is hier een online fragment van ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:52 schreef tong80 het volgende:
De speciale gasten moeten een handtekening zeten op een tafel die later geveild gaat worden.
Tanking zet zijn handtekening onder die van Rico en zet een streep door de handtekening van Rico
Mooi idd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:52 schreef Sheepcidus het volgende:
Zet zo een streep door Ricco's handtekening.
Ricco is dan ook een veel irritanter type van zichzelf.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:10 schreef Colnago het volgende:
Zou Tankink Boonen en Rasmussen ook in elkaar willen rammen eigenlijk of meet hij met twee maten?
Maar het zijn wel de smaakmakers van het wielrennen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:16 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ricco is dan ook een veel irritanter type van zichzelf.
Maar Tankink had het volgens mij mede over karakter.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:55 schreef Colnago het volgende:
[..]
Maar het zijn wel de smaakmakers van het wielrennen.
Op de 1 of andere manier heeft dat wel iets vind ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:58 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Maar Tankink had het volgens mij mede over karakter.
Ik vind het maar niets hebben, en vind het een lul.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:00 schreef Colnago het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier heeft dat wel iets vind ik.
Je had vroeger van die boekies van Jan Zomer met prachtige verhalen en die gingen allemaal over de Ricco´s van het wielrennen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:06 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ik vind het maar niets hebben, en vind het een lul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |