abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2008 @ 14:34:50 #21
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_59794090
Ik kan niet anders dan het eens zijn met het besluit van het OM. Ik zie in de aangiftes geen bewijs van haatzaaien en/of beledigingen. Daarbij komt dat beledigen een subjectief begrip is, het ligt aan de lengte van iemands tenen of hij/zij iets beledigend vind. Ik heb het gevoel dat sommigen al beledigd zijn als Wilders sóchtends zijn ogen open doet.

Daarbij komt dat hij zijn uitspraken deed tegen een godsdienst en/of een boek. Die hebben geen bewustzijn en kunnen dus ook niet beledigd zijn. Lijkt me vrij eenvoudig.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
pi_59799437
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:34 schreef AvispaCS het volgende:
Ik kan niet anders dan het eens zijn met het besluit van het OM. Ik zie in de aangiftes geen bewijs van haatzaaien en/of beledigingen. Daarbij komt dat beledigen een subjectief begrip is, het ligt aan de lengte van iemands tenen of hij/zij iets beledigend vind. Ik heb het gevoel dat sommigen al beledigd zijn als Wilders sóchtends zijn ogen open doet.

Daarbij komt dat hij zijn uitspraken deed tegen een godsdienst en/of een boek. Die hebben geen bewustzijn en kunnen dus ook niet beledigd zijn. Lijkt me vrij eenvoudig.

Inderdaad de vrijheids van menings uiting is blijkbaar in veilige handen bij onze `slinkse` rechters.

Is te hopen dat er nooit een politicus aan de macht komt die kritiek op zijn functioneren strafbaar gaat stellen als zijnde `demoniseren`
Die links stemmers oppakt wegens het zijn van slinkse landverraders.
En die boeken over de Islam gaat verbieden zoals de Koran en het boek van Kader Abdullah.

Want dan komt er pas een einde aan onze vrijheid.
MSN: mircof@live.nl
pi_59799465
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:13 schreef huhggh het volgende:

[..]

Geert Wilder houdt jou wel erg bezig he.
Wat dacht je van het hebben van een leven?
Je hoeft je niet druk te maken om mij hoor.
Heb je zelf geen leven of zo???

MSN: mircof@live.nl
pi_59799721
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:59 schreef GBA het volgende:
Gelukkig maar. Opnieuw een overwinning voor de vrijheid van meningsuiting.
Die was toch allang afgeschaft volgens de meesten? Zo zie je maar dat het OM zorgvuldig onderzoekt en handelt en vervolgens al dan niet tot vervolging over gaan. Dat vergeten veel mensen die al helemaal van streek raken als een websitebeheerder wordt ondervraagd.

Ben wel blij met deze beslissing.
  maandag 30 juni 2008 @ 18:46:09 #25
3542 Gia
User under construction
pi_59799766
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:43 schreef SCH het volgende:

Ben wel blij met deze beslissing.
Dan ben ik het voor een keer weer met je eens.
pi_59800636
Ik vraag me af of een ander met dezelfde uitspraken zou zijn weggekomen. Ik hoop het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')