Dat gaat snel vervelen inderdaad. Hardlopen of paardrijden kan je wel vergeten. Kleding kopen is altijd ellendig omdat niks goed past. Lingerie kopen is een ellende, zeker als je een leuk setje wilt hebben want als je al mooie BH's kan vinden dan zitten er altijd van die lelijke oma-tentenonderbroeken bij. Nog even afgezien van de prijs voor lingerie in die maten. Je wordt er op aangesproken en nagestaard. Pijn in je nek en in je rug. Op je buik liggen kan niet. Op je rug liggen is ook niet fijn omdat je borsten vanwege de zwaartekracht naar de zijkant 'vallen'.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind dat meisje uit de OP op zich ook leuk om te zien, maar als ik haar was, ging ik naar de chirurg om de helft eraf te laten hakken. En die helft dan doneren aan iemand die AA heeft.
She's fakequote:Op maandag 30 juni 2008 20:13 schreef coolbeatle1991 het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een vriendin die hierop lijkt! Ik ben 17 en zie er zelf ook goed uit. Maar zo iemand als deze hier kom ik nog steeds niet tegen...
Du meiden als je hierop lijkt laat wat van je horen!
[ afbeelding ]
Bedoelde u: jaloersquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wow ik ben nog nooit zo jalours op iemand geweest
Nee, dat zijn echte borsten, dat kun je zo zien. Nepborsten zien er heel anders uit (denk Lolo Ferrari).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:34 schreef EmoGirl het volgende:
Weet je dat zeker? Volgens mij heeft ze heel wat vergrotingen gehad...
Ik heb cup D/E en geloof me, zo groot zijn mijn tieten echt niet hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Cup E komt echt niet in de buurt van de meloenen van dat meisje op de foto's hoor.
Geloof ik niet, pics graagquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:55 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik heb cup D/E en geloof me, zo groot zijn mijn tieten echt niet hoor
Oke maar wat voor maat heeft ze dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Cup E komt echt niet in de buurt van de meloenen van dat meisje op de foto's hoor.
Standaard reply van pubermeisjes als iemand grotere tieten heeftquote:
Ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:55 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik heb cup D/E en geloof me, zo groot zijn mijn tieten echt niet hoor
Ik denk H ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:18 schreef coolbeatle1991 het volgende:
[..]
Oke maar wat voor maat heeft ze dan?![]()
[ afbeelding ]
Ik gok cup H en misschien nog wel groter.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:18 schreef coolbeatle1991 het volgende:
[..]
Oke maar wat voor maat heeft ze dan?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |