Kattenbrokken?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zat met brokken in mijn keel toen Sly het voorlas !!!
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:34 schreef Smash-it het volgende:
[..]
* Smash-it lokt Dementor weer naar beneden met wat lekkers
Vrijdag of donderdag gebruiken Sly en ik STUDIO-2. Dan kun je ook nog met hemquote:Op maandag 30 juni 2008 23:33 schreef cindy10 het volgende:
ken hele sly niet,maar had al een idee over hem.. door alle dingen die er rondgingen.
Maar moet tot mn spijt eerlijk bekennen dat ik nog kan lachen ook om hem en zn uitzending!
Wordt er met enige regelmaat dan geurineerd in jouw brievenbus of heeft het een andere reden?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:34 schreef PeterNB het volgende:
Ik ben wel de enige Rotterdammer denk ik met kattenbakkorrels in zijn brievenbus !
Ik ben er al uit hoor: je zat me dé brok in je keelquote:Op maandag 30 juni 2008 23:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PROEST
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben wel de enige Rotterdammer denk ik met kattenbakkorrels in zijn brievenbus !
Telt een oud rotterdamse met kattenbak korrels ook?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PROEST
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit keer zal ik aan je denkenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:36 schreef Smash-it het volgende:
Goed. Ik ga nu echt! Morgen weer vroeg op kantoor zijn.
Kijk niet gek op,als ik het nog doe ook!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vrijdag of donderdag gebruiken Sly en ik STUDIO-2. Dan kun je ook nog met hem
bellen live in de uitzending !!
Er is 1x geurineerd en toen ben ik direct bij mijn Zus een kilo kattenbakkorrels gaan halenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wordt er met enige regelmaat dan geurineerd in jouw brievenbus of heeft het een andere reden?
Fijn zo'n buurtquote:Op maandag 30 juni 2008 23:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Er is 1x geurineerd en toen ben ik direct bij mijn Zus een kilo kattenbakkorrels gaan halen
(Je wilt niet weten hoe kokhalzen het is om je post in bad te besproeien terwijl je de urinelucht
van een vreemde in je neus voelt komen om daarna de doorweekte post gauw te moeten
overschrijven zodat je het direct daarna kan weggooien !!!)
Sly heeft een heel klein gouden hartje. Hij brult wel maar bijt niet !quote:Op maandag 30 juni 2008 23:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Kijk niet gek op,als ik het nog doe ook!
Soms moet je je mening wat bijstellen...ben ook de lulligste niet
Hou op...pies mn panty vol! thuissss heb ik nog een ansjischt kaart,waarop mn vrouw staat met een baard!quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Er is 1x geurineerd en toen ben ik direct bij mijn Zus een kilo kattenbakkorrels gaan halen
(Je wilt niet weten hoe kokhalzen het is om je post in bad te besproeien terwijl je de urinelucht
van een vreemde in je neus voelt komen om daarna de doorweekte post gauw te moeten
overschrijven zodat je het direct daarna kan weggooien !!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |