abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:48:55 #1
140904 MLF
Unazukin
pi_59815326
kut automobilisten die rechtsaf slaan en niet om kijken naar fietsers die rechtdoor willen, geven gas en voor je het weet moet je hard remmen omdat het hersenloze hersens niet kunnen denken

zo had ik er vandaag 2, nog wel op 100 meter, bij het ene kruispunt en de volgende erachteraan, allebei domme wijven ook nog
balen dat mijn foto/filmcamera in mijn tas zat en niet om mijn nek, hadden ze mooi op youtube gestaan
kutwijven

hebben zo niet eens door dat ze misschien elke dag dit doen

dinsdag 1 juli 2008 @ 11:50:16 #2
102466 cappp
Ondertitel
pi_59815361
Held.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_59815473
Hetzelfde als afslaan en voetgangers geen voorrang geven. Walgelijk.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 12:06:39 #4
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_59815758
Kut fiersers die zich niet bekommeren om verkeersregels. Ik zie daar een stuk meer van dan waar jij over klaagt.

Net ook weer zo'n kankerhoer die geen voorrang verleent. Gelukkig voor haar en dankzij de nederlandse wetgeving ook gelukkig voor mij, dat ik ABS heb.
Horrible Cunt!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 12:10:28 #5
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_59815817
Fietsers genoeg.
pi_59816008
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:06 schreef tong_poh het volgende:
Kut fiersers die zich niet bekommeren om verkeersregels. Ik zie daar een stuk meer van dan waar jij over klaagt.

Net ook weer zo'n kankerhoer die geen voorrang verleent. Gelukkig voor haar en dankzij de nederlandse wetgeving ook gelukkig voor mij, dat ik ABS heb.
Werkte de toeter en de middelvinger ook nog?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  dinsdag 1 juli 2008 @ 12:19:58 #7
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_59816010
Fietsers die klagen dat automobilisten geen rekening met hun houden????

Om te beginnen wordt het eens tijd dat fietsers eens een keertje wat inzicht zouden krijgen, eens leren wat een rood verkeerslicht betekend, eens leren hoe een fietsdynamo werkt, en eens een keer kijken en hun klauwen uitsteken als ze afslaan.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_59816073
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

Om te beginnen wordt het eens tijd dat fietsers eens een keertje wat inzicht zouden krijgen, eens leren wat een rood verkeerslicht betekend, eens leren hoe een fietsdynamo werkt, en eens een keer kijken en hun klauwen uitsteken als ze afslaan.

TS, zie het als payback.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_59816088
quote:

Ik ben voor alle onderdelen geslaagd.
Haters gonna hate.
pi_59816122
quote:

Pleuris fietsers.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_59816256
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:24 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ik ben voor alle onderdelen geslaagd.
Ja maar jij bent professional fietser.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_59816304
fietsers die voorrang nemen...

Ik snap wel dat je voorrang hebt, maar je hoeft het niet te nemen... Auto's zijn harder, enzo.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 12:40:20 #13
140904 MLF
Unazukin
pi_59816460
fietsers en automobilisten is gewoon oorlog
maar er zijn fietsers die wel normaal fietsen en richting aangeven en verlichting hebben
en er zijn automobilisten die wel uitkijken en stoppen

niet iedereen over 1 kam scheren
pi_59816495
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:32 schreef Jordy-B het volgende:

Ik snap wel dat je voorrang hebt, maar je hoeft het niet te nemen... Auto's zijn harder, enzo.
heb je helemaal gelijk in....

maar wat ik vaak genoeg mee maak is dat als ik oversteek en ik heb daar voorrang dan geven sommige automobilisten nog extra veel gas....lijkt verdomme wel dat ze mij dood willen hebben....
pi_59816500
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:40 schreef MLF het volgende:
fietsers en automobilisten is gewoon oorlog
maar er zijn fietsers die wel normaal fietsen en richting aangeven en verlichting hebben
en er zijn automobilisten die wel uitkijken en stoppen

niet iedereen over 1 kam scheren
Enige punt is dat dat de fietsers zijn die ook autorijden, die weten dus hoe irritant/vervelend/gevaarlijk iets is uit oogpunt van de automobilist.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59816679
quote:

dinsdag 1 juli 2008 @ 15:08:18 #17
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_59819847
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:19 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Werkte de toeter en de middelvinger ook nog?
Verbazingwekkend eigenlijk, dat ik helemaal niet reageerde. Wat voor zin had het eigenlijk. De teef keek helemaal niet eens mijn kant op.

Jaja mensen, dit zijn de soort mensen die de nederlandse wet in bescherming neemt. Als ik haar had aangereden, mocht ik mijn eigen schade gaan betalen, omdat ik nooit had kunnen bewijzen dat het ongeluk te vermijden was.
Horrible Cunt!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:14:06 #18
218527 rycemasta
rijstmeester
pi_59819991
Ik erger me altijd dood aan mensen die infantiel naast elkaar gaan fietsen waar wegen niet breed genoeg zijn en vervolgens schaapachtig naar achteren kijken als een automobilist toetert omdat hij er niet langs kan.
pi_59820038
Tja, (de meeste) vrouwen in het verkeer.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:17:33 #20
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59820082
Beetje omgekeerde wereld, dit topic.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59820184
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef rycemasta het volgende:
Ik erger me altijd dood aan mensen die infantiel naast elkaar gaan fietsen waar wegen niet breed genoeg zijn en vervolgens schaapachtig naar achteren kijken als een automobilist toetert omdat hij er niet langs kan.
Ja, of van die mensen op de fiets die een andere fietser in gaan halen zonder achterom te kijken of er een auto aankomt waardoor ik dus redelijk hard in de remmen moet.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:23:55 #22
218527 rycemasta
rijstmeester
pi_59820233
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:21 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, of van die mensen die een andere fietser in gaan halen zonder achterom te kijken of er een auto aankomt waardoor ik dus redelijk hard in de remmen moest.
Herkenbaar.

Altijd maar denken dat ze king of the road zijn. Tot ze eens hard worden aangereden, dat zal ze leren!
pi_59820310
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:23 schreef rycemasta het volgende:

[..]

Herkenbaar.

Altijd maar denken dat ze king of the road zijn. Tot ze eens hard worden aangereden, dat zal ze leren!
Hahaha, dan gaan zij janken en ben jij als automobilist gewoon de lul. Dus ja, ze kunnen zich ook als een king of the road gedragen.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:28:43 #24
130803 Gripper
Get a grip
pi_59820341
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:32 schreef Jordy-B het volgende:

Als jij als automobilist die mening toegedaan bent, en mij daarbij afsnijdt moet je niet heel vreemd kijken als ik mn fiets hardhandig tegen je zijkant schraap en daarna gewoon doorrij. Je hebt als automobilist een moordwapen onder je kont, en daar kijk je dus gewoon heel goed mee uit. Misschien dat een fikse deuk ervoor zorgt dat zo'n mongool dan voortaan wel een beetje oplet, anders gaat het zo in de papieren lopen, fietsers aanrijden...

Fietsers die niet uitkijken en ongelukken veroorzaken hebben dat helemaal zelf gedaan, en daar zeur ik dan ook niet over, maar het ging hier nadrukkelijk om een fietser die voorrang had
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_59820455
Kutfietsers juist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')