quote:Op maandag 30 juni 2008 23:40 schreef deepart het volgende:
Met mijn piemol spelen. Dat ding is zo zwaar dat ik binnen 5 minuten zwaar vermoeid in slaap val..
quote:
Of BNR nieuwsradio.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:39 schreef Apfel. het volgende:
Muziek luisteren op zn zachts... ben je zo weg
rosbiefquote:Op maandag 30 juni 2008 23:41 schreef Rosbief het volgende:
Dan doe ik mijn ogen open, weer dicht en probeer het nogmaals. Net zo lang tot ik slaap.
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:41 schreef El.Wulfo het volgende:
terechte klacht!
Ik kan de laatste tijd ook echt niet slapen.
Gisteravond uit noodzaak maar tot 4 uur een boek gelezen.
Vanochtend om 9 uur wakker geworden en geweigerd om voor 15.00 uit mn nest te komen
- Neem voor het slapengaan een warme douche of ga een eindje wandelen of fietsen. Ook lezen, naar rustige muziek luisteren of een beker warme melk drinken kan helpen om te ontspannen.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:47 schreef Leanne het volgende:
*leest
Kan ik dit topic alleen toegankelijk maken voor mensen met zinnige opmerkingen?
Alstublieft
Slaapmutsje drinken.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:38 schreef Leanne het volgende:
Het is weer zover...Lean kan niet slapen.
Te actief geweest, teveel dingen aan m'n hoofd en nu ga ik maar een beetje fokken en surfen op het www om af te wachten tot het moment dat ik moe genoeg ben om te slapen.
En tis ook al zo warm![]()
Wat doen jullie als je niet kan slapen?
Pak zo'n studieboek en door de gradatie van saaiheid val je geheid in slaap..quote:Op maandag 30 juni 2008 23:49 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ja, maar als je vol in je afstuderen zit zoals ik kun je dat niet maken
Maar het is vervelend, ik weet
gelukkig slaap ik morgen stiekem uit
ff glaasje(s) wiskey ofzo drinken helpt ookquote:Op maandag 30 juni 2008 23:47 schreef Leanne het volgende:
*leest
Kan ik dit topic alleen toegankelijk maken voor mensen met zinnige opmerkingen?
Alstublieft
hahaquote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
ff glaasje(s) wiskey ofzo drinken helpt ook![]()
Heb je alleen kans dat je geen zin mee rhebt om te slapen
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch lief, appeltje van me.
*klunk*quote:Op maandag 30 juni 2008 23:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch lief, appeltje van me.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:01 schreef Mikkie het volgende:
Radio heel zachtjes aan, of een cd'tje aan ofzo. Liefst het laatste, die springt na een tijdje ook uit, zodat je hersens niet bezig blijven met het verwerken van die auditieve prikkels.
mijn donald duckjes zijn voreger weggegooid omdat ik ze juist las als ik niet kon slapen en ik weer vd zoveelste keer midden in de nacht lag te lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:01 schreef Leanne het volgende:
wat is het met donald duck?
is dat echt zo slaapverwekkend?
suske en wiske ook goed?
Suske en wiske, nee nee, daar krijg je nare dromen van.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:01 schreef Leanne het volgende:
wat is het met donald duck?
is dat echt zo slaapverwekkend?
suske en wiske ook goed?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:05 schreef Beurlap het volgende:
[..]
Suske en wiske, nee nee, daar krijg je nare dromen van.
Donald Duck is de enige oplossing. Het liefst van die hele oude, die je ooit al eens gelezen hebt, maar weer bent vergeten. Je kunt ze herkennen aan de muffe lucht als je ze open slaat... of aan de datum
Hehe idd, gewoon ff helemaal nergens aan denken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:05 schreef Beurlap het volgende:
[..]
Suske en wiske, nee nee, daar krijg je nare dromen van.
Donald Duck is de enige oplossing. Het liefst van die hele oude, die je ooit al eens gelezen hebt, maar weer bent vergeten. Je kunt ze herkennen aan de muffe lucht als je ze open slaat... of aan de datum
Ik denk dat je gesproken hebt voor iedereen hier.quote:
ook goedquote:
quote:
Nee nee, ik houd me wel in op de maandagavondquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:15 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
ook goed![]()
ik lees nog fijn even mee, want heb er zelf ook vaak genoeg last van.
en te vaak iets drinken voor het slapen gaan is ook weer niet heul goed
en dat isquote:
lekker!!quote:
doe mij er maar zo 1quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:22 schreef Leanne het volgende:
[..]
lekker!!![]()
toetje met chocola caramel lange vingers grand marnier troep alles als het maar veeeel chocola is
Nou eerder mascarpone, langevingers, marsala, en eidooiers en een vleugje cacaoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:22 schreef Leanne het volgende:
[..]
lekker!!![]()
toetje met chocola caramel lange vingers grand marnier troep alles als het maar veeeel chocola is
okee dankje Nabbiequote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:29 schreef Nabbie het volgende:
[..]
Nou eerder mascarpone, langevingers, marsala, en eidooiers en een vleugje cacao
eetsequote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:33 schreef elfzesendertig het volgende:
Internetten en crackers met kaas eten. Vandaag toevallig dan...
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:46 schreef reetveter het volgende:
Fipo
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:48 schreef reetveter het volgende:
chicks versieren via hyves mên, als ik niet kan slapen!! Mindy enzo
quote:
Nee, die Japanse dingen mag ik niet zoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:45 schreef Leanne het volgende:
[..]
opperdepop
*denk![]()
dixons? reclame? irritant?
wil je japanse zoutjes?
whokeequote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, die Japanse dingen mag ik niet zoIk ga me ook niet helemaal volvreten nu
Reclame is van bol.com
'moet ik even voor u kijken..', die vind ik geweldig
*heeft medelijden met elwulfoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:00 schreef El.Wulfo het volgende:
*me honger krijgt maar niets in huis heeft
Inderdaad, met die gast achter de baliequote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:00 schreef Leanne het volgende:
[..]
whokeedie ja
maar het is met die gast achter de balie en dan zo'n meid die een camera komt halen am i right?
ik vinnum niet zo
lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
*heeft medelijden met elwulfobakkie koffie?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:05 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Inderdaad, met die gast achter de balie
jah bôh gek hieso, echt noppa nooit gesien frêndquote:
ik zag zoiets gisteren...jerichoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:11 schreef El.Wulfo het volgende:
wat ook een goede slaapverwekker is, is jericho kijken![]()
na 4 afleveringen vond ik er niets meer aan
Dat moet je niet willen, naast een hert wakker wordenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 05:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Slapen is overrated, je hebt 't niet eens nodig als je overdag je dingen gewoon goed verwerkt. Lichamelijke rust hebben we niet nodig, omdat we toch al luie mormels geworden zijn.
* Eric_Cantona is net trouwens maar opgestaan, aangezien er 'n blazend hert naast 'm lag in bed
Dan gewoon krassenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:19 schreef agneria het volgende:
En psychische redenen waardoor je niet kunt slapen?
Toen ik zag dat jij in dit topic gereageerd had wist ik gewoon dat dit er moest staanquote:
wtfbbQ?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:47 schreef Daeron het volgende:
Ik kon gister niet slapen en toen ik vanochtend wakker werd had ik een linux server draaien
Wilde al langer een server opzetten en toen ik gister niet kon slapen heb ik dat ding maar op een plek gezet en ben ik begonnen met installeren, nu draait er een quake 3 dedicated server op.quote:
Maar je hebt dus wel kunnen slapen, gezien het feit dat je wakker werdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:52 schreef Daeron het volgende:
[..]
Wilde al langer een server opzetten en toen ik gister niet kon slapen heb ik dat ding maar op een plek gezet en ben ik begonnen met installeren, nu draait er een quake 3 dedicated server op.
Mja, maar dat kwam volgens mij meer door het feit dat ik tijdens het installeren een aantal biertjes achterover geslagen heb.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:58 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar je hebt dus wel kunnen slapen, gezien het feit dat je wakker werd
fappen op Rateltje dr picsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga dan liggen puzzelen;doorlopers
in een ander topic vermelde je dat je dat erg moedig vondquote:
<-- fap heldquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
in een ander topic vermelde je dat je dat erg moedig vond_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |