abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:17:27 #1
210501 right_turn
It's my turn
pi_59818653
Het is 13.00 uur des middags en na een ochtendje klussen is het tijd voor den vette hap. En die haal ik uiteraard bij mijn stamsnackbar. Daar binnen gekomen zag ik het gelijk, asbakken op tafel!

Was het niet zo dat sinds vandaag er een algeheel rookverbod geldt ter bescherming van de werknemerts op de werkvloer? Ik dacht het wel. Het was duidelijk te zien dat die arme werkchinezen in mijn stamsnackbar helemaal niet beschermd werden door hun vuige werkgever. Zulks onrecht kon ik natuurlijk niet over mijn kant laten gaan. Als klanten van deze toko de asbakken zouden waarnemen zouden ze natuurlijk gelijk zo'n kankerstokje gaan verstoken met alle gevolgen van dien voor de werknemerts.

Dus, ik wees de chef patatbakker op het algeheel rookverbod en zijn falende asbakkenbeleid en wat denk je?

In plaats van mij te bedanken voor mijn zorgzame optreden, verzocht hij mij zijn frietkeet te verlaten en niet meer terug te komen.

KIacht: Stank voor dank!
Acht Cola, Acht Bier!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:18:57 #2
139330 TNA
For the stars that shine
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:20:42 #3
210501 right_turn
It's my turn
pi_59818732
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:18 schreef TNA het volgende:
TS is een antirookambtenaar
Geheel op vrijwillige basis!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59818752
Je moet ook niet zo zeiken!
pi_59818883
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:17 schreef right_turn het volgende:
Het is 13.00 uur des middags en na een ochtendje klussen is het tijd voor den vette hap. En die haal ik uiteraard bij mijn stamsnackbar. Daar binnen gekomen zag ik het gelijk, asbakken op tafel!

Was het niet zo dat sinds vandaag er een algeheel rookverbod geldt ter bescherming van de werknemerts op de werkvloer? Ik dacht het wel. Het was duidelijk te zien dat die arme werkchinezen in mijn stamsnackbar helemaal niet beschermd werden door hun vuige werkgever. Zulks onrecht kon ik natuurlijk niet over mijn kant laten gaan. Als klanten van deze toko de asbakken zouden waarnemen zouden ze natuurlijk gelijk zo'n kankerstokje gaan verstoken met alle gevolgen van dien voor de werknemerts.

Dus, ik wees de chef patatbakker op het algeheel rookverbod en zijn falende asbakkenbeleid en wat denk je?

In plaats van mij te bedanken voor mijn zorgzame optreden, verzocht hij mij zijn frietkeet te verlaten en niet meer terug te komen.

KIacht: Stank voor dank!
Stank voor dank?
Man wat zeur je?
Hij stuurt je juist eruit zodat je geen last hoeft te hebben van de "stank" (imo heerlijke geur) van sigaretten.
Ik zou als ik jou was terug gaan en hem bedanken en niet meer zeuren over rokende mensen.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:31:54 #6
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_59819022
stamsnackbar

Goede klacht
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:53:15 #7
210501 right_turn
It's my turn
pi_59819523
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:27 schreef Rhythm het volgende:

[..]

Held zonder fobo .
Fobo zonder held!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59820073
Wat toch een gezeik. Ik vraag me af hoe het toch al die jaren heeft kunnen gebeuren dat er bijna geen enkele horeca gelegenheid spontaan rookvrij is geworden. Als ik nu de meningen zo zie was er toch voldoende draagvlak voor. Raar is dat toch...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:26:12 #9
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_59820278
Opgeruimd. Ontopic bitches.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:27:54 #10
138448 PeZu
Suspended animation
pi_59820315
je kreeg juist zonder rook, geen stank _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_59820343
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:02 schreef right_turn het volgende:

[..]

Je moest eens weten wat hij met Binkie doet als jij naar je werk bent!

Ik wens geen deel uit te maken van jouw animalsex-erotische fantasieën!
pi_59820404
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:28 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ik wens geen deel uit te maken van jouw animalsex-erotische fantasieën!
Hoe weet Right Turn dat ie Bink heet
pi_59820493
Een asbak kan ook andere doeleinden hebben dan mensen die roken te voorzien van een plek waar ze hun as in kunnen dumpen
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:40:19 #14
210501 right_turn
It's my turn
pi_59820641
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:34 schreef Anniie het volgende:
Een asbak kan ook andere doeleinden hebben dan mensen die roken te voorzien van een plek waar ze hun as in kunnen dumpen
Maar dan ga je voorbij aan het uitnodigende karakter van een asbak. Als er een asbak op tafel staat moedig je mensen aan een peuk op te steken. Zet er dan een klein afvalbakje neer.

Maar nee, ik moest oplotten uit zijn fliettent!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59820905
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:40 schreef right_turn het volgende:

[..]

Maar dan ga je voorbij aan het uitnodigende karakter van een asbak. Als er een asbak op tafel staat moedig je mensen aan een peuk op te steken. Zet er dan een klein afvalbakje neer.

Maar nee, ik moest oplotten uit zijn fliettent!
Ja, dan moet die vent dus allemaal afvalbakjes kopen terwijl hij mooie asbakken heeft staan?

Hij had blijkbaar geen zin in het gezeur van jou. Was er ook daadwerkelijk iemand aan het roken binnen?
pi_59822319
goeie actie TS, jammer van de reactie van de chef patatbakker.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_59822500
Ts is zowaar een klokkenluider die vanaf vandaag nergens meer aan de bak komt en in een camper komt te wonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')