Poeh, dat weet ik niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat er wel een kroontje bij je savegame?
Als dat niet het geval is heb je hem niet uitgespeeld. Dan zou ik Taboo nog een keer verslaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:39 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Poeh, dat weet ik niet.
Als dat neit het geval is, wat moet ik dan doen?
Titelmenu? als in het home knopje op je wiimote?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:39 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ja, al 2x.
Als ik Taboo heb verslagen skip ik dat filmpje, en laat ik het doorspelen totdat al die makers in beeld komen.
(Dus ik laat ook nog dat liedje afspelen). Dan doe ik titelmenu en probeer ik die 3 vrij te spelen..maar die deuren verschijnen dan niet.
edit- niet meer nodig dusquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:05 schreef WjeroneW het volgende:
Zo, ik ben weer van vakantie.
Morgen maar een keer die wii aan.
Maar ik had nog een vraagje die ik voor de vakantie al wou stellen:
Ik heb op youtube ff gekeken hoe je wolf, jigglypuff en toon link moet vrijspelen.
Ik doe was zij doen, maar bij hen verschijnt een deur waar ze doorheen kunnen en dan komen ze bij die 3 characters uit.
Maar bij mij verschijnt die deur niet !?
Wie me helpt, dank!
Ja zoals je zei, die kut aftiteling helemaal uitzitten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:52 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Titelmenu? als in het home knopje op je wiimote?
Als ik het goed herinner ga je vanzelf terug naar het spel. Het kan zijn dat je het uitspeelt inderdaad, maar pas aan het einde wordt het geregistreerd (en krijg je dat kroontje zoals GGMM al zei). Dus gewoon opnieuw (!) Taboo verslaan en helemaal uitzitten die aftiteling. niet via het home knopje terug gaan naar het titelscherm!
edit: ik moet beter leren lezenhet was al gelukt.... laat maar. Weet je al wat er fout was gegaan?
"Enter the floating door in the Swamp area which appears after clearingquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:17 schreef nightspawn het volgende:
[..]
*errorbuzz*
dan mag jij me lekker bvertelle hoe je jigglypuff in sse vrijspeelt
Group -> Namesquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:28 schreef Irving het volgende:
Maar hoe moet je btw profielen/namen verwijderen? -.- Khad voor de grap een naam ingetypt bij brawl om een naam te geven aan een character, maar ik krijg hem niet meer weg en ik zie hem overal terug (bij sse enz)
Dan speel je met Dedede of Peach, en heb je de frequentie op geen gezet, in plaats van "all items off".quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:22 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat ik trouwens fucking hinderlijk vind aan het online gedeelte is dat als je zelf een room maakt voor met vrienden te spelen, items uit zet, er vaak gewoon nog verschillende items (niet alle) te voorschijnkomen, terwijl duidelijk alles uit staat!
Spam ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:46 schreef Noud_Noud het volgende:
Ik speel ook een spelletje!
Kunnen jullie me helpen door op de onderstaande link te klikken?
http://www.kriminals.nl/?s=13647
Mooi niet! Ik speel in principe altijd met Sonic, enkele keer met een ander. Ik zet het trouwens altijd op all items off, maat toch vertikt ie een potje later weer items te gebruiken, zelfs als ik na dat potje kijk, staat er gewoon all items off :Squote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:01 schreef Vampess het volgende:
[..]
Dan speel je met Dedede of Peach, en heb je de frequentie op geen gezet, in plaats van "all items off".
zak inelkaar spam slet!quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:46 schreef Noud_Noud het volgende:
Ik speel ook een spelletje!
Kunnen jullie me helpen door op de onderstaande link te klikken?
http://www.kriminals.nl/?s=13647
Ligt dat niet ook aan de instellingen van andere gebruikers waar je mee speelt? (ik neem aan dat je het over online gamen hebt.) Dan wordt er volgens mij 1 v/d 4 mensen hen instellingen gekozen.quote:Op zondag 7 september 2008 16:20 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Mooi niet! Ik speel in principe altijd met Sonic, enkele keer met een ander. Ik zet het trouwens altijd op all items off, maat toch vertikt ie een potje later weer items te gebruiken, zelfs als ik na dat potje kijk, staat er gewoon all items off :S
Als dat zo is, zal dat het wel zijn.. Nou ja, weet ik dat ook weer =)quote:Op zondag 7 september 2008 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt dat niet ook aan de instellingen van andere gebruikers waar je mee speelt? (ik neem aan dat je het over online gamen hebt.) Dan wordt er volgens mij 1 v/d 4 mensen hen instellingen gekozen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:33 schreef Chaos-Zero het volgende:
Als dat zo is, zal dat het wel zijn.. Nou ja, weet ik dat ook weer =)
En ja, zwaar verslavend spelquote:Smash Bros. Dojo:
You can cast one vote for the stage you want to play. A stage is chosen by lottery from among those voted on by the players.
Also, the items that are turned off in the item switch are also determined by lottery.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |