Au contraire, ik associeer die foto met:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:33 schreef Loofus het volgende:
De gebruikte foto insinueert enigzins een sarcastische ondertoon mijns inziens.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:34 schreef Koploperkopper het volgende:
Maar je bent toch al neger Chriz2k? Hoeveel koeler kun je zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misleidend !quote:
Die film was echt lachwekkend slecht, zo slecht dat Samuel niet eens de film naar een matig niveau kon brengen..quote:
Je snapt het gewoon niet!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die film was echt lachwekkend slecht, zo slecht dat Samuel niet eens de film naar een matig niveau kon brengen..
quote:
Tegenwoordig ? De film is al verkleurd inmiddels, zo oud is ie!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]Ik ging de film kijken omdat S.L.J. erin meespeelde. Nadat ik de film had gezien spookte er alleen maar door m'n gedachten... WTF speelde hij hierin mee..
Meteen trauma, Samuel leent zich tegenwoordig alleen maar aan slechte films.. Laatste film die ik van em gezien heb, Jumper en helaas ook een bedroevend slechte film..
Hey sexy.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |