abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59822523
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:55 schreef Mof het volgende:
Als je 't gewoon voor jezelf had gehouden, zou niemand je er over lastigvallen.

Maar ja, jij wil het zo graag aan ons vertellen...
Achja, ik zie het niet als lastig vallen. Een aantal users geeft zijn mening en die zijn nogal in contrast met mijn mening. Zo zij het
pi_59822543
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:55 schreef Pek het volgende:

[..]

Elke keer als hij zo'n enge arabierenmeneer ziet, moet z'n luier verschoond worden
klopt
pi_59822786
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:52 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Olie wel, maar daar houdt het dan ook mee op. Ik zou sowieso wel eens een bron willen zien van locaties waar we onze olie vandaan halen. Maar los van dit hele haalt-ts-de-olie uit het midden oosten. Zijn er nog zat andere dingen waarvoor ik het kan boycotten.

Mijn topic gaat er vooral om dat andere mensen het maar dienen te respecteren als je iets boycot. Wie ben jij om te oordelen over ander mans boycot? Als ik mensen zie die problemen hebben met Japan en daardoor geen sushi eten, so be it. Zo hebben we allemaal onze dingen.
Snap je hem? Olie bron, huhu.

Maar noem dan eens 'andere dingen' waarvoor je het kan boycotten?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 17:15:21 #104
138448 PeZu
Suspended animation
pi_59822851
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:52 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Olie wel, maar daar houdt het dan ook mee op. Ik zou sowieso wel eens een bron willen zien van locaties waar we onze olie vandaan halen. Maar los van dit hele haalt-ts-de-olie uit het midden oosten. Zijn er nog zat andere dingen waarvoor ik het kan boycotten.

Mijn topic gaat er vooral om dat andere mensen het maar dienen te respecteren als je iets boycot. Wie ben jij om te oordelen over ander mans boycot? Als ik mensen zie die problemen hebben met Japan en daardoor geen sushi eten, so be it. Zo hebben we allemaal onze dingen.
je bent ene sukkel

wel olie gebruiken maar geen doner (welek gewoon uit europa komt) eten _! met zo'n dubbel moraal heb je niks aan principes
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  dinsdag 1 juli 2008 @ 17:18:24 #105
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_59822898
Achterlijke users met achterlijke principes die overeind worden gehouden door achterlijke argumenten... Had ik noooooooooit op het fok-forum verwacht hoor :S
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 17:28:26 #106
37769 erodome
Zweefteef
pi_59823062
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:14 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Gelukkig denk ik vica versa zo over de meesten hier. Dat wijf in je avatar is sowieso maar een arrogante bitch . Jij zal ook wel een raar figuur zijn.

Btw, deze reacties zag ik al aankomen. Geef aan dat je pro USA bent en veel fokkers zijn op hun teentjes getrapt, gelukkig weerhoudt dat mij niet van mijn principes. Ik blijf mijn eigen mening houden en boycot dingen uit het midden oosten
Wat ik niet begrijp is wat jouw pro amerika zijn met die boycott te maken heeft, turken zijn bondgenoten van amerika, die zou je dan juist niet moeten boycotten, zo met ook veel andere landen in het midden oosten, gewoon bondgenoten van amerika, waar amerika dan ook zeer zeker handel mee voert.

Amerika kent de boycott niet die jij jezelf hebt opgelegd, sterker nog, als het echt om die landen zou gaan zou je de zaak van amerika hier en daar frustreren ipv helpen door die boycott(niet dat je zoveel gewicht in de schaal legt, maar het gaat om het princiepe he).

Olie, DAT is wel een goede om te boycotten dan, dat komt voor een heel fiks deel uit de landen waar amerika problemen mee heeft, nou ja, voor een dee dan, SA is dan weer billemaatje van amerika, maar dei boycott je dan ook(zeer onverstandig aangezien zij eigenaar zijn van een heel aardig deel van de geldstroom in amerika).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_59823894
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 17:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat ik niet begrijp is wat jouw pro amerika zijn met die boycott te maken heeft, turken zijn bondgenoten van amerika, die zou je dan juist niet moeten boycotten, zo met ook veel andere landen in het midden oosten, gewoon bondgenoten van amerika, waar amerika dan ook zeer zeker handel mee voert.

Amerika kent de boycott niet die jij jezelf hebt opgelegd, sterker nog, als het echt om die landen zou gaan zou je de zaak van amerika hier en daar frustreren ipv helpen door die boycott(niet dat je zoveel gewicht in de schaal legt, maar het gaat om het princiepe he).

Olie, DAT is wel een goede om te boycotten dan, dat komt voor een heel fiks deel uit de landen waar amerika problemen mee heeft, nou ja, voor een dee dan, SA is dan weer billemaatje van amerika, maar dei boycott je dan ook(zeer onverstandig aangezien zij eigenaar zijn van een heel aardig deel van de geldstroom in amerika).
Goede post, ik reageer even per alinea.

Alinea1:
Amerika en Turkije zijn slechte in beperkte mate bondgenoten. Het is natuurlijk zo dat Turkijke de Amerikanen de mogelijkheid geeft om boven Turkije te vliegen en vanuit Turkije te vliegen, we moeten alleen niet vergeten dat een groot deel van de bevolking het hier niet mee eens is. In hoeverre Amerika handel doet met Turkije zou ik niet weten, wat ik wel weet is dat Amerika veel schulden heeft bij o.a China door een negatieve handels balans.

Alinea 2:
Het gaat mij vooral ook om de moslims die ik boycot, dit omdat de landen waar Amerika problemen mee heeft atm vooral Irak/ Iran zijn. Verder zijn er natuurlijk ook veel radicale moslims geweest die aanslagen hebben gepleegd. Om dit soort redenen eet ik gewoon geen midden oosten voedsel.

Alinea 3:
Ik boycot S-A niet, sowieso boycot ik de olie niet. Ik heb het straks ook zelf nodig
  dinsdag 1 juli 2008 @ 18:28:28 #108
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_59824065
Wat ik dan weer vrij apart vind is dat Amerikanen die ik spreek (ja ik ken ze irl, ben d'r ook geweest enzo ) eigenlijk heel tolerant zijn t.o.v moslims in hun eigen land en dat d'r eigenlijk best wel sprake is van 'leven en laten leven'... Misschien moet je je toch wat meer verdiepen in deze materie. Ben je wel eens ooit in Amerika geweest? Heb je met mensen die daar al hun hele leven wonen gesproken?

Eigenlijk kan ik de antwoorden al wel bedenken, maar goed...

M.
Hallon!
pi_59824114
Eet je eigenlijk wel bij een Shoarmatent die Tel Aviv heet?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 18:40:37 #110
193177 Mof
Een mof
pi_59824254
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 18:28 schreef BlueMage het volgende:
Wat ik dan weer vrij apart vind is dat Amerikanen die ik spreek (ja ik ken ze irl, ben d'r ook geweest enzo ) eigenlijk heel tolerant zijn t.o.v moslims in hun eigen land en dat d'r eigenlijk best wel sprake is van 'leven en laten leven'... Misschien moet je je toch wat meer verdiepen in deze materie. Ben je wel eens ooit in Amerika geweest? Heb je met mensen die daar al hun hele leven wonen gesproken?

Eigenlijk kan ik de antwoorden al wel bedenken, maar goed...

M.
Zéér goed punt. In de Verenigde Staten gaat niemand moeilijk doen als je een nieuwe moskee wilt bouwen. Ik durf te wedden dat Metaaltje nog nooit in Turkijë geweest is (buiten Alanya) of met veel moslims gesproken heeft.

Beati pauperus spiritu.
Ja, dat is een pseudoniem.
pi_59824541
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 18:17 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Goede post, ik reageer even per alinea.

Alinea1:
Amerika en Turkije zijn slechte in beperkte mate bondgenoten. Het is natuurlijk zo dat Turkijke de Amerikanen de mogelijkheid geeft om boven Turkije te vliegen en vanuit Turkije te vliegen, we moeten alleen niet vergeten dat een groot deel van de bevolking het hier niet mee eens is. In hoeverre Amerika handel doet met Turkije zou ik niet weten, wat ik wel weet is dat Amerika veel schulden heeft bij o.a China door een negatieve handels balans.

Alinea 2:
Het gaat mij vooral ook om de moslims die ik boycot, dit omdat de landen waar Amerika problemen mee heeft atm vooral Irak/ Iran zijn. Verder zijn er natuurlijk ook veel radicale moslims geweest die aanslagen hebben gepleegd. Om dit soort redenen eet ik gewoon geen midden oosten voedsel.

Alinea 3:
Ik boycot S-A niet, sowieso boycot ik de olie niet. Ik heb het straks ook zelf nodig
Het lijkt hier dus toch om ordinaire discriminatie te gaan.
Want als je zo pro-USA bent, waarom hoor ik niets over andere landen waarmee USA niet kan opschieten?
Cuba of Noord-Korea?
Of Ruslan of China?

En je verteld doodleuk dat de islamitische landen voor irak/iran zijn??
Het grootste deel van de moslims heeft een hekel aan extremisten aangezien die ervoor zorgen dat mensen haat krijgen tegen moslims terwijl de grondregel leven en laat leven is.
Daarnaast helpt Uncle Sam Irak nu toch met weder opbouw?
Of ben ik nu gek?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 19:05:44 #112
28033 Pek
je moet wat
pi_59824716
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 18:56 schreef Fidelio9889 het volgende:

[..]

of China?
Sinds ik heb gezien hoe die poepen eet ik geen chinees meer, wat een vuilakjes!
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_59824826
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 19:05 schreef Pek het volgende:

[..]

Sinds ik heb gezien hoe die poepen eet ik geen chinees meer, wat een vuilakjes!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:08:00 #114
204963 Kankerkachelsverkopert
2 halen, 3 betalen!
pi_59826015
Spring voor een trein.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:11:24 #115
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_59826092
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:08 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Spring voor een trein.
Rijden er treinen in WoW?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:23:14 #116
201229 DJKiwi
Whaazzaaaa!
pi_59826400
Ik vind je eigelijk best zielig TS. Uit de OP blijkt dat je geen enkele concrete reden hebt buiten vooroordelen.
Als je het niet lekker vindt is het wat anders, maar dan zou je er niet zo'n topic over openen.

De oosterse keuken is veel uitgebreider dan onze aardappelen groente vlees cultuur. Ze gebruiken veel meer kruiden, en kruiden is het enige wat je als mens kan proeven (denk aan zout etc). Al neem je het grootste deel van de smaken waar met je neus en zijn zout en knoflook meestal het hoofdingredient (Positief!).

Mijn schoonvader eet elke dag, de hele week lang alleen maar aardappels. Op maandag boontjes, op dinsdag brocolli, op woensdag wortelen, op donderdag boerenkool soms, anders gewoon brood, op vrijdag brood, op zaterdag brood en op zondag lof.
De reden is bij hem dat hij geen pasta eet:"Dat is toch geen eten!"
Dat zelfde zegt hij over rijst en andere zaken. Zelfs een aardappelschotel kan niet.

Klacht: Mensen die zielig doen over kebabzaken en oosters eten omdat ze niet beter weten.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:26:34 #117
138448 PeZu
Suspended animation
pi_59826492
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:23 schreef DJKiwi het volgende:
Ik vind je eigelijk best zielig TS. Uit de OP blijkt dat je geen enkele concrete reden hebt buiten vooroordelen.
Als je het niet lekker vindt is het wat anders, maar dan zou je er niet zo'n topic over openen.

De oosterse keuken is veel uitgebreider dan onze aardappelen groente vlees cultuur. Ze gebruiken veel meer kruiden, en kruiden is het enige wat je als mens kan proeven (denk aan zout etc). Al neem je het grootste deel van de smaken waar met je neus en zijn zout en knoflook meestal het hoofdingredient (Positief!).

Mijn schoonvader eet elke dag, de hele week lang alleen maar aardappels. Op maandag boontjes, op dinsdag brocolli, op woensdag wortelen, op donderdag boerenkool soms, anders gewoon brood, op vrijdag brood, op zaterdag brood en op zondag lof.
Dat zelfde zegt hij over rijst en andere zaken. Zelfs een aardappelschotel kan niet.

Klacht: Mensen die zielig doen over kebabzaken en oosters eten omdat ze niet beter weten.
wrom zou je schoonvader persé anders moeten eten
pi_59826759
quote:

Ach, dan doen de meeste oudere Nederlanders, kwestie van gewoonte. Wel vreemd dat hij er zo fanatiek in is.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_59827118
Er is niks mis met Hollansche groenten

Eerlijk gezegd vind ik de NL keuken het best
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_59827203
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:53 schreef Agiath het volgende:
Er is niks mis met Hollansche groenten

Eerlijk gezegd vind ik de NL keuken het best
Ik ook en dan ben ik nog wel "Turk"
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:01:11 #121
201229 DJKiwi
Whaazzaaaa!
pi_59827288
Ik heb niets tegen de hollandse keuken maar een beetje variatie is zeker gewenst, vind ik dan.
Waarom hij dat zou moeten veranderen? Omdat dat je wereld uitbreidt. JE vaardigheid in koken, en je creativiteit.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:03:43 #122
138448 PeZu
Suspended animation
pi_59827335
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 21:01 schreef DJKiwi het volgende:
Ik heb niets tegen de hollandse keuken maar een beetje variatie is zeker gewenst, vind ik dan.
Waarom hij dat zou moeten veranderen? Omdat dat je wereld uitbreidt. JE vaardigheid in koken, en je creativiteit.
fijn, ik zie tot op heden geen reden wrom je schoonvader dat zou moeten
pi_59831619
quote:

Kneus, laat hem gewoon doen wat hem goed dunkt. Jij bent hier degene die zielig is, je veroordeelt anderen. Zelfs je schoonvader. Als hij geen goed gevoel bij pasta heeft, so be it. Het leven is tekort om je mening constant aan te passen aan die van anderen. Als ik van iemand hoor dat hij alleen maar pasta wil eten omdat de rest van mensen komt die hij niet mag. Dan zeg ik dat dat mooi voor hem is.
  woensdag 2 juli 2008 @ 00:25:06 #124
153375 Lijpo
Finesse en souplesse
pi_59831916
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 18:17 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Verder zijn er natuurlijk ook veel radicale moslims geweest die aanslagen hebben gepleegd. Om dit soort redenen eet ik gewoon geen midden oosten voedsel.

Je koopt ook niks van duitse afkomst?
  woensdag 2 juli 2008 @ 00:35:15 #125
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_59832049
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 00:25 schreef Lijpo het volgende:

[..]

Je koopt ook niks van duitse afkomst?
En niets Iers, Baskisch, Japans, Chinees, Zuid-Amerikaans, Russisch...
Ok stelletje hokboeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')