quote:"Een tevreden roker is geen onruststoker", zegt hij. "Dat dit je aangedaan mag worden door de regering. Ik bedoel, als ik vredig sterven wil, dan zou dat toch moeten kunnen?"
quote:"Nog even en we mogen niet eens meer hard lachen in de trein of in het openbaar"
quote:"Ik ben zo bang dat ik straks ook geen cola meer mag drinken, want dat schijnt ook slecht voor je te zijn"
quote:"Als we nog tien of vijftien jaar verder zijn, moet je straks nog toestemming vragen om naar de wc te gaan"
quote:"Je mag straks nog maar twee keer in de maand seks hebben en is het drie of vier keer dan krijg je een bekeuring thuis"
Roken, samen komen we er wel uit. Dat klopt, uit de deur naar BUITEN!quote:"Straks moet je ook met een helm op en in de gordels op je bankstel zitten, want als je eraf valt ben je de overheid tot last en moet je in de ziektewet en dat soort dingen. Het is te gek voor woorden. Alles wordt verboden, we mogen niet meer zelf nadenken."
Ach... iemand moet die arrogante rokers aanpakken die denken ongelimiteerde vrijheid te hebben op het vervuilen van de lucht in aanwezigheid van anderen, daarbij alleen denkend aan zichzelf en de medemens compleet negerend.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:24 schreef Mr.Spock het volgende:
Tsja vooral Linkse betuttelende overheid blijven stemmen.
HOAX! Niets mis met mijn posthistorie!quote:Op maandag 30 juni 2008 13:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Nou, lekker bewijs. Als ik zo jouw posthistorie doorkijk ben jij ook aardig zwakzinnig en jij rookt niet.
Ik rook ook niet maar mijn posts getuigen nou ook niet bepaald van intelligentie![]()
Kortom 2 - 1
Ah come on, dan kan ik er nog wel een paar meer bedenken! Waarom gebeurd er niets aan mensen die altijd vet lopen te vreten (daardoor grote verhoogde kans op hartinfarcten... zal net gebeuren als ie jou tegemoet komt op de provinciale weg).quote:Op maandag 30 juni 2008 13:30 schreef TNA het volgende:
Mensen de kans geven rookvrij uit te gaan vind ik volkomen terecht. Het enige punt is dat de regering ontzettend doorslaat. Coffeeshops rookvrij maken, come on!
Automobilisten doen dagelijks hetzelfde. Auto's ook maar verbieden dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:29 schreef HuHu het volgende:
[..]
daarbij alleen denkend aan zichzelf en de medemens compleet negerend.
Je snapt het niet hequote:Op maandag 30 juni 2008 13:33 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ah come on, dan kan ik er nog wel een paar meer bedenken! Waarom gebeurd er niets aan mensen die altijd vet lopen te vreten.
huiliequote:Op maandag 30 juni 2008 13:29 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ach... iemand moet die arrogante rokers aanpakken die denken ongelimiteerde vrijheid te hebben op het vervuilen van de lucht in aanwezigheid van anderen, daarbij alleen denkend aan zichzelf en de medemens compleet negerend.
lees eerst mijn hele post af, lutser!quote:Op maandag 30 juni 2008 13:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je snapt het niet he.
Het gaat om de overlast voor anderen, niet om wat je jezelf aandoet.
Ok dat is best en de meeste rokers hebben daar ook vrede mee maar val ze verder dan ook niet lastig waar het ook maar enigszins kan. In amerika mag je bv op stranden niet roken, hoe ver kan je gaan?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:33 schreef HuHu het volgende:
Het gaat dus niet om de betutteling, het gaat om het beschermen van mensen die ongevraagd in de aanwezigheid van zo'n arrogante roker teerdampen staan in te ademen.
Roken is toch niet verboden? Je mag buiten prima doorpaffen, zolang je anderen er maar niet mee lastig valt. De vergelijkingen in de OP met cola en sex slaan dan ook compleet de plank mis. De overheid bemoeit zich in dit geval niet met zaken waar je alleen zelf last van hebt, maar met de overlast die rokers veroorzaken voor anderen.
Iedereen mag zelf weten of 'ie een longtumor wil kweken of niet, maar niet in het bijzijn van anderen.
quote:
Waarom verbieden, roken is toch ook niet verboden? Je moet het alleen buiten doen.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Automobilisten doen dagelijks hetzelfde. Auto's ook maar verbieden dan?
Precies.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je snapt het niet he.
Het gaat om de overlast voor anderen, niet om wat je jezelf aandoet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |