Mooi, dan zien we je je niet dom gedragen voor een tijdjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Interessant, dus hier wordt er niet geneukt. Ja nee, dan ehm weet ik voorlopig genoeg.
Gegeven dat ik dagelijks in Almere ben kan ik me daar van alles bij voorstellenquote:
De macht stijgt opeens wel naar je hoofd he?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, dan zien we je je niet dom gedragen voor een tijdje
Nee, eerder naar mijn reet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
De macht stijgt opeens wel naar je hoofd he?
Of de zielige poging tot gerel negeertquote:
Tja, hij doet wel erg zijn best he.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of de zielige poging tot gerel negeert. Het is dat ik principieel geen mensen met Kreator wil vergelijken...
Ik hoop serieus dat er nog meer in zit. Niet noodzakelijk dat er meer uit komt trouwens.quote:
En leukerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:43 schreef Liquidootje het volgende:
TwistedDarling is bijvoorbeeld veel grappiger.
Jij kreeg een bijzondere groet hoorde ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:49 schreef Aarti het volgende:
er wordt toch niet gepest he?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:43 schreef Liquidootje het volgende:
Ja maar jullie happen ook iets te veel en gecombineerd met een bepaalde non-nuchterheid domein afbaking. Mwah mwah. TwistedDarling is bijvoorbeeld veel grappiger.
ik heb hard moeten werken voor die groetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij kreeg een bijzondere groet hoorde ik.
Dat zal wel anders zijn dan die van mij natuurlijk.
oe nu al!quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of de zielige poging tot gerel negeert. Het is dat ik principieel geen mensen met Kreator wil vergelijken...
Mwah, Swets en Jarno ben ik het af en toe nog wel eens mee eens én kan ik mee discussiëren zonder dat ze persoonlijk worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoezo?
Je kan hem toch prima met Swets, Jarno, Arma, etc vergelijken?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Anthraxx het volgende:Ik had een acht als eindbeoordeling
. Nu mag ik mij ingenieur noemen
.
Check. Nou ja, zolang het maar voor niets blijftquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:23 schreef Anthraxx het volgende:
That's me.
Dat is ook niet voor het eerst. Alhoewel zelden wanneer het niet over jou gaatquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
Anna geeft je gelijk Litpho.
Annie. Eén van ons. Daar kliek je je niet uitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:29 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik kom wel weer langs als het over niet kliekdingen gaat
Feli An!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Anthraxx het volgende:Ik had een acht als eindbeoordeling
.
En welverdiend me dunkt. Gefeliciteerd Annie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Anthraxx het volgende:Ik had een acht als eindbeoordeling
.
Wasknijper op je neus helpt ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Het enorme voordeel van zo vreselijk verkouden zijn is dat ik de gore vuilnis van de andere flatbewoners in het trappenhuis niet meer ruik. Ik denk dat ik maar verkouden moet blijven zolang ik hier nog woon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |