OK, maar ik voel me ook wel op mijn gemak tijdens een concert als ik twee uur niet kan roken. Ook geen jointje. Dan rook ik dat jointje wel voor ik bij het concert binnenstap.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je je op je gemak voelt,
Zolang jij niet voor mij gaat bepalen hoe ik mijn concert beleef, bemoei ik met niet met jouw gewoontesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OK, maar ik voel me ook wel op mijn gemak tijdens een concert als ik twee uur niet kan roken. Ook geen jointje. Dan rook ik dat jointje wel voor ik bij het concert binnenstap.
Maar goed, ik kan me voorstellen dat anderen er meer moeite mee hebben. Sterkte enzo.
Pure wiet schijnt toch te mogen? Neem je toch lekker een bong of een waterpijpje mee!!! Dat kunnen ze nooit verbieden.
O sorry hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zolang jij niet voor mij gaat bepalen hoe ik mijn concert beleef, bemoei ik met niet met jouw gewoontes
Niets is gewoon in rokersland, daar moet je verstand van hebben om het te begrijpen.
Wiet is gedoogd, dus dat mogen ze je altijd verbieden. Je gelooft toch zelf niet dat je in een openbaar gebouw aan een waterpijp mag lurken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OK, maar ik voel me ook wel op mijn gemak tijdens een concert als ik twee uur niet kan roken. Ook geen jointje. Dan rook ik dat jointje wel voor ik bij het concert binnenstap.
Maar goed, ik kan me voorstellen dat anderen er meer moeite mee hebben. Sterkte enzo.
Pure wiet schijnt toch te mogen? Neem je toch lekker een bong of een waterpijpje mee!!! Dat kunnen ze nooit verbieden.
Ik zou niet weten waarom niet in een concertzaal. Een joint mocht gisteren ook nog. Tenminste, in de concertzaal waar ik het meeste kwam wel. Nu niet meer omdat er tabak in zit. Do the math.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:18 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Wiet is gedoogd, dus dat mogen ze je altijd verbieden. Je gelooft toch zelf niet dat je in een openbaar gebouw aan een waterpijp mag lurken.
Ik hoop het toch niet zeg!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel Alohol verwijderd je bloedvaten en nicotine verminderdt ze weer. Dat is een verslavend gevoel. Als ik drink rook ik meer.
Daarom ben ik kettingroker
Ja sta je stoer te bestellen :quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt niet goed opgelet.![]()
'Ice-motherfucking-tea, bitch !'.
Daarom moet je 't ook bestellen zoals ik hierboven vertel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:00 schreef tong80 het volgende:
Ja sta je stoer te bestellen :
'Vier bier en een ice tea.'
Ik schaamde me steeds dood
Als de gemeente dat goed vind en de organisatoren ook dan mag het inderdaad. Maar soms wordt er door de gemeente al een zero tolerance beleid gevoerd. Maar de politie of organisator mag altijd je wiet afpakken en het je verbieden te roken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet in een concertzaal. Een joint mocht gisteren ook nog. Tenminste, in de concertzaal waar ik het meeste kwam wel. Nu niet meer omdat er tabak in zit. Do the math.
Dan mis je toch iets lijkt me.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:58 schreef placebeau het volgende:
optredens zonder rooklucht, het is een vreemd fenomeen. In België is het al een tijdje zo en het is echt wennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |