Nee. Alles behalvequote:Op woensdag 2 juli 2008 22:41 schreef floris.exe het volgende:
Had je je uitdagend gekleed ofzo, dat hij je zo benaderde? Tegenwoordig maken vrouwen het er in dit soort situaties vaak zelf naar.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:08 schreef Armoed het volgende:
[..]
Nou spreekt een normaal persoon de woorden die hij typt in zijn gedachten uit en daardoor kunnen er spelfouten zoals deze ontstaan, maar wat voor storing er in het gezichtsveld optreedt om zoiets niet op te merken voordat men op 'invoeren' klikt?
One could only wonder.Uhm ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Wat is dan de reden waarom hij zo overtrokken reageert? Of blaas je het verhaal misschien een ietsiepietsie op om je eigen ego te strelenquote:
Nee, ik blaas het verhaal echt niet op. Je zou er bij moeten zijn, dan zou je wel weten dat ik nu niet eens alles noem wat hij zegtquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:00 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Wat is dan de reden waarom hij zo overtrokken reageert? Of blaas je het verhaal misschien een ietsiepietsie op om je eigen ego te strelen?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:00 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Wat is dan de reden waarom hij zo overtrokken reageert? Of blaas je het verhaal misschien een ietsiepietsie op om je eigen ego te strelen?
hoiquote:
Ook hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |