Handige tante, jongen met geld!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Handige tante ben ik ook. Blijk ik toch nog vaporub in huis te hebben, ik loop als sinds zaterdagavond/nacht te snotteren en verstopt te zijn. Dat had ik eerder willen ontdekken.
Had ik maar een jongen met geld.quote:
Neem een Plato!quote:
kan ik gelijk die woning van hem eens fatsoenlijk inrichten en decoreren.quote:
Roze FTW!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:29 schreef TwistedDarling het volgende:
kan ik gelijk die woning van hem eens fatsoenlijk inrichten en decoreren.
quote:
Met bijpassende kamerjas en pantoffels voor de heer des huizes!quote:
Trouwens net die tent maar eens besteld.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met bijpassende kamerjas en pantoffels voor de heer des huizes!
Gelukkig ben ik een man. Dan gaat dat principe niet op!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:47 schreef DustPuppy het volgende:
Al ben je een jongen met geld, zodra je aan de vrouw raakt ben je een jongen zonder geld
Goed oefenen hoor en reserveer je alvast een week of twee in oktober voor mij poezen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:51 schreef CherryLips het volgende:
vanavond naar een vriendin, vanaf morgen op poezen passen.
den haagquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed oefenen hoor en reserveer je alvast een week of twee in oktober voor mij poezen?
Waar ligt de grens tussen jongen en man dan precies vraag ik me af.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:51 schreef AirwiN het volgende:
Gelukkig ben ik een man. Dan gaat dat principe niet op!
Gaan we nog een aantal dagen samen oppassen?quote:
Een jongen stelt zo'n vraag, een man weet het antwoord.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:54 schreef DustPuppy het volgende:
Waar ligt de grens tussen jongen en man dan precies vraag ik me af.
Dan ga ik keihard roepen: IK HEB HET BED GEDEELD MET TWIST EN CL!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Gaan we nog een aantal dagen samen oppassen?![]()
Misschien kunnen we d'r overhalen om toch nog een nachtje bij ons te komen logeren op LL.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga ik keihard roepen: IK HEB HET BED GEDEELD MET TWIST EN CL!![]()
... alleen niet op hetzelfde moment...
logeerpartijtjes!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:02 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien kunnen we d'r overhalen om toch nog een nachtje bij ons te komen logeren op LL.
Zeker nu we ineens blijkbaar toch op donderdag gaan en op een andere camping gaan staan.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:02 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien kunnen we d'r overhalen om toch nog een nachtje bij ons te komen logeren op LL.
Zeker nu we ineens blijkbaar toch op donderdag gaan en op een andere camping gaan staan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |