Of in een pitoresk dorpje.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:45 schreef JDude het volgende:
Ga in een fatsoenlijke stad wonen.
Ik begrijp nog steeds niet wat voor soort sjaals je bedoelt.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ja van die sjaals om. Van de zomer. Echt WTF
Of zijn dat wijven die ooit eens gepaald zijn door zulkes turk en die hiermee een statement uitdragen ? Snap dr geen kut van. Lelijke hoerendinge
Hier stopte ikquote:de_boswachter
arafat sjaals, jeweet tochquote:Op maandag 30 juni 2008 18:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet wat voor soort sjaals je bedoelt.
om thaise jongetjes te ronselen zekerquote:Op maandag 30 juni 2008 18:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee klopt.
Daarom gaat TS ook op vakantie naar Thailand.
vas oilili sjaals of hoe je dat ook schrijftquote:Op maandag 30 juni 2008 18:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet wat voor soort sjaals je bedoelt.
Die dingen hebben niets met Turken te maken.quote:
Dat doe ik als je moeder langst loopt.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stopte je daar maar eens met ademen.
Beter dan mijn moeder. Die stinkt pas hard..quote:Op maandag 30 juni 2008 19:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat doe ik als je moeder langst loopt.
Die gore vislucht die daar vandaan komt
Het is ook bedoeld voor kerelsquote:Op maandag 30 juni 2008 19:10 schreef reetveter het volgende:
Er lopen zelfs kerels met van die sjaals om
Ok, stuur ik haar eens langs.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat doe ik als je moeder langst loopt.
Die gore vislucht die daar vandaan komt
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:31 schreef Mascleta het volgende:
turkse man heb nieuw sjawl bedacht, turks man wil niet zelfde sjawl als neerlands hoer
turks man draagt dees sjaal
[ afbeelding ]
Ja hè? Gelukkig stopt jouw moeder wel altijd.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:44 schreef PretKroket het volgende:
Da's ter verkoming van de veelgehoorde kreet:
Pssjt, pssjt meisje, EY MEISJE!
KUTHOER!
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:45 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Ja hè? Gelukkig stopt jouw moeder wel altijd.
Maar het ziet er kankergay uitquote:Op maandag 30 juni 2008 19:11 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Het is ook bedoeld voor kerels
Laat ie eens fatsoenlijk en netjes praten over de nederlandse wijve!quote:Op maandag 30 juni 2008 18:45 schreef JDude het volgende:
Ga in een fatsoenlijke stad wonen.
meisjes met een sjaal in de zomerquote:Op maandag 30 juni 2008 18:34 schreef de_boswachter het volgende:
Met hun kut turkensjaals om midden in de zomer.
En maar bejegend worden door Turkse hangjeugd van: Meisje jij ben goed, kom eens naar papa etc.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |