Stank voor dank?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:17 schreef right_turn het volgende:
Het is 13.00 uur des middags en na een ochtendje klussen is het tijd voor den vette hap. En die haal ik uiteraard bij mijn stamsnackbar. Daar binnen gekomen zag ik het gelijk, asbakken op tafel!
Was het niet zo dat sinds vandaag er een algeheel rookverbod geldt ter bescherming van de werknemerts op de werkvloer? Ik dacht het wel. Het was duidelijk te zien dat die arme werkchinezen in mijn stamsnackbar helemaal niet beschermd werden door hun vuige werkgever. Zulks onrecht kon ik natuurlijk niet over mijn kant laten gaan. Als klanten van deze toko de asbakken zouden waarnemen zouden ze natuurlijk gelijk zo'n kankerstokje gaan verstoken met alle gevolgen van dien voor de werknemerts.
Dus, ik wees de chef patatbakker op het algeheel rookverbod en zijn falende asbakkenbeleid en wat denk je?
In plaats van mij te bedanken voor mijn zorgzame optreden, verzocht hij mij zijn frietkeet te verlaten en niet meer terug te komen.
KIacht: Stank voor dank!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:02 schreef right_turn het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat hij met Binkie doet als jij naar je werk bent!
Hoe weet Right Turn dat ie Bink heetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
Ik wens geen deel uit te maken van jouw animalsex-erotische fantasieën!
Maar dan ga je voorbij aan het uitnodigende karakter van een asbak. Als er een asbak op tafel staat moedig je mensen aan een peuk op te steken. Zet er dan een klein afvalbakje neer.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:34 schreef Anniie het volgende:
Een asbak kan ook andere doeleinden hebben dan mensen die roken te voorzien van een plek waar ze hun as in kunnen dumpen
Ja, dan moet die vent dus allemaal afvalbakjes kopen terwijl hij mooie asbakken heeft staan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:40 schreef right_turn het volgende:
[..]
Maar dan ga je voorbij aan het uitnodigende karakter van een asbak. Als er een asbak op tafel staat moedig je mensen aan een peuk op te steken. Zet er dan een klein afvalbakje neer.
Maar nee, ik moest oplotten uit zijn fliettent!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |