Ook ik heb een nimmer aflatende behoefte aan bevestiging...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Airwin, ik hoef je toch niet serieus te vertellen dat jij tot de uitzonderingen behoort, alwaar Litpho al naar verwees?![]()
kusjekroel enzo dan.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook ik heb een nimmer aflatende behoefte aan bevestiging...
Ja sorry, ik zal volgende keer duidelijker zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook ik heb een nimmer aflatende behoefte aan bevestiging...
quote:
Terug? Moet je niet één SC verderop zijn?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben weer terug
en heb de mini meet overleefd![]()
Ja, het was tof volgens alle overlevenden. Parkpopquote:Op maandag 30 juni 2008 20:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben weer terug
en heb de mini meet overleefd![]()
Welkequote:Op maandag 30 juni 2008 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terug? Moet je niet één SC verderop zijn?
Klopt. Maar AirwiN is getrouwd dus let niet op andere vrouwen.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
WelkeIk was hier de hele tijd
!
Dan is het mijn slechte geheugen dat mij parten speelt... Excuses principessa...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
WelkeIk was hier de hele tijd
!
Precies!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:50 schreef Litpho het volgende:
Klopt. Maar AirwiN is getrouwd dus let niet op andere vrouwen.
Als hij het echt als een jubileum zag dan is het wel een stumperd dat 'ie niet meteen met een groot cadeau aan kwam zetten...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vandaag zag ik m'n date weer en hij zei: Het is nu een maand geleden sinds het gala!
En ik, o, nou, wat gaat de tijd snel!
En hij zei: Het is nu een maand geleden
En ik zei, ja dat zei je al!
Bedoelde hij iets van "jubileum achtig iets"
Kijk Airwin, ik zal je even laten zien hoe het moet:quote:Op maandag 30 juni 2008 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies!![]()
Andere vrouwen dan die van mij...
Hij bedoelde iets als dat we elkaar nu opzich best hebben leren kennen en dat we misschien misschien dan wel voor elkaar gingen etc. (We hadden cocktails gedronken)quote:Op maandag 30 juni 2008 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als hij het echt als een jubileum zag dan is het wel een stumperd dat 'ie niet meteen met een groot cadeau aan kwam zetten...
De "ex" reeks?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terug? Moet je niet één SC verderop zijn?
Jij bent geen 'andere vrouw', jij bent een Godin!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:54 schreef TwistedDarling het volgende:
Kijk Airwin, ik zal je even laten zien hoe het moet:
Gelukkig ben ik daarop de uitzondering.![]()
![]()
Dat initiatief van die vriendjes van tegenwoordig...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als hij het echt als een jubileum zag dan is het wel een stumperd dat 'ie niet meteen met een groot cadeau aan kwam zetten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |