quote:Hij maakt dodelijke fout en ik pull een 3-deep move combo waar ik uiteindelijk zijn queen/king vork met mijn paard.
Een vork is 2 stukken tegelijk aanvallen, in dit geval leverde het hem een gratis koningin op in ruil voor een paard.quote:
Ik ken de regels wel, moest meer lachen om de manier waarop het is geschreven.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Een vork is 2 stukken tegelijk aanvallen, in dit geval leverde het hem een gratis koningin op in ruil voor een paard.
OT: Er zijn meer dan genoeg schaaksites TSIemand met een ELO van over de 2400 (
) moet toch wel ergens aan zijn trekken komen, of denk anders eens aan competitieschaak.
Ik kijk fobo maar zie niets.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:01 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Mannen die goed kunnen schaken zijn ''
''.
Vooral als je je tegenstander een stikmat bezorgt.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:36 schreef Vierkantblokje het volgende:
schaken is leuk![]()
helaas doe ik het veelste weinig
HOAX! In schaken kan je heulegaar nie twee zetten tegelijk doen!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Een vork is 2 stukken tegelijk aanvallen, in dit geval leverde het hem een gratis koningin op in ruil voor een paard.
stuk aanvallen =/= stuk slaanquote:HOAX! In schaken kan je heulegaar nie twee zetten tegelijk doen!
Snelste mat is gekkenmat kutnoob met je epic fail, edit fast.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:48 schreef ScudRaket het volgende:
HOAX: snelste mat is de herdersmat, en daar moet de tegenstander meewerken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |