Deden ze vannacht al bij MIDNR..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:13 schreef Againzender het volgende:
Kijken wat er gebeurt als je een peuk opsteekt in een kroeg nu
Nee, origineel
Zelfs dan is het niet leukquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:50 schreef Feivel1 het volgende:
Deden ze vannacht al bij MIDNR..
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat het vermoeiend is om Gerard aan te moeten horen. Als je radio luistert dan krijg je regelmatig nog wat rust als er een plaat gedraaid wordt, maar als je in de studio bent dan hoor je Gerard gewoon doorgaan met het roepen van "Die LUCHT!", "Dat heb je wel eens geiler gezegd", "Ik zie Paul McCartney, maar ik hoor hem wel", "Jij denkt zeker dat je Dave Matthews-Band", enz, enz, enz.
True..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een vrij grote Die Hard-fanbase die zelfs als Madonna 3 minuten lang scheten op gaat nemen nog praten van haar beste single ooit.
Nou nouquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:52 schreef -Hans- het volgende:
Verdomme wat is dit voor een bagger! Draaien die gasten de single van Monique Smit of hoe ze ook mag heten. Echt, vooral zo doorgaan en dan zoek ik wel een ander station op.
Omgquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:20 schreef Sersjee het volgende:
Zo, de boodschappen zijn in huis...
Fantastisch popnieuws!
When will i be famouuuuuuuussssquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:20 schreef Sersjee het volgende:
Fantastisch popnieuws!
neeeeuuujjjjj moehahahaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:20 schreef Sersjee het volgende:
Fantastisch popnieuws!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:20 schreef Sersjee het volgende:
Fantastisch popnieuws!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |