Nou ja, Vansevenant loopt in de vlakke etappes al een achterstand op, en als hij dan elke bergetappe in de laatste bus finisht moet je daar al achter binnenkomen zo'n beetje en meestal komen die niet aan in Parijs.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Desondanks is dit véél moeilijker dan je zou denken. Uitrijden is één ding, het als laatste doen is véél moeilijker ...
Ja, enkel kan je dat niet met zes man tegelijk doen. Waarschijnlijk zal je dus aan het oog van je belagers moeten ontsnappen, om zo ook daadwerkelijk later dan iedereen binnen te komen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:20 schreef DutchSL het volgende:
Ach, als je deze "prijs" écht wilt winnen is het heel makkelijk. Gewoon elke vlakke rit de tijdslimiet opzoeken door op een slakkentempo de laatste 10km te rijden en een half uur te verspelen.
Die Soler stapt vast nog wel af en anders gaat ie nog eens vlammen in de bergen.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:23 schreef Reya het volgende:
Wim Vansevenant had vandaag al de rode lantaarn in ontvangst mogen nemen, ware het niet dat Soler het feestje verpestte
Wim dacht natuurlijk dat Soler uit ging vallen met die arm van hem. Ach ja als Soler door gaat haalt hij Vansevenant nog ruim in in de bergen.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:23 schreef Reya het volgende:
Wim Vansevenant had vandaag al de rode lantaarn in ontvangst mogen nemen, ware het niet dat Soler het feestje verpestte
Gaat spannend worden! Ik verwacht dat Soler nog wel gaat uitvallen van de week. Dus hup hup Vansevenant.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:31 schreef NoMercy285 het volgende:
Per rit:
Rit 1: 179. KUSCHYNSKI Aleksandr 66 LIQUIGAS 4h 41' 03" + 04' 56"
Rit 2: 179. SOLER HERNANDEZ Juan Mauricio 51 BARLOWORLD 3h 52' 31" + 07' 18"
Totaal:
175. KUSCHYNSKI Aleksandr 66 LIQUIGAS 8h 28' 46" + 07' 26"
176. AUGE Stéphane 182 COFIDIS CREDIT PAR TELEPHONE 8h 28' 46" + 07' 26"
177. BERTOGLIATI Rubens 172 SAUNIER DUVAL - SCOTT 8h 29' 27" + 08' 07"
178. VANSEVENANT Wim 9 SILENCE - LOTTO 8h 30' 21" + 09' 01"
179. SOLER HERNANDEZ Juan Mauricio 51 BARLOWORLD 8h 31' 42" + 10' 22"
benieuwd hoe de strijd vandaag verder gaat verlopen
Hij doet het erom hequote:Op maandag 7 juli 2008 18:24 schreef Venga het volgende:
Vansevenant ligt volledig op koers voor 3-op-een-rij.
Dat was niet één en dezelfde persoon, maar het gaat om de broers Igor (2002) en Iker (2005). Ik kan goed begrijpen dat die ten onrechte voor dezelfde renner worden aangezien. Maar het is niet dezelfde.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:50 schreef franklop het volgende:
Flores won hem in 2002 en 2005 geloof ik (de laatste dus voor het Vansevenant tijdperk)
Inderdaad. Vanaf dag 1 is hij er bewust mee bezig.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:58 schreef groenen het volgende:
Best wel zielig die Vansevenant, als je er nu de laatste week mee bezig bent omdat je in de buurt staat, dat kan ik nog begrijpen. Maar hij probeert het echt vanaf de eerste dag.
Dat soort trucs heeft een man met de kwaliteiten van Wim helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 2 juli 2008 06:51 schreef HowardHughes het volgende:
[..]
Verstoppen onder de brug, dat soort grappen.
Hij jaagt een unicum na. Ik belet hem niet in deze bizarre, maar leuke queeste.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:58 schreef groenen het volgende:
Best wel zielig die Vansevenant, als je er nu de laatste week mee bezig bent omdat je in de buurt staat, dat kan ik nog begrijpen. Maar hij probeert het echt vanaf de eerste dag.
Ik vind het wel mooi, hij doet zijn werk voor de ploeg, heeft verder geen talent om voor een klassement te gaan dus gaat hij voor de rode lantaarn, ook een wedstrijd op zich, waarschijnlijk met Sprick als concurrent ditmaal (maar vooral vroeger toen vaak een aantal Fransen er om streden en zich zelfs achter een boom verstopten of dergelijke trucjesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:58 schreef groenen het volgende:
Uitkijken voor die Sprick inderdaad, dat is een klasbak hoor!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:30 schreef Burghardt het volgende:
Geraint van Barloworld kwam vorig jaar akelig dichtbij, gelukkig voor Wim doet ie dit jaar niet mee. Maar die Sprick, daar is hij ook nog niet vanaf.
Hij heeft natuurlijk niet de ervaring van Wim, maar zo zijn er altijd wat van die jonge honden die het wel eens willen proberen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Uitkijken voor die Sprick inderdaad, dat is een klasbak hoor!
Nee, dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:40 schreef Blik het volgende:
Je krijgt in de tour geen geld voor de rode lantaarn toch?
De nummer laatst in de tour is erg gewild in de criteriumsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:40 schreef Blik het volgende:
Je krijgt in de tour geen geld voor de rode lantaarn toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |