goddomme nog helemaal geen vakantie) TS GPWND wie unne n00b EINS ZWEI!!! Komen me toch vadsige wijven langs gelopen.. leek wel alsof ze uit elke hoek van het land kwamen zoveel waren het er!!
Doen ze van die korte rokjes aan of van die belachelijke broekjes terwijl ze dikke varkenspoten hebben en van die benen waar je de spataderen op kunt tellen

doe toch godverdomme gewoon een lange broek aan ja!! ookal is het 30graden!
en dan is het natuurlijk van.. maar ik wil ook kortje rokjes aan kunnen doen.. ik wil er ook 'mooi' opstaan.. ik wil er ook mooi uitzien..
MOOIER WORD JE ER TOCH NIET OP VADSIG WIJF EN AL HELEMAAL NIET MET DIT SOORT KLEREN!!
klacht lijkt me wel duidelijk ondertussen

Ohja en dan heb je nog van die wijven die denken dat ze er met z'n achterlijk grote zonnebril stoer uitzien ofzo.. WHAT ARE YOU THINKING!!

maar daar waren al genoeg KLB's over zo te zien.. dus dan laat ik het hiermaar bij.
TS kan er idd duidelijk niet mee omgaan allemaal
Aan de andere kant zijn er natuurlijk ook wel enkele mooie meisje met rokjes aan.. dat moedig in dan weer van harte aan..
[ Bericht 0% gewijzigd door Tazmaniac op 01-07-2008 15:41:47 (DarkElf mss ook weer blij :)) ]