Oud-buurjongen van me heeft bij hem in de klas gezeten. Hij had niet gedacht dat Jelmer het ooit nog ver zou schoppenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
Jelmer is geweldig, vond ik vroeger bij Stenders en Henk ook alWas altijd lachen
Vooral met Henk, omdat hij daar een vrij grote rol had
Was JIJ dat? Damn, heb helemaal niet hallo gezegd!quote:
Als je het laatste uur nog als webcambeeld wil hebben hoor ik het wel hèquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:34 schreef on_air het volgende:
Zenks for the screens!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:40 schreef MichielV het volgende:
[..]
Was JIJ dat? Damn, heb helemaal niet hallo gezegd!
Straal genegeerd meneer Veenstra. Toch leuk je weer even gezien te hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:40 schreef MichielV het volgende:
[..]
Was JIJ dat? Damn, heb helemaal niet hallo gezegd!
Dat met Henk was een leuk programma iddquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
Jelmer is geweldig, vond ik vroeger bij Stenders en Henk ook alWas altijd lachen
Vooral met Henk, omdat hij daar een vrij grote rol had
Nu kun je alleen heel hard hopen dat ie je ook een keer uitnodigt voor EkStra Weekend, als goedmakertjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Straal genegeerd meneer Veenstra. Toch leuk je weer even gezien te hebben.
Morgen dan bij R.E.M. weer. En neem Ekdom mee.
Maar nu ben ik toch wel benieuwd... what was the occasion?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Straal genegeerd meneer Veenstra. Toch leuk je weer even gezien te hebben.
Morgen dan bij R.E.M. weer. En neem Ekdom mee.
Mits ze laarzen aanheeft en een kort rokje!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nu kun je alleen heel hard hopen dat ie je ook een keer uitnodigt voor EkStra Weekend, als goedmakertje.
Nee hoor, dat is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nu kun je alleen heel hard hopen dat ie je ook een keer uitnodigt voor EkStra Weekend, als goedmakertje.
All in due time.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar nu ben ik toch wel benieuwd... what was the occasion?
Of heb ik daar overheen gelezen?
Rok and radio.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mits ze laarzen aanheeft en een kort rokje!
Moest je je avatar verwijderen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:53 schreef jmac het volgende:
Wat een mooi nummer is dit zeg !! Kende ik niet eens.
Oh die rob stenders gast was echt hilarisch
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:49 schreef on_air het volgende:
Rok and radio.
Check on the rok.
Laarzen met 30 gradenNeuh, dank je.
Volgens mij wel maar anders ben jij de eerste wat natuurlijk ook niet verkeerd hoeft te zijn.quote:Rok is nergens op de cam verschenen?
pas voor de 123ste keer op 3fmquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |