Oh dacht eigenlijk dat ie het niet had uitgelekt , en van mijn zaak is gelukkig ook niet alles bekend hequote:Op maandag 30 juni 2008 13:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar jij hebt die game niet uit laten lekken, hij wel. Daarnaast was hij ook nog oprichter van een aantal releasegroeps werd ergens in de eerste topics geroepen.
Lijkt me sterk dat hij ook zo'n 'deal' kan maken. Zijn lijst met overtredingen is wel flink wat langer en ernstiger dan die van jou.
Hij zal sowieso wel alle credit card bestellingen terug moeten betalen toch? Als hij daar al vier jaar mee bezig was zal dat ook minstens tonnen zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kevin_Mitnickquote:Op maandag 30 juni 2008 13:41 schreef FloorManager het volgende:
Ik weet precies wat er met hem gaat gebeuren want ik heb rechten gestudeerd en ik weet alle feiten over deze zaak, deze meneer wordt eerst berecht in Nederland en wordt vervolgens keihard overgeleverd aan de US GOVERNMENT EN WORDT COMPLEET LEEGGEPLUKT EN GEGANGRAPED.
Reken er maar niet op , vleugel B lucht gescheiden van de rest , en hij komt waarschijnlijk niet van B af tot ie naar Noordsingel JOVO word geplaatstquote:Op maandag 30 juni 2008 13:49 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Maar als Maddoxx in de Schie zit, kan hij de neus tegenkomen? Of komt hij hem juist niet tegen.
Soort van "De Da MaddoxX code"?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:52 schreef Drugshond het volgende:
ff serieus.... ik denk dat het over en sluiten is voor deze grappenmaker. Zijn toekomst ligt niet meer in zijn handen.
Kan wellicht beter een boek gaan schrijven.
wbquote:
Ik gok iets langer, omdat ie in nederland ook moet zittenquote:
Stichting Free Jasper !quote:Op maandag 30 juni 2008 14:09 schreef Koalabier het volgende:
Zie je straks een huilende Maddoxx bij dat SBS6 Programma, gevangen in het buitenland.
Haha, MaddoxX kennen en kunnen valt in het niet vergeleken metquote:Op maandag 30 juni 2008 13:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kevin_Mitnick
en daarna heeft ie zijn eigen bedrijf Maddoxx Security Consulting
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:16 schreef Thomass het volgende:
[..]
Haha, MaddoxX kennen en kunnen valt in het niet vergeleken metMitnick
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |