Spinnenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 04:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb er hier ook last van.![]()
In mijn kamer is het sowieso nu een dierentuin: muggen, vliegen, motten, dikke spinnen
Oh jawel, dat maakt die kankerbeesten geen moer uit. Bij mij dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 05:02 schreef Salvad0R het volgende:
als je aanzienlijke hoeveelheden knoflook door je voedsel duwt hoeven ze je bloed niet
En heb je dan na 2 jaar nog niet zoiets van 'laat ik toch eens een keer gaan douchen'?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien moet je eens zorgen dat er geen muggen je kamer binnen komen..
Heb al twee jaar geen enkele mug in m'n huis gehad
Nee, is lekker rustig zo. Treincoupe voor mij alleenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:58 schreef veldmuis het volgende:
En heb je dan na 2 jaar nog niet zoiets van 'laat ik toch eens een keer gaan douchen'?
Zijn vies...quote:
Gewoon gegoogled hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
verkapt check mijn fotokunsten pwnend zijn
quote:
quote:
Ik heb een hor. Maar dat maakt die beesten niet uit, somehow komen ze toch gewoon binnen, ik denk via de deur ofzo...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef Genius-F het volgende:
Een echte Baas heeft een hor voor zijn raam.
In jouw geval zal het dan andersom zijnquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:10 schreef Emimich het volgende:
Heerlijk, ik heb totaal geen last van muggen.
Terechte klacht ookal heb ik er nu nog geen last van.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 04:21 schreef James1988 het volgende:
Godverse klere klote kanker tering tyfus hoerenmuggen. Stelletje achterlijk uitschot van moeder natuur. Idiote pleurisbeesten.
Lig ik net op bed, nog even muziek te luisteren en te chillen jeweetz, klaar om te gaan slapen, hoor ik gezoem. Dus ik doe het licht aan, en zie dat er ergens een mug zit. Dus ik vliegenmepper pakken, beest pletten, terug liggen, licht uit, en weer proberen te slapen.
Twee minuten later. Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Pleurismug nummer 2. Dus ik herhaal hetzelfde riedeltje.
En zo is het nu al 2 uur bezig.
Samenvatting: kankermuggen, ga dood ofzo, of een ander lastigvallen
Klacht: muggen.
En dat irritante kutgezoem van ze dat steeds harder wordt en dan opeens met een "zzzzzzzzZZZP!" stopt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:43 schreef Relneger18 het volgende:
Of dat een mug je oor letterlijk in vliegtdat is ook al zo reteirritant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |