Grappige opmerking van een Ajacied.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:37 schreef sp0t het volgende:
Als Afellay vertrekt houd PSV helemaal geen kwaliteit over. :-)
Nouja, qua voetballende, aanvallende impulsen kwam toch wel het merendeel van Afellay, en Farfan kon ook nog wel eens een actie starten. Die twee ben je nu kwijt en veel creatieve spelers zijn er nu niet meer bij PSV. Helemaal als je Aissati ook nog met Pieters ruilt.quote:
Ik ontken het ook niet, maar juist bij Ajax holt de laatste tijd de kwaliteit nog verder achteruit dan bij PSV, of ben je het daar niet mee eens?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nouja, qua voetballende, aanvallende impulsen kwam toch wel het merendeel van Afellay, en Farfan kon ook nog wel eens een actie starten. Die twee ben je nu kwijt en veel creatieve spelers zijn er nu niet meer bij PSV. Helemaal als je Aissati ook nog met Pieters ruilt.
Hmm nee daar ben ik het niet mee eens. De enige die we tot nu toe kwijt zijn is Heitinga. Dat is toch wel een verschil vergeleken met Afellay, Farfan, Gomes en evt ook Aissati.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:59 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik ontken het ook niet, maar juist bij Ajax holt de laatste tijd de kwaliteit nog verder achteruit dan bij PSV, of ben je het daar niet mee eens?
Kijk eens naar de TI, drolquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:02 schreef okee6 het volgende:
TT duidt wel aan welke successupporters we kwijt moeten, geen titel dit jaar.
Huntelaar gaat ook nog.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hmm nee daar ben ik het niet mee eens. De enige die we tot nu toe kwijt zijn is Heitinga. Dat is toch wel een verschil vergeleken met Afellay, Farfan, Gomes en evt ook Aissati.
Voordat ik hier zinnig antwoord op kan geven moet ik wachten wie Heitinga gaat vervangen, dan pas weet ik of we in kwaliteit achteruit zijn gegaan.
Op zich zou het jammer zijn als Aissati gaat maar die heeft dit seizoen ook amper gespeeld, dus dat maakt weinig verschil uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hmm nee daar ben ik het niet mee eens. De enige die we tot nu toe kwijt zijn is Heitinga. Dat is toch wel een verschil vergeleken met Afellay, Farfan, Gomes en evt ook Aissati.
Het is wel een van de weinige creatieve spelers die jullie hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Op zich zou het jammer zijn als Aissati gaat maar die heeft dit seizoen ook amper gespeeld, dus dat maakt weinig verschil uit.
Nog niet, hij zou in de belangstelling staan van Villarrealquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:26 schreef Manu82 het volgende:
Wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen?
Is Affalay ook al weg?
Het is toch wel zo.quote:
Weet je ook wat er aan kwaliteit gehaald is?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:34 schreef sp0t het volgende:
[..]
Het is toch wel zo.
Ten opzichte van vorig seizoen heeft PSV veel meer kwaliteit dan Ajax ingeleverd tot nu toe.
Amrabat, die mexicaanse verdediger en Manco.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weet je ook wat er aan kwaliteit gehaald is?
De keeper zal absoluut een achteruitgang zijn inderdaad, De verdediging lijkt me sterker geworden te zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:34 schreef sp0t het volgende:
[..]
Het is toch wel zo.
Ten opzichte van vorig seizoen heeft PSV veel meer kwaliteit dan Ajax ingeleverd tot nu toe.
Ook?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:41 schreef sp0t het volgende:
[..]
Amrabat, die mexicaanse verdediger en Manco.
En ze zijn nu met die zweedse keeper bezig die er ook niets van bakt.
Ajacieden zeggen wel meer..ze worden ook weer kampioen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:03 schreef mcyodogg het volgende:
En die Ajacieden altijd maar zeggen dat er nooit belangstelling is voor PSV'ers. Volgens mij staat er zowat een geheel nieuw basiselftal dalijk.
Zo jij bent orgineelquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Misschien moet de TT verandert worden in "met welke spelers worden we 5e?"
PSV is veeeeeel interresanter dan Ajaxquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo jij bent orgineel
Wat moeten die Ajacieden overigens allemaal hier?
Alsof dat kwaliteit is? Veel doelpunten maken is aardig, maar je moet het doen wanneer het belangrijk is. Tegen PSV niet en voor Champions League ook al niet. Van mij mag Huntelaar lekker in de Arena blijven. Stel nu eens dat ze wat beters voor hem in de plaats halen...quote:
Welke champions league?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Alsof dat kwaliteit is? Veel doelpunten maken is aardig, maar je moet het doen wanneer het belangrijk is. Tegen PSV niet en voor Champions League ook al niet. Van mij mag Huntelaar lekker in de Arena blijven. Stel nu eens dat ze wat beters voor hem in de plaats halen...
Toen niet voor kwalificatie en afgelopen seizoen.quote:
Als PSV er vier maakt tegen Ajax, dan scoort Huntelaar er slechts drie. Wat heb je daaraan? Dan ben je een "net niet spits" op het hoogste niveau. Maar voor dat aantal doelpunten kun je wel lekker vangen in Europa! Huntelaar faalde in de thuiswedstrijd tegen PSV, anders had Ajax de titel veroverd. Laat dat lekker zo blijven, Klaas-Jan deed PSV geen pijn.quote:En Huntelaar heeft trouwens al wel gescoord tegen PSV hoor..
Dat gaat de jaren altijd zoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:03 schreef mcyodogg het volgende:
En die Ajacieden altijd maar zeggen dat er nooit belangstelling is voor PSV'ers. Volgens mij staat er zowat een geheel nieuw basiselftal dalijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |