quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:03 schreef jennafan het volgende:
post nog maar eens wat Delano:D
Ik niet. Ik word er extatisch van. Ik kan niet wachten om op haar prettige gezicht te arriveren.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:37 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Komop, wie wordt hier nu niet vrolijk van
Ben bang dat ik je moet teleurstellen, vannacht en de rest van de vakantie ligt ze bij mij in bed!quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom moelijk doen als het makkelijk kan, ik post wel gelijk de hele shoot voor de luie onder ons![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk detail, in de link staat notebene all naturals, zo hoort het
Snap niet dat iemand die grote ballonnen mooier kan vinden als dit...
Om trouwens even ontopic te blijven: ik zoek een vriendin die hier op lijkt![]()
Het lijkt me echt en een hele rare fotosoep. Kijk dan wat een raar nekje ze heeft. Dát is niet natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:15 schreef FOOOZZZZ het volgende:
[..]
Om Coolbeatle1991 ff gelukkig te maken : een nederlandse meid met wat je zoekt. hiermee heb je de wip van je leven en je kan gewoon nederlands tegen d'r praten
Ik heb er zelf (helaas) nog geen ervaring mee, maar dit zijn volgens mij ook echte, maar dat weten de dames hier beter
[ afbeelding ]
http://cindy_salou.profieltje.com/h/default.asp
Nee.... Mooie meiden maar ze mogen best een wat beter gevuld blousje hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:25 schreef delano.888 het volgende:
Maarre heren jullie zijn het nu dus zeker wel met me eens dat kleine tieten mooier zijn?
eens, met name over een jaar of 20 ziet dat er nog steeds lekker uitquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:25 schreef delano.888 het volgende:
Maarre heren jullie zijn het nu dus zeker wel met me eens dat kleine tieten mooier zijn?
Dat is inderdaad ook een groot deel van de reden waarom ik het veel beter vind, ze gaan niet zo snel tot op de knieen hangenquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
eens, met name over een jaar of 20 ziet dat er nog steeds lekker uit
Ik vind van wel, ja.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:25 schreef delano.888 het volgende:
Ja, sorry, m'n reactie was niet lullig bedoeld ofzo hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:20 schreef jennafan het volgende:
en bedankt: post jij eens een mooie vrouw dan Omniej, kijken of jij er iets van afweet:D
Tering, dit is een échte hoer, hahaquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het lijkt me echt en een hele rare fotosoep. Kijk dan wat een raar nekje ze heeft. Dát is niet natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |