Weet je hoe warm het is! Jij kunt lekker in je reetveter gaan zitten...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:55 schreef reetveter het volgende:
Ga je toch linedancen ipv ons lastig vallen op Fok!
Wie zegt dat er airco in zit. En wie zegt dat ik een Audi heb. Ergens in rijden wil nog niet zeggen dat ie van mij is.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:59 schreef Beauregard het volgende:
Ga in je Audi met airco zitten. Probleem opgelost. Kijk wel uit dat de KKPD je niet pakt.
Heb ik niet hier.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:00 schreef godigita het volgende:
USB toetsenbordje?
Ja doe ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weet je hoe warm het is! Jij kunt lekker in je reetveter gaan zitten...
Komt-ie-dan-he.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie zegt dat er airco in zit. En wie zegt dat ik een Audi heb. Ergens in rijden wil nog niet zeggen dat ie van mij is.
ps: Ik wil buiten zitten met dit weer, niet in een auto. En nee, het is geen cabrio![]()
Hmm, nee, je zegt niet letterlijk dat je een Audi hebt. Maar als iemand zegt: "Ik rij [merk]", bedoelt men daarmee doorgaans dat ze die auto in bezit hebben.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lieve Beauregard![]()
Ik rij al een Audi![]()
Groetjes Leo
Wie zegt dat deze auto van mijn vader is? Misschien is ie wel van mijn baas..Of ik huur een Audi, of ik rijd in die van mijn broer.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:06 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Komt-ie-dan-he.
[..]
Hmm, nee, je zegt niet letterlijk dat je een Audi hebt. Maar als iemand zegt: "Ik rij [merk]", bedoelt men daarmee doorgaans dat ze die auto in bezit hebben.
In jouw geval had je dus moeten zeggen: "Mijn vader rijdt Audi. En ik gebruik die auto soms."
WEER WAT GELEERD!11!!!
Ik ben geen verrader.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:20 schreef Beauregard het volgende:
Okee, ik begrijp je. Maar ik wil nog wel weten van wie die A4 Avant is. Eerder kan ik dit hoofdstuk niet afsluiten en mijn rust nemen.
Daar zou je eigenlijk nog een topic over moeten makenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:42 schreef Nobu het volgende:
Ga je ons nu vertellen dat jij nog fatsoenlijk kunt werken als de zon vol op je scherm staat met dit weer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |