In ein wereld ver ver ver weg. Welke wereld denken jullie dan zo, nou de figuren wereld, want daar kom ik dan zo fftjes vandaan snappie? kijk ik heb hier een kaart van onze wereld:
Interresant tog!? maar dan nu in mijn land kwam een geweldige vierkant aan de magt, namelijk Hietler blokje zomg hij is de bom echt waar jongens en meisjes. hier zulks een portret van hem gemaakt door schilderblokje!!:
En wat een briljant idee is dat toch van hem echt een geweldig idee vond ik zelf!!! en wij voerde dat ook uit!! Wij vielen namelijk driehoekland aan! Ow en wat wonnen wij gna gna !! Hier een beroemd schilderij over een geweldige veldslag waar hietler blokje zelf bij was!!:
En de overlevende de mietjes die wegrende zoals die ene met dat ene oogje! die vangdte wij zo dan fftjes en die lieten wij dan zo lekker douchen!! namelijk gas douchen!! :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MUAHAHAHAHAHA EN ZO NAMEN wij heel figurenland over muahahahahaaha!!! en nu door de stenenkut komen wij jullie wereld over muahahahahaha en ik ben de eerste verkenner hahahaha!! jullie hebben een komraad van mij al onschadelijk gemacht namlijk driehoekigblokje!! maar het zal niet lang duren of dit zal jullie toekomst zijn!:
Ik sta nu open voor vragen:
/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.