Hij is nie voor niks hendig en sjiekquote:Op maandag 30 juni 2008 11:29 schreef roburt het volgende:
blijkbaar wist maikuuul er dus vanaf?
Dat was sowieso al duidelijk.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:35 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen bij nummer 9, dus in 2 topics is er veel gebeurd begrijp ik?
Tuurlijk, speel zelf ook.. en kijk vaak genoeg mee op de High stakes tafel, het kan heel erg hard gaan ja, Maar de meeste pokersites hebben 500/1000 NL als hoogste. Gemiddelse pot is daar echt geen 100 K.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:32 schreef Xizer het volgende:
[..]
Dat gaat sneller als je denkt. Ga maar eens bij de hogere limieten kijken, 100 / 200 NL bijvoorbeeld. Daar zitten jongens met 50K aan een tafel. Ik heb vaak genoeg gezien dat ze 5 minuten later die 50K kwijt waren en een rebuy deden voor 50K. Op deze manier gaat het erg snel!
Ik denk dat de schaamte over zijn kleine cono... ...quote:Op maandag 30 juni 2008 11:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik snap niet dat ie een Bangbros abbo nam terwijl hij ook prostituees kon huren met al dat geld
Ja mogelijk krediet ja en mogelijke schade en alles, maar in die engelse quote staat letterlijk dat hij 13 miljoen euro VERBRAST heeft met online poker en dergelijke. Opgemaakt dus.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In het FP-bericht @ [upd] Miljoenenhacker gezocht, FOK!ker opgepakt staat 20 miljoen dollar (= ongeveer 13 miljoen euro):
[quote]e diefstal van de creditcardgegevens vond plaats bij een Brits bedrijf dat online tickets verkoopt. Hij haalde hiermee ongeveer twintig miljoen dollar krediet binnen. Met dat geld winkelde hij uitgebreid op internet, waar hij onder meer laptops, beeldschermen en mp3-spelers kocht./quote]
Daar heb je een verdomd goed punt...quote:Op maandag 30 juni 2008 11:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik snap niet dat ie een Bangbros abbo nam terwijl hij ook prostituees kon huren met al dat geld
Volgens mij is dat erg lastig om onopgemerkt te doen. Normaal steek je zoveel geld in vastgoed en zet je een gedeelte vast. Maar dan gaan op verschillende plaatsen alarmbellen rinkelen.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:34 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Precies, hoe krijg je dat er doorheen aan beeldschermen en laptops e.d.
Het is geen kunst om zoveel geld op te maken, het is wel een kunst om het op een manier te gebruiken waardoor het niet opvalt en je er wel zoveel mogelijk aan hebt.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:35 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Als jij nu 13 miljoen regelt, ben je er vandaag nog vanaf!
Dat was een negerquote:Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef NED het volgende:
Ik moet ineens denken aan Brewster's Million. Die gast in die film moet ook een miljoen binnen een bepaalde tijd opmaken om aanspraak te kunnen maken op een gigantische erfenis of iets dergelijks
neequote:Op maandag 30 juni 2008 11:35 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen bij nummer 9, dus in 2 topics is er veel gebeurd begrijp ik?
Nouuu....quote:Op maandag 30 juni 2008 11:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
quote:(22:34:12) (@MaddoxX) morgen ff keihard eroplos neuken
(22:35:22) (@hampie) gelijk heb je!
(22:35:28) (@hampie) doe je beetje rustig aan met Kippi3?
Niemand zal het merken als jij mij 13 miljoen geeft vandaag, jij bent er vandaag ineens vanafquote:Op maandag 30 juni 2008 11:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Het is geen kunst om zoveel geld op te maken, het is wel een kunst om het op een manier te gebruiken waardoor het niet opvalt en je er wel zoveel mogelijk aan hebt.
Als ik het zo cash aan jou zou kunnen geven in kleine coupures dan merkt niemand het. Behalve dat ik een bestelbus met briefgeld moet lossen dan natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:43 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Niemand zal het merken als jij mij 13 miljoen geeft vandaag, jij bent er vandaag ineens vanaf
http://www.officialpokerrankings.com/quote:Op maandag 30 juni 2008 11:43 schreef ollie994 het volgende:
Iemand de pokerstats al gevonden van deze 'superhacker'
Hm, van wat ik tot nu toe gelezen heb, slaat die omschrijving best wel op hem..quote:Op maandag 30 juni 2008 11:45 schreef NED het volgende:
Ik weet nog dat ergens in een van de pokertopics gepraat werd over een nederlander die echt als een volslagen debiel speelde en alles verloor binnen no-time.
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het zou zomaar kunnen dat dat maddoxx was waar ze het toen over hadden.
Even proberenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:49 schreef Sport_Life het volgende:
ach hij gebruikt overal de naam Maddoxx, dus dat zal bij het pokeren niet anders zijn. Zal me niets verbazen als zelfs zijn fok! wachtwoord Maddoxx is.
Staat me ook iets van bij ja.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:45 schreef NED het volgende:
Ik weet nog dat ergens in een van de pokertopics gepraat werd over een nederlander die echt als een volslagen debiel speelde en alles verloor binnen no-time.
misschien dta het aan mij ligt maar ik zie geen grote bedragen hoor...quote:Op maandag 30 juni 2008 11:52 schreef Sport_Life het volgende:
http://www.officialpokerr(...)1B52CC5AF51.html?t=9
cono = kutquote:Op maandag 30 juni 2008 11:38 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik denk dat de schaamte over zijn kleine cono... ...
zoals ik het begrijp is hij januari 2006 begonnen met dat spel en heeft elke maand stuk of 20x gespeeld en niets gewonnen, tot april 2008.. blijkbaar duurde het ruim 1,5 jaar voordat hij het spelletje doorhad.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
misschien dta het aan mij ligt maar ik zie geen grote bedragen hoor...
Sowieso, betalen voor een Bangbros abboquote:Op maandag 30 juni 2008 11:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
Nee dat was hem waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:45 schreef NED het volgende:
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het zou zomaar kunnen dat dat maddoxx was waar ze het toen over hadden.
Misschien iemand die vaak in de pokertopics hier op fok komt en dit ook nog weet?
En dit ook niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:49 schreef Placenta het volgende:
http://www.officialpokerr(...)B6F23119B00.html?t=2
Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat hij veel aan toernooien mee deed...quote:Op maandag 30 juni 2008 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
misschien dta het aan mij ligt maar ik zie geen grote bedragen hoor...
aah, en die stats zijn dus niet te zien?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:57 schreef DawN het volgende:
[..]
Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat hij veel aan toernooien mee deed...
Denk dat hij meer verbraste aan gewone tafels.
lolquote:Op maandag 30 juni 2008 11:34 schreef weasel85 het volgende:
voelen ze ouders zich knap ruk.... >.>
me ma komt ook al binnen: hoe weet jij dit allemaal... ik: tja... heb zo me bronnen
Nu schept iedereen op van: Menneke, kon jij niet eens 'n autotje voor mij kopen![]()
etc..
Ik ben ook niet echt een Pro hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
aah, en die stats zijn dus niet te zien?
Ja, ik ben een poker n00b
...in een ander land, zonder wetten tegen cybercrimineeltjesquote:Op maandag 30 juni 2008 12:00 schreef Landgeld het volgende:
[..]
lol
tja, als die Maddox wat slimmer was geweest hadie de rest van zijn leven als koning kunnen leven....![]()
Highrolerquote:Op maandag 30 juni 2008 12:03 schreef devv05 het volgende:
13 miljoen lijkt me ook wel erg sterk, dan moet ie wel erg slecht in pokeren zijn
Waarschijnlijk gebeurt met hem hetzelfde als bij mij toen.quote:
Interesting... Wat had je gedaan?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:08 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebeurt met hem hetzelfde als bij mij toen.
Word van je bed gelicht en dan naar Zeist gebracht , daar heeft het HTC een hightec verhoor kamer.
Na 3 dagen in zeist en verhoor ga je naar P.I -> De Schie of de Noordsingel.
Hoop voor hem dat ie in de Schie zit want de Noordsingel is één grootte tering bende.
Hij word sowieso na een week of 6-8 overgeplaatst naar de Noordsingel want daar zit de JOVO(JOng VOlwassen) afdeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |