Werkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:26 schreef MutZ het volgende:
Wat zijn er eigenlijk veel mensen hier, moeten jullie niet in de zon zitten?
Zit ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:26 schreef MutZ het volgende:
Probeer een stageverslag te maken, maar zonder succesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:26 schreef MutZ het volgende:
Ah, jij hebt het dus net zo goed geregeld als ikquote:
Laptop staat in de schaduw en ik zit lekker in de zonquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ah, jij hebt het dus net zo goed geregeld als ik
Postduif?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
En Stenders Leesvermaak landt net op m'n bureau![]()
![]()
Whehe, same here... Net toch maar ff gesmeerd, want anders val ik vanavond in de categorie 'kreeft'quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Laptop staat in de schaduw en ik zit lekker in de zon
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Postduif?
Hier kwam Stenders Leesvermaak toevallig ook net door de brievenbus vallen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Probeer een stageverslag te maken, maar zonder succes![]()
En Stenders Leesvermaak landt net op m'n bureau![]()
![]()
Ook weer zo vernieuwend zoals ze dat de laatste jaren keer op keer is. Ik bedoel, hoe kom je er toch op om met de Neptunes samen te werken? Dat heeft nog nooit iemand gedaan!quote:
Ze moet gewoon kappen met zingen want het is al jaren hetzelfde. en haar clips zijn vreselijk !quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook weer zo vernieuwend zoals ze dat de laatste jaren keer op keer is. Ik bedoel, hoe kom je er toch op om met de Neptunes samen te werken? Dat heeft nog nooit iemand gedaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |