Te vroeeeegquote:Op woensdag 9 juli 2008 06:57 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
18 tot 26 juli dacht ik..quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:14 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Te vroeeeeg. Wanneer is die kermis in Tilburg ook alweer?
ah ok op kamers ook?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:23 schreef JeffreyXL het volgende:
Jep woonachtig in Tilburg maar studerend in Breda. Maar dat is goed te reizen.
Nope, geboren en getogen in Tilburg en woon nog bij paps en mamsquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
* slaap uit haar ogen wrijft
Nooit slim om 's avonds te vergeten dat je de volgende dag vroeg op moet
Veul plzier!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 04:30 schreef theKiD het volgende:Goedemorgen Tilburg! Wij vertrekken zometeen naar Parijs!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 04:30 schreef theKiD het volgende:Goedemorgen Tilburg! Wij vertrekken zometeen naar Parijs!
![]()
![]()
beetje laat maar toch veel plezier gewenstquote:Op vrijdag 11 juli 2008 04:30 schreef theKiD het volgende:Goedemorgen Tilburg! Wij vertrekken zometeen naar Parijs!
![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 04:30 schreef theKiD het volgende:Goedemorgen Tilburg! Wij vertrekken zometeen naar Parijs!
![]()
![]()
Dat hoor ik wel vaker jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:29 schreef Messenga het volgende:
Leuk, fiets gejat.
Fietsenstalling CS en AXA + kettingslotquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker jawaar had je'm staan en wat voor slot had je?
Kutquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Fietsenstalling CS en AXA + kettingslot
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:19 schreef toma het volgende:
Vandaag naar de Euroscoop geweest. Wat een geweldige bioscoop is dat zeg
+Gratis parkeren
+Kaartje voor 7,50
+Veel kassa's
+Straks kun je zelf je kaartje uit een automaat halen.
+Veel zalen
+Films draaien vaak
+Comfortabele stoelen
+Ruime zitplek.
-De automaten om je kaartje te laten maken werkt nog niet.
-Geen cafe's bij of rond de bioscoop.
Ze hebben goed in Antwerpen rondgekeken hoe je een succesvolle bioscoop moet maken. Ga er zeker vaker heen.
Als je nu gaat is het nog lekker rustig. Veel mensen weten denk ik nog niet dat de bioscoop al open is en rond deze periode is het toch vaak komkommertijd wat de bioscopen betreft.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:13 schreef existenz het volgende:
Ik moet er ook nog heen. Maar ik ga pas als het echt af is denk ik..
Hmm, toevallig in luxemburg of ergens bij breda?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:29 schreef Crazy-M het volgende:
Complete week met welpen op kamp geweest.
irri kinderen soms
maar was echt geslaagd.
Kleurstoffen in het eten deed het ook super goed![]()
nee middelbeersquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Hmm, toevallig in luxemburg of ergens bij breda?
Ik gok dat het overal weer een tamme avond zal zijn...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Gaat er nog iets gebeuren vanaaf
leuk en aardig maar er zijn ook mensen die moeten werkenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:01 schreef hetzusjevan het volgende:
ZOMERFEESTEN!
Naar Nijmegen gullie, NU, hele week![]()
Echte Tilburgers hebben dan vrijquote:Op zondag 13 juli 2008 15:15 schreef Crazy-M het volgende:
ik zit gewoon in tilburg
en de hele week vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |