Mja ik ben er dan dus wel zo een die dat gewoon zegt hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:07 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe daar ken ik ook nog wel een verhaal van![]()
ik dus aant werk daarzo in die snackbar en gelijk daarachter lag het straans en het hele strand bijna helemaal volligt er precies achter onze tent een stelletje elkaar half te bevruchten.... komt er ineens een vrouw naast de tent staan zo van: najaah dat kan toch niet... ik dus kijken is het een vrouw boven de 50, mollig, benidorm bruin en 2 hangende puppies
![]()
ik dacht bij mezelf nee jij kan wel zo over de boulevard lopen. das aanstootgevender dan een stelletje die met elkaar speelt op het strand
What has been seen, can't be unseen!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moeten ze niet boven de 50 topless gaan liggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
What has been seen, can't be unseen!!
whahahahahaquote:
ja maar dan nog ....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
What has been seen, can't be unseen!!
laterz Sgelequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:35 schreef Sgele het volgende:
Ik ga even een marathon lopen buiten ofzoTeveel energie (komt door niet roken? geen idee
)
![]()
tot later
kijk je uit ?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ongekend, ik heb het gewoon fucking druk!
(nee... niet mijn moeder)
ik zou ook wel willen maar ben bang dat ik dan ook niet meer wilquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme, ik had niet naar buiten moeten gaan. ben aardig gaar geworden
mazzel Bellerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:51 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor! Heb een vergadering en daarna ga ik naar huisAdieu
ik wou dat ik kon slapen zeg. poeh!quote:
ow weekend dat wil iik hebben nuquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wou dat ik kon slapen zeg. poeh!
en vanavond lukt dat toch niet met dit weer
is het al weekend ?
nou even een uurtje mn ogen dicht doen zou al mooi zijn. kep lucifer stokjes tussen mn oogleden gedaanquote:
Truste hahahaquote:
niet het s-woord zeggen anders wallen mijn ogen dicht!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou even een uurtje mn ogen dicht doen zou al mooi zijn. kep lucifer stokjes tussen mn oogleden gedaan
das een half uur langer dan mijquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:12 schreef tripack het volgende:
[..]
niet het s-woord zeggen anders wallen mijn ogen dicht!!
5.5 uur is niet genoeg
tjah.... achjah nog maar .... nee niet aftellen dan lijkt het helemaal zo langquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das een half uur langer dan mijop de een of andere manier wordt ik gewoon vroeg wakker, en ben smiddags verrot
heb je weleens gemerkt hoe lekker het zit , met je poten gewoon over je bureau heen ?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:29 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah.... achjah nog maar .... nee niet aftellen dan lijkt het helemaal zo lang
kan iemand me aan het werk schoppen
ik had je nog zo gewaarschuwd!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
is het al half 5 :S
zo in de zon zitten in de pauze is niet goed !!!!
wil ik wel proberen maar dan kijken ze me zo raar aanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je weleens gemerkt hoe lekker het zit , met je poten gewoon over je bureau heen ?
zo vanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:32 schreef tripack het volgende:
[..]
wil ik wel proberen maar dan kijken ze me zo raar aan
jah zo idd... hoe komt die foto van mijn collega op internetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |