abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59792319
Zie FP: Giel Beelen baalt van rookverbod

Waarschuwing! Roken kan ernstig hersenfalen tot gevolg hebben
quote:
"Een tevreden roker is geen onruststoker", zegt hij. "Dat dit je aangedaan mag worden door de regering. Ik bedoel, als ik vredig sterven wil, dan zou dat toch moeten kunnen?"
quote:
"Nog even en we mogen niet eens meer hard lachen in de trein of in het openbaar"
quote:
"Ik ben zo bang dat ik straks ook geen cola meer mag drinken, want dat schijnt ook slecht voor je te zijn"
quote:
"Als we nog tien of vijftien jaar verder zijn, moet je straks nog toestemming vragen om naar de wc te gaan"
quote:
"Je mag straks nog maar twee keer in de maand seks hebben en is het drie of vier keer dan krijg je een bekeuring thuis"
quote:
"Straks moet je ook met een helm op en in de gordels op je bankstel zitten, want als je eraf valt ben je de overheid tot last en moet je in de ziektewet en dat soort dingen. Het is te gek voor woorden. Alles wordt verboden, we mogen niet meer zelf nadenken."
Roken, samen komen we er wel uit. Dat klopt, uit de deur naar BUITEN!
Acht Cola, Acht Bier!
  maandag 30 juni 2008 @ 13:20:10 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_59792372
je weet van wie het komt
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_59792415
TS heeft blijkbaar gerookt.
pi_59792451
klacht onterecht!! ik rook zelf niet eens, maar het is tegenwoordig gewoon razzia op de rokers! gore regering doet precies hetzelfde met automobilisten, die zijn ook altijd de klos! laat ze de echte criminelen aanpakken zoals in dit topic:

luie flikker
  maandag 30 juni 2008 @ 13:23:07 #5
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59792457
Ah onze grootsts niet rokende fok! mongool heeft weer een anti-rook topic weten te openen. Word je het nou niet eens moe? Als je een echte held bent dan ga je komend weekend op stap en alle rokers in hun gezicht flink uitlachen terwijl deze buiten staan. Kunnen wij maandag weer lachen over al het zinvol geweld in het uitgaansleven.

pssst dvd speler kopen?
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_59792472
Nou, lekker bewijs. Als ik zo jouw posthistorie doorkijk ben jij ook aardig zwakzinnig en jij rookt niet.
Ik rook ook niet maar mijn posts getuigen nou ook niet bepaald van intelligentie
Kortom 2 - 1
pi_59792489
Tsja vooral Linkse betuttelende overheid blijven stemmen.
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
  maandag 30 juni 2008 @ 13:29:06 #8
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_59792614
daar gaat het toch helemaal niet om..
Het gaat om het begin van de betutteling..

En trouwens mensen moeten gewoon dood gaan, is natuur...
of willen we graag een mooi rondje overbevolking..
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_59792622
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:24 schreef Mr.Spock het volgende:
Tsja vooral Linkse betuttelende overheid blijven stemmen.
Ach... iemand moet die arrogante rokers aanpakken die denken ongelimiteerde vrijheid te hebben op het vervuilen van de lucht in aanwezigheid van anderen, daarbij alleen denkend aan zichzelf en de medemens compleet negerend.
  maandag 30 juni 2008 @ 13:30:12 #10
139330 TNA
For the stars that shine
pi_59792646
Mensen de kans geven rookvrij uit te gaan vind ik volkomen terecht. Het enige punt is dat de regering ontzettend doorslaat. Coffeeshops rookvrij maken, come on!
  maandag 30 juni 2008 @ 13:31:08 #11
210501 right_turn
It's my turn
pi_59792669
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Nou, lekker bewijs. Als ik zo jouw posthistorie doorkijk ben jij ook aardig zwakzinnig en jij rookt niet.
Ik rook ook niet maar mijn posts getuigen nou ook niet bepaald van intelligentie
Kortom 2 - 1
HOAX! Niets mis met mijn posthistorie!

Jij bent gewoon zo geboren! Die mensen van die quotes zijn ooit als intelligente mensen geboren, en moet je nu eens kijken!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59792731
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:30 schreef TNA het volgende:
Mensen de kans geven rookvrij uit te gaan vind ik volkomen terecht. Het enige punt is dat de regering ontzettend doorslaat. Coffeeshops rookvrij maken, come on!
Ah come on, dan kan ik er nog wel een paar meer bedenken! Waarom gebeurd er niets aan mensen die altijd vet lopen te vreten (daardoor grote verhoogde kans op hartinfarcten... zal net gebeuren als ie jou tegemoet komt op de provinciale weg).

Ik zeg: alle menukaarten koppelen aan de lengte en gewicht van een persoon! Te dik is light vreten!!!
pi_59792733
Het gaat dus niet om de betutteling, het gaat om het beschermen van mensen die ongevraagd in de aanwezigheid van zo'n arrogante roker teerdampen staan in te ademen.

Roken is toch niet verboden? Je mag buiten prima doorpaffen, zolang je anderen er maar niet mee lastig valt. De vergelijkingen in de OP met cola en sex slaan dan ook compleet de plank mis. De overheid bemoeit zich in dit geval niet met zaken waar je alleen zelf last van hebt, maar met de overlast die rokers veroorzaken voor anderen.

Iedereen mag zelf weten of 'ie een longtumor wil kweken of niet, maar niet in het bijzijn van anderen.
pi_59792780
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:29 schreef HuHu het volgende:

[..]

daarbij alleen denkend aan zichzelf en de medemens compleet negerend.
Automobilisten doen dagelijks hetzelfde. Auto's ook maar verbieden dan?
pi_59792784
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:33 schreef TI_2008 het volgende:

[..]

Ah come on, dan kan ik er nog wel een paar meer bedenken! Waarom gebeurd er niets aan mensen die altijd vet lopen te vreten.
Je snapt het niet he .

Het gaat om de overlast voor anderen, niet om wat je jezelf aandoet.
pi_59792792
Giel Beelen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_59792795
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:29 schreef HuHu het volgende:

[..]

Ach... iemand moet die arrogante rokers aanpakken die denken ongelimiteerde vrijheid te hebben op het vervuilen van de lucht in aanwezigheid van anderen, daarbij alleen denkend aan zichzelf en de medemens compleet negerend.
huilie
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_59792796
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:35 schreef HuHu het volgende:

[..]

Je snapt het niet he .

lees eerst mijn hele post af, lutser!
pi_59792817
pi_59792821
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:33 schreef HuHu het volgende:
Het gaat dus niet om de betutteling, het gaat om het beschermen van mensen die ongevraagd in de aanwezigheid van zo'n arrogante roker teerdampen staan in te ademen.

Roken is toch niet verboden? Je mag buiten prima doorpaffen, zolang je anderen er maar niet mee lastig valt. De vergelijkingen in de OP met cola en sex slaan dan ook compleet de plank mis. De overheid bemoeit zich in dit geval niet met zaken waar je alleen zelf last van hebt, maar met de overlast die rokers veroorzaken voor anderen.

Iedereen mag zelf weten of 'ie een longtumor wil kweken of niet, maar niet in het bijzijn van anderen.
Ok dat is best en de meeste rokers hebben daar ook vrede mee maar val ze verder dan ook niet lastig waar het ook maar enigszins kan. In amerika mag je bv op stranden niet roken, hoe ver kan je gaan?
En ze moeten dan ook auto's aanpakken, die zijn nog veel erger voor de medemens (en de natuur> co2 etc).Woon je 50 meter of minder van een snelweg is bv al 75% meer kans op hart- en vaatziektes.

Laten we automobilisten eens lastig vallen de hele dag!
pi_59792830
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:36 schreef Agiath het volgende:
Giel Beelen
10/08 Maximo Park | 15.16.17/08 Lowlands | 02/09 Conor Oberst | 04/09 The Faint
the space that's in between insane and insecure
pi_59792831
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:35 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Automobilisten doen dagelijks hetzelfde. Auto's ook maar verbieden dan?
Waarom verbieden, roken is toch ook niet verboden? Je moet het alleen buiten doen.

Aangezien auto's al buiten zijn schiet dat niet meer op, dus komen ze met dingen als accijns, subsidies op schonere auto's, enz...
pi_59792850
Bewijs: Roken veroorzaakt zwakzinnigheid

Eens!
  maandag 30 juni 2008 @ 13:40:38 #24
139330 TNA
For the stars that shine
pi_59792903
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:35 schreef HuHu het volgende:

[..]

Je snapt het niet he .

Precies.
  maandag 30 juni 2008 @ 13:42:29 #25
210501 right_turn
It's my turn
pi_59792956
En aangezien mensen die in de kraamhulp, thuiszorg en wijkverpleging werken ook recht hebben op een rookvrije werkplek, is de consequentie hiervan dat op die plekken ook niet meer gerookt mag worden!

Thuisroken wordt dus op termijn ook verboten!
Acht Cola, Acht Bier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')