Werkte de toeter en de middelvinger ook nog?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:06 schreef tong_poh het volgende:
Kut fiersers die zich niet bekommeren om verkeersregels. Ik zie daar een stuk meer van dan waar jij over klaagt.
Net ook weer zo'n kankerhoer die geen voorrang verleent. Gelukkig voor haar en dankzij de nederlandse wetgeving ook gelukkig voor mij, dat ik ABS heb.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Fietsers die klagen dat automobilisten geen rekening met hun houden????
Om te beginnen wordt het eens tijd dat fietsers eens een keertje wat inzicht zouden krijgen, eens leren wat een rood verkeerslicht betekend, eens leren hoe een fietsdynamo werkt, en eens een keer kijken en hun klauwen uitsteken als ze afslaan.
Ik ben voor alle onderdelen geslaagd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Om te beginnen wordt het eens tijd dat fietsers eens een keertje wat inzicht zouden krijgen, eens leren wat een rood verkeerslicht betekend, eens leren hoe een fietsdynamo werkt, en eens een keer kijken en hun klauwen uitsteken als ze afslaan.
Ja maar jij bent professional fietser.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:24 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik ben voor alle onderdelen geslaagd.
heb je helemaal gelijk in....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:32 schreef Jordy-B het volgende:
fietsers die voorrang nemen...
Ik snap wel dat je voorrang hebt, maar je hoeft het niet te nemen... Auto's zijn harder, enzo.
Enige punt is dat dat de fietsers zijn die ook autorijden, die weten dus hoe irritant/vervelend/gevaarlijk iets is uit oogpunt van de automobilist.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:40 schreef MLF het volgende:
fietsers en automobilisten is gewoon oorlog
maar er zijn fietsers die wel normaal fietsen en richting aangeven en verlichting hebben
en er zijn automobilisten die wel uitkijken en stoppen
niet iedereen over 1 kam scheren
Verbazingwekkend eigenlijk, dat ik helemaal niet reageerde. Wat voor zin had het eigenlijk. De teef keek helemaal niet eens mijn kant op.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:19 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Werkte de toeter en de middelvinger ook nog?
Ja, of van die mensen op de fiets die een andere fietser in gaan halen zonder achterom te kijken of er een auto aankomt waardoor ik dus redelijk hard in de remmen moet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef rycemasta het volgende:
Ik erger me altijd dood aan mensen die infantiel naast elkaar gaan fietsen waar wegen niet breed genoeg zijn en vervolgens schaapachtig naar achteren kijken als een automobilist toetert omdat hij er niet langs kan.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, of van die mensen die een andere fietser in gaan halen zonder achterom te kijken of er een auto aankomt waardoor ik dus redelijk hard in de remmen moest.
Hahaha, dan gaan zij janken en ben jij als automobilist gewoon de lul. Dus ja, ze kunnen zich ook als een king of the road gedragen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:23 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Altijd maar denken dat ze king of the road zijn. Tot ze eens hard worden aangereden, dat zal ze leren!
Als jij als automobilist die mening toegedaan bent, en mij daarbij afsnijdt moet je niet heel vreemd kijken als ik mn fiets hardhandig tegen je zijkant schraap en daarna gewoon doorrij. Je hebt als automobilist een moordwapen onder je kont, en daar kijk je dus gewoon heel goed mee uit. Misschien dat een fikse deuk ervoor zorgt dat zo'n mongool dan voortaan wel een beetje oplet, anders gaat het zo in de papieren lopen, fietsers aanrijden...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:32 schreef Jordy-B het volgende:
fietsers die voorrang nemen...
Ik snap wel dat je voorrang hebt, maar je hoeft het niet te nemen... Auto's zijn harder, enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |