Dat dusquote:
Wie houdt er nou niet van koffiequote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:40 schreef Klonk het volgende:
Tenzij je niet van koffie houd, dan drink je al snel te veel koffie...
Dat is niet de koffie, maar zenuwen voor de presentatie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:35 schreef tuxepux het volgende:
Maar ik heb nu een beetje te veel op, waardoor ik tril en me raar voel.
homo's en mietjes. Die drinken nameiljk theequote:
quote:
Nee, suiker is evil. Ik heb niets te eten in huisquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:45 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hehe toevallig ook suiker in de koffie gedaan? Maareeh het beste kun je even snel wat eten. Dat lost het meestal wel op
Neuh, voor een presentatie ben ik nooit zenuwachtig. Nu al helemaal niet, ik heb er zin inquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:45 schreef Soempie het volgende:
Dat is niet de koffie, maar zenuwen voor de presentatie.
Nou, ik drink niet nonstop koffie, maar er gaan zeker flink wat bakken in elke dag!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Precies, hier zit ik van 9 tot 5 non stop koffie te drinken![]()
De echte bikkels hebben een veldfles whisky in hun laatje liggen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:46 schreef davako het volgende:
[..]
homo's en mietjes. Die drinken nameiljk thee
Amateurquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, ik drink niet nonstop koffie, maar er gaan zeker flink wat bakken in elke dag!
Ah!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Trillen is toch vanwege een tekort aan koffie?
Voor door de koffie natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:49 schreef daftme het volgende:
[..]
De echte bikkels hebben een veldfles whisky in hun laatje liggen.
Dat sowieso, maar dat is logisch.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:49 schreef daftme het volgende:
[..]
Dat is toch niet voldoende om de dag mee door te komen gek!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:49 schreef daftme het volgende:
[..]
Schijten in de tijd van de baas ftw!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:51 schreef Agiath het volgende:
Ik schijt me altijd drie slagen in de rondte
En op werk gaat het hard hoor met de koffie, telkens als iemand haalt zit je al van "Mwah doe er nog maar eetje, wel extra sterk graag."![]()
Dus ik ga na dit bakkie maar ff naar de wc
Lig jij aan een koffie-infuus dan?quote:
Net terugquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |