We hebben het over de 5de jaquote:Op maandag 30 juni 2008 15:36 schreef Da_Ripper het volgende:
ik zou zaterdag niet naar Spaarnwoude gaan als ik jou was!
Dance Valley is de 12e
euhm Jort, we hebben het toch over de 5e?
PS: Matrixx @ the Park regelt geen HS tijdens de zomerfeesten![]()
XXlerator is 5 juli idd... ennuh geen HS tijdens vierdaagse nee... enige wat nog beetje hard draait is op de woensdag Cosmic gatequote:Op maandag 30 juni 2008 15:36 schreef Da_Ripper het volgende:
ik zou zaterdag niet naar Spaarnwoude gaan als ik jou was!
Dance Valley is de 12e
euhm Jort, we hebben het toch over de 5e?
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:20 schreef Da_Ripper het volgende:
omdat zaterdag ook Ground Zero is.
Fire...Wirequote:
Dat was idd zo tot afgelopen zaterdag. Dat was hun laatste optreden als Bazz Implant. Gezeik met de rechten...bazz implant wordt nu ingevuld door Divato & Troubleboy. Dat slaat helemaal nergens op, maar IMPmusic bezit de rechten van de act Bazz Implant dus vandaar.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:08 schreef Da_Ripper het volgende:
En hoe zit dat nou?: Is Bazz Implant een groep/Live act van Alphaverb & Intractable One?
Oooooh ja... mompelt iets met Pila, Qlimax 2005, opener enzoquote:
Die Self Deprecation is ook echt weer megadikquote:Op maandag 30 juni 2008 16:20 schreef LeonH het volgende:
Wat hebben die platen van Frontliner trouwens een kicks zeg! Het is toch echt bijna tegen het asociale aanmaar wel lekker
Ja ,jammer is dat altijd..quote:Op maandag 30 juni 2008 15:56 schreef Devz het volgende:
Nijmegen is helaas wat te ver weg.
Amen. Die kicks die hij gebruiktquote:Op maandag 30 juni 2008 16:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die Self Deprecation is ook echt weer megadik
Alle project one tracks staan al op youtube. Zijn rips van teasers, dus geen snoeiharde kwaliteit. Maar iig wel full en dat is chillquote:Op maandag 30 juni 2008 17:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
dit schijnt een nieuwe project one te zijn -> Rate producer![]()
Dat hebben ze natuurlijk expres gedaan, zo kun je meteen zien wie die samples gedownload heeftquote:Op maandag 30 juni 2008 17:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
dit schijnt een nieuwe project one te zijn -> Rate producer![]()
Had al zoiets gehoord ja, kan 't niet luisteren op deze pc jammergenoeg, speakertjes naar de rip.quote:Op maandag 30 juni 2008 08:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zitten ze hier nou te zeuren over de cam van Stanley?
youtube-filmpje
Ik denk dat ze dat ook nooit meer zullen doen. Zoveel gezeik en overlast mee gehad maar oef wat was dat vet toen op het Labyrinth aan de kadequote:Op maandag 30 juni 2008 15:36 schreef Da_Ripper het volgende:
hohohohohoho, Haaksbergen in dezelfde hoek van NL als Apeldoorn, dan neem je wel een hele grote hoekquote:Op maandag 30 juni 2008 14:52 schreef Silaz het volgende:
[..]
Zag op zn Myspace dat Alphaverb uit apeldoorn komt. dezelfde hoek wel ongeveer. had gister graag naartoe gewilt.. prophet kwam ook dacht ik. kwartiertje treinen voor mij mgoed. er waren feesten in mijn stadje duss
dik gezeik inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2008 16:11 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat was idd zo tot afgelopen zaterdag. Dat was hun laatste optreden als Bazz Implant. Gezeik met de rechten...bazz implant wordt nu ingevuld door Divato & Troubleboy. Dat slaat helemaal nergens op, maar IMPmusic bezit de rechten van de act Bazz Implant dus vandaar.
Alphaverb & Intractable One gaan live verder onder de naam AVIO.
quote:D-Block & S-te-Fan - Kingdom / Total Eclipz
art. nr. : SCEVO 003
A1. Kingdom
B1. Total Eclipz
Release datum : maandag 30 juni 2008
Medium : 12-inch
Label : Scantraxx Evolutionz
noujah. het ligt wel een beetje in de inham van tochquote:Op maandag 30 juni 2008 18:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hohohohohoho, Haaksbergen in dezelfde hoek van NL als Apeldoorn, dan neem je wel een hele grote hoek![]()
dat ligt toch minstens 30 minuten snelweg rijden van elkaar af hoor
weet zo niet waar Alphaverb precies woont, weet wel dat hij elke DangerouzMind aanwezig bij Lucky in Rijssen
![]()
[..]
dik gezeik inderdaadmaar goed, dan is het maar AVIO, boeiend!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |