Als hij in een hele goede bui is dan krijg je de knoflooksaus met het geheime ' secret ingredient'quote:Op dinsdag 1 juli 2008 06:56 schreef R0ADKILL het volgende:
De beste man is ook nog bezig met een uitvinding die "knoflooksaus" heet.
We verwachten dat hij hier eind 2012 met klaar is....
Tot die tijd krijg je een fles Calve frietsaus met kruiden.
Als je meer betaald voor een Turkse pizza ben je gek...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:24 schreef mrPanerai het volgende:
2 pizza voor 5 euro en jij loopt te klagen over de kwaliteit
Ik klaag niet over 2 pizza voor 5 euro, die waren goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:24 schreef mrPanerai het volgende:
2 pizza voor 5 euro en jij loopt te klagen over de kwaliteit
Zo hoort het dus ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 06:37 schreef R0ADKILL het volgende:
Het 'vlees' was een klein stukje bruinig vlees met een groot tuk vet/vel/goor spul eraan.
De meeste stukjes staken nog haren of zo uit.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Oftewel: voortaan gewoon naar een oerhollandse snackbar!
Inderdaad. Door het hoge zout- en vetgehalte wat je daar krijgt toegeschoteld verlammen je smaakpupillen zodanig dat je geen smaak meer kunt proeven!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Oftewel: voortaan gewoon naar een oerhollandse snackbar!
Gatverdamme ja! Ik was eerst ook helemaal klaar met die shoarma boeren, maar nu woon ik in een buurt met relatief veel turken. Overheerlijke kalfs doner kebab! Let vooral op de sticker 100% halalquote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:56 schreef MLF het volgende:
ze lichten je sowieso op, want shoarma enzo is bijna altijd varkensvlees terwijl het lams moet zijn
Dat is een van mijn levenswijsheden:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Als hij in een hele goede bui is dan krijg je de knoflooksaus met het geheime ' secret ingredient'
Pas dus op als hij je de saus met een verdacht gelukzalige glimlach voorzet.
Ik zat buiten naast het reclame bordquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:33 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Gatverdamme ja! Ik was eerst ook helemaal klaar met die shoarma boeren, maar nu woon ik in een buurt met relatief veel turken. Overheerlijke kalfs doner kebab! Let vooral op de sticker 100% halal
Tuurlijk, jij had hem met je dikke kaaskop over die toonbank getrokken en hem een paar hoeken laten zienquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:48 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Mwahahahahaha de TS laat zich het geld uit de hand pikken.
Wat een ongelooflijke kneus ! Je vader zal trots zijn zijn "mannelijke" zoon
Op z'n minst.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:55 schreef Upsetter het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij had hem met je dikke kaaskop over die toonbank getrokken en hem een paar hoeken laten zien
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:00 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Op z'n minst.
Ik denk dat ik daarna de tent ook nog in de fik had gestoken. Te beginnen bij de snor van mevrouw Turk.
HEE! Hij heeft toevallig wel een pot bier gedronken daar he!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:48 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Mwahahahahaha de TS laat zich het geld uit de hand pikken.
Wat een ongelooflijke kneus ! Je vader zal trots zijn zijn "mannelijke" zoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |