waarom verwacht ik hier om 0200 nog een post, dat je de volgende 3 afleveringen ook nog hebt gekekenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:59 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk dat ik zo nog maar even een aflevering One Tree Hill ga kijken en dat ik daarna ook plat ga. Damn, da's vroeg voor mijn doen.
JA die is leuk! Die heb ik ookquote:Op maandag 30 juni 2008 23:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kung fu panda ook maar even aanslingeren
Is hier ook inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2008 23:01 schreef LastRequest het volgende:
CP waarom mislukken jouw Youtubedingetjes altijd? Of is dat alleen bij mij zo?
Soms krijg ik zon raar vakje met, "Bekijk deze YouTube video" , en als ik dan F5 is het weg? En dan krijg ik zon mooi miniatuurweergave?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:01 schreef LastRequest het volgende:
CP waarom mislukken jouw Youtubedingetjes altijd? Of is dat alleen bij mij zo?
Hmm nee bij mij blijft het bij F5'en nog net zo... haha, jij hebt geen YT-talent. Vervelendquote:Op maandag 30 juni 2008 23:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Soms krijg ik zon raar vakje met, "Bekijk deze YouTube video" , en als ik dan F5 is het weg? En dan krijg ik zon mooi miniatuurweergave?
Daar is toch alleen nog een Telesync van? Kun je beter op de dvdrip wachten.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kung fu panda ook maar even aanslingeren
Kan ook komen doordat ik sinds kort met Opera 10 werk ipv Internet Explorer 7/8 / FireFox. Nog even wennen want ik krijg met rechtermuisknop op een link wel 10 optiesquote:Op maandag 30 juni 2008 23:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hmm nee bij mij blijft het bij F5'en nog net zo... haha, jij hebt geen YT-talent. Vervelend
Ach ja, als het beeld een beetje te doen isquote:Op maandag 30 juni 2008 23:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar is toch alleen nog een Telesync van? Kun je beter op de dvdrip wachten.
Nu werkt ie bij mij wel, eerder ook niet hier.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nu nog eens?![]()
Dit was de enige die net zo mislukt er uit kwam hier, DJ JDA, Commando Pest Eradication waren goed. Nu ook deze in de reeds ge-editte post goed ?
Het stomme isquote:Op maandag 30 juni 2008 23:09 schreef LastRequest het volgende:
@ CP nu doet ie het wel goed! Oefening baart kunst
Ik heb vorige week St. Trinians nog gedownload maar die moet ik nog kijken.. morgen maar doen
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:13 schreef LastRequest het volgende:
Dat klinkt als het verhaal van m'n zusje dat de internetstekker heus al in het verkeerde stopcontact zat voor zij eraan had gezeten
En jij kan het vervolgens oplossen?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:13 schreef LastRequest het volgende:
Dat klinkt als het verhaal van m'n zusje dat de internetstekker heus al in het verkeerde stopcontact zat voor zij eraan had gezeten
Misschien kunnen we Martin uitnodigen voor een potje Catan?quote:
Hé! Over een jaar ben ik Bachelor of ICT!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En jij kan het vervolgens oplossen?
Nerd!
Zie filmpje @ youtube van hoe het niet moet bij de waalbrugquote:Op maandag 30 juni 2008 23:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien kunnen we ook van de brug gaan springen?
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Durf je geen linkjes meer te plaatsen?
quote:fickie321 (6 dagen geleden)
+3
Antwoorden
Kan dit kankerfilmpje niet geblokkeerd worden wat ben jij een vieze rat dat je dit filmpt, jij wordt later vast zon idioot die beroemde mensen de dood in jaagt met je foto's en filmpjes kanker mongool. Als jij ergens ligt te creperen zal ik jou op internet zetten.
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
huh wat raar, sinds ik die foto subtiel in een URL in SZRR's fobo plaatste, staat er niks meer in en kan er niet gepost worden
Niks te zien, ben dus ook niet echt onder de indruk. Bovendien, wat een epic fail zeg, onderneem je een zelfmoordpoging, lukt 'ie niet. Dan kun je écht niks in je leven. Spring dan tenminste headfirst ofzo.quote:
Arme swarmaquote:Top 10 Posters
1 Yashaaaaa - 5913
2 swarmahoer - 5903
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou even allemaal, Yashi is kansloos.. jah klopt, maar wel gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |