abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59798160
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:26 schreef DarkManta het volgende:

[..]

en dan?
niet opgepakt worden en genieten van je poen
pi_59798213
Wat zou die nu aan het doen zijn?
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  maandag 30 juni 2008 @ 17:31:39 #53
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_59798214
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:22 schreef Koalabier het volgende:

[..]

Die knul had denk ik totaal niet het gevoel dat hij zeer gevaarlijk bezig is, zag de ernst van zaak ook niet in. Ik vind het zielig voor de ouders, die zijn zich rot geschrokken als de nationale recherche voor de deur staat met de mededeling dat ze voor puisterig Maddox'je komen, de ouders: wie is Maddoxx? UW ZOON.
Pwned...

Lekker zitten knul
Die zijn idd echt sneu nu, die jongen heeft echt heel veel aangericht bij zijn ouders en andere familie/vrienden/kennisen, kan me niet voorstellen dat dit iemand die hem goed kent in de koude kleren gaat zitten. Maar goed, wie zijn gat brand moet op de blaren zitten.

Wat ik me ook niet goed kan voorstellen is dat hij het allemaal zelf heeft bedacht, ik had begrepen dat hij ineens dingen had gevonden die hij nodig had om dit te doen.
(Sorry, ben verder echt een PC noob )

Ik weet ook niet hoe moeilijk dit is maar ik zou wel eens haarfijn uitgezocht willen zien waar het geld precies naar toe is gegaan, wellicht vinden ze dan een grotere vis.
Weet je wel hoe schunnig veel 13 miljoen euro is? En dan opmaken aan pokeren en gadgets? Dat gaat er bij mij niet in.
be nice or go away
pi_59798224
waarschijnlijk aan het nadenken wat voor bewijs ze zouden kunnen hebben aan de hand van zijn inbeslaggenomen spullen
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 30 juni 2008 @ 17:32:40 #55
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_59798235
Kan iemand het rode kruisje in de OP ff fixen? Hoort een shirt te staan.

Zoiets:

Maar dan anders..
pi_59798249
wat een fiasco
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 30 juni 2008 @ 17:34:19 #57
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_59798262
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:31 schreef kahaarin het volgende:

Weet je wel hoe schunnig veel 13 miljoen euro is? En dan opmaken aan pokeren en gadgets? Dat gaat er bij mij niet in.
Dat is ook niet zo. Die 13 miljoen had hij op kunnen maken als hij alle creditcards had gebruikt, voor zover ik heb begrepen. Maar dat zal hij vast niet.
  maandag 30 juni 2008 @ 17:35:33 #58
202348 Susi
Temple of Love
pi_59798284
Misschien kan deel 12 nog in de OP worden gezet ?
  maandag 30 juni 2008 @ 17:35:45 #59
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_59798286
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:28 schreef Opperkwal het volgende:

[..]

niet opgepakt worden en genieten van je poen
Daar hoef je niet helemaal voor naar een eiland als Hawaii om niet gepakt te worden.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_59798287
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:18 schreef NED het volgende:

[..]

Dat staat er toch? Meer nieuws is er niet
En wat dan dat er in dat engelse bericht werd gesproken over "13 million euro", dat hij dus niet in Frankrijk zit, etc.. Weet er allemaal het fijne niet van, maar dacht dat dat wel betrouwbare bronnen waren.
  maandag 30 juni 2008 @ 17:39:02 #62
145755 kahaarin
pi_59798339
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:34 schreef qltel het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo. Die 13 miljoen had hij op kunnen maken als hij alle creditcards had gebruikt, voor zover ik heb begrepen. Maar dat zal hij vast niet.
Ah, okay, duidelijk.
Maar goed, het blijft een idioot verhaal.
be nice or go away
pi_59798389
Wisten jullie trouwens al dat MaddoxX een nazi is?

pi_59798437
quote:
Op maandag 30 juni 2008 16:26 schreef NED het volgende:
Want iedereen zit hier wel maddoxx uit te lachen, maar ik kan me voorstellen dat zn ouders van helemaal niks weten en inmiddels met hun handen in het haar zitten en zich gewoon erg kut voelen onder de hele situatie.
Tja, weet zelf niet wat ik moet denken hiervan... Ik wil eerst de officiele berichten afwachten.
I pwn u!
pi_59798485
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:31 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Die zijn idd echt sneu nu, die jongen heeft echt heel veel aangericht bij zijn ouders en andere familie/vrienden/kennisen, kan me niet voorstellen dat dit iemand die hem goed kent in de koude kleren gaat zitten. Maar goed, wie zijn gat brand moet op de blaren zitten.

Wat ik me ook niet goed kan voorstellen is dat hij het allemaal zelf heeft bedacht, ik had begrepen dat hij ineens dingen had gevonden die hij nodig had om dit te doen.
(Sorry, ben verder echt een PC noob )

Ik weet ook niet hoe moeilijk dit is maar ik zou wel eens haarfijn uitgezocht willen zien waar het geld precies naar toe is gegaan, wellicht vinden ze dan een grotere vis.
Je kunt veel scenario's bedenken, maar ik denk toch dat hij het zelf allemaal bedacht heeft.
Die online ticket website was van een hotel uit uk, dus hij heeft het gewoon geprobeerd en dat was nog gelukt ook waardoor hij 1000'en cc's kon stelen.

Maar het kan natuurlijk ook zo zijn, dat er meer mensen bij betrokken zijn (dat denk ik niet) die deze activiteiten Maddox hebben laten uitvoeren, tegen betaling.

Ik kan me nog herinneren dat er een gast was van 19, die kreeg 50.000 euro van een criminele bende uit Rusland, Russiche mafia, voor het maken van een programma'tje om creditcards, bankgegevens te kunnen stelen. Die gast was gepakt nadat hij die 50k op z'n eigen giro had laten storten .
Kan dus zijn dat zoiets bij Maddoxx ook is gebeurd, de nationale recherche heeft hem gewoon afgetapt, al die maanden gevolgd om te kijken, misschien dat Maddoxx al die cc's wou doorverkopen aan bende's uit Rusland.
En zoiets zou dus ook kunnen, want meneer zat op cs.rin.ru waar hij ook al gecontrolleerde paypal met creditcard - accounts had gepublicieerd (dom dom dom).
Dus tja, maar dit krijgt een staartje.. ben benieuwd wat er écht is gebeurd.
  maandag 30 juni 2008 @ 17:46:59 #66
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_59798523
Wat ook apart is te noemen dat er in het bericht stond dat er TFT schermen besteld zijn.

Als je kijkt op deze foto:

Is toch duidelijk te zien dat het geen tft scherm is maar een oude CRT.

Als hij zoveel tft schermen zou hebben waarom staat dat scherm er dan nog ?

En ik doe geen uitspraken over de gevoelens van zijn ouders hierover.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_59798588
quote:
Okay, fair enough. Suc6 ermee iig. Of sterkte ofzo
  maandag 30 juni 2008 @ 17:50:24 #68
145755 kahaarin
pi_59798592
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:46 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ook apart is te noemen dat er in het bericht stond dat er TFT schermen besteld zijn.

Hij zou ze verkocht kunnen hebben onder het mom: "van de vrachtwagen gevallen"?
quote:
Dat siert je imho alleen maar, jammer dat hij niet verstandiger was en veel sterkte.
be nice or go away
pi_59798604
Ik geloof dat ik iets gemist heb
Toch maar eens de frontpage lezen...
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_59798605
quote:
Die kunnen ook in de kelder staan. Of in de andere hoek van de kamer. Of bij een goeie vriend van hem thuis in de garage. Ik roep maar iets hoor
pi_59798607
Breaking news breaking news!!!!

Ik denk dat ik MaddoxX vandaag samen met Maikuul gezien heb in de mediamarkt Maastricht, ze stonden bij de DVD-sectie.

Alleen durfde ik hun niet aan te spreken , want het is raar als je onbekende aanspreekt met : HEy bij je niet die Hacker?

Ook geen pics aangezien ik een gare telefoon heb

Maar ik ben er voor 99% zeker van dat zij het waren
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_59798614
quote:

[ afbeelding ]

Die lagen allemaal in z'n 'appartement'.
Althans, dat zei hij op IRC.
HOe je het ook bekijkt, het is en blijft gewoon een crimineel. Een hele domme ook nog eens.
  maandag 30 juni 2008 @ 17:51:47 #73
145755 kahaarin
pi_59798619
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:45 schreef Koalabier het volgende:

[..]

Je kunt veel scenario's bedenken, maar ik denk toch dat hij het zelf allemaal bedacht heeft.
Die online ticket website was van een hotel uit uk, dus hij heeft het gewoon geprobeerd en dat was nog gelukt ook waardoor hij 1000'en cc's kon stelen.

Maar het kan natuurlijk ook zo zijn, dat er meer mensen bij betrokken zijn (dat denk ik niet) die deze activiteiten Maddox hebben laten uitvoeren, tegen betaling.

Ik kan me nog herinneren dat er een gast was van 19, die kreeg 50.000 euro van een criminele bende uit Rusland, Russiche mafia, voor het maken van een programma'tje om creditcards, bankgegevens te kunnen stelen. Die gast was gepakt nadat hij die 50k op z'n eigen giro had laten storten .
Kan dus zijn dat zoiets bij Maddoxx ook is gebeurd, de nationale recherche heeft hem gewoon afgetapt, al die maanden gevolgd om te kijken, misschien dat Maddoxx al die cc's wou doorverkopen aan bende's uit Rusland.
En zoiets zou dus ook kunnen, want meneer zat op cs.rin.ru waar hij ook al gecontrolleerde paypal met creditcard - accounts had gepublicieerd (dom dom dom).
Dus tja, maar dit krijgt een staartje.. ben benieuwd wat er écht is gebeurd.
Inderdaad, het is en blijft gissen.
be nice or go away
pi_59798630
quote:

[ afbeelding ]

Uit die ene chatlog van daviid is toch naar voren gekomen dat hij wat spullen bij zijn eigen appartement heeft geplaatst, en niet op de zolderkamer van zijn ouders huis? Of heb ik het verkeerd en heeft hij niet eens een appartement?
pi_59798679
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:51 schreef postmortum het volgende:
Breaking news breaking news!!!!

Ik denk dat ik MaddoxX vandaag samen met Maikuul gezien heb in de mediamarkt Maastricht, ze stonden bij de DVD-sectie.

Alleen durfde ik hun niet aan te spreken , want het is raar als je onbekende aanspreekt met : HEy bij je niet die Hacker?

Ook geen pics aangezien ik een gare telefoon heb

Maar ik ben er voor 99% zeker van dat zij het waren
OMG!!!! HAD ZE AANGESPROKEN GEK! MISSCHIEN WAS JIJ DAN DE EERSTE DIE BEWIJS HAD DAT HET EEN HOAX WAS JEWEETS!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')