SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Leraren/docenten die leerlingen een extra punt geven zodat de leerling toch nog over gaat
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
Als ik gepest zou worden door iemand die gematst is door een leraar en er niet mee om kan gaan zou dat wel in de OP staan. Dus ik ben bang voor je dat jouw constatering niet klopt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:53 schreef Amokzaaier het volgende:
TS wordt gepest door iemand die gematst is door de leraar en kan er overduidelijk niet mee omgaan.
Ik zit nog op de middelbare school.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:56 schreef Blue-eagle het volgende:
Tja, daar krijgt de school weer extra subsidies voor. Het staat ook beter op hun eigen statistieken als ze nieuwe studenten willen imponeren.
Kwalijke zaak misschien, maar wat doe je er aan? Zelf een school beginnen
niet iets om trots op te zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:58 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Als ik gepest zou worden door iemand die gematst is door een leraar en er niet mee om kan gaan zou dat wel in de OP staan. Dus ik ben bang voor je dat jouw constatering niet klopt.
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:17 schreef Anniie het volgende:
Je kunt een ander ook gewoon wat gunnen
Omdat jij je er nu druk over loopt te maken terwijl je ook blij voor die mensen kan zijn.quote:
Ze halen dan het niveau alleen maar omlaag, waardoor zij mijn toekomst verpesten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:23 schreef Anniie het volgende:
[..]
Omdat jij je er nu druk over loopt te maken terwijl je ook blij voor die mensen kan zijn.
Die personen zijn nu over vanwege dat extra punt. Als ze het echt niet kunnen blijven ze aankomend jaar wel zitten, prima toch?
Als jij straks op de landelijke eindexamens iets mindere punten haalt omdat het niveau van onderwijs is gedaald, vanwege die paar mensen die over zijn gegaan omdat ze zijn gematst door de leraar, is jouw toekomst daar nog niet meer verpest hoor. Zoiets heb je meestal zelf in de handquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:25 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ze halen dan het niveau alleen maar omlaag, waardoor zij mijn toekomst verpesten.
Het punt is dat door hun het algemeen niveau van het middelbaar onderwijs omlaag gaat, waardoor ik niet goed ben voorbereid op een vervolg opleiding en dan dus extra hard moet werken. Waar ik dan geen zin in heb.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:32 schreef Anniie het volgende:
[..]
Als jij straks op de landelijke eindexamens iets mindere punten haalt omdat het niveau van onderwijs is gedaald, vanwege die paar mensen die over zijn gegaan omdat ze zijn gematst door de leraar, is jouw toekomst daar nog niet meer verpest hoor. Zoiets heb je meestal zelf in de hand
Ik weet niet wat voor opleiding je wilt gaan doen na je examens maar er zijn er maar weinig die naar een cijferlijst kijken.
Als jij van die kneuzen in je klas hebt die eigenlijk te zwak zijn zullen zij de punten van de proefwerken opkrikken wat resulteert in een beter punt voor jou. De helft van de punten op je cijferlijst haal je toch tijdens de laatste twee jaar van de middelbare school?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:39 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Het punt is dat door hun het algemeen niveau van het middelbaar onderwijs omlaag gaat, waardoor ik niet goed ben voorbereid op een vervolg opleiding en dan dus extra hard moet werken. Waar ik dan geen zin in heb.
Ik zelf kijk naar mijn cijferlijst en wil dan het hoog mogelijk haalbare daar op hebben staan.
Die proefwerken zullen dan zo simpel zijn dat een kleuter met een gezond verstand hem zelfs kan maken. De leraar zal dus extra aandacht schenken aan de zwakbegaafde in de klas en zullen mijn vragen dus niet beantwoord worden. Uiteindelijk zal ik dan dus gewoon nog voldoendes staan, maar zal ik niet goed voorbereid zijn op mijn eindexamen, als ik die dan alsnog zal halen zou ik helemaal slecht voorbereid zijn op een vervolg opleiding. Er is dus zeker een kans dat deze leerlingen die de hulp van een docent nodig hebben mijn toekomst kunnen verpesten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:44 schreef Anniie het volgende:
[..]
Als jij van die kneuzen in je klas hebt die eigenlijk te zwak zijn zullen zij de punten van de proefwerken opkrikken wat resulteert in een beter punt voor jou. De helft van de punten op je cijferlijst haal je toch tijdens de laatste twee jaar van de middelbare school?
Bestaat er een school voor impala's dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:49 schreef Impala-neuker het volgende:
Vroeger toen ik in het onderwijs zat, heb ik heel wat puntjes opgekrikt in ruil voor sex.![]()
Gewoon legaal enzulks want de zedenpolitie bestond toen heul nog niet. Mooi was die tijd.
De proefwerken worden daar wel simpeler van, de leraren zullen de proefwerken zo maken dat zelfs de zwakbegaafden een kans hebben op een voldoende. En dan komt het eindexamen eraan met een veel hogere moeilijksheidgraad, waar ik dan dus niet aan gewend ben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:54 schreef Anniie het volgende:
De proefwerken worden daar niet simpeler van, de punten gaan dan alleen om hoog
Als je zo goed bent, waarom zit je dan op de havo?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:03 schreef FastFox91 het volgende:
Nog zo iets, 80% heeft onvoldoende voor een toets. (4havo). Ik heb een 7,8.
Voor talen haal ik zesjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als je zo goed bent, waarom zit je dan op de havo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |