Ik ben een modelburger, ik doe zulke dingen niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:11 schreef Knekwurst het volgende:
Jat gewoon een nieuwe man. Even van zo'n brak kutfietsje het slot eraf slopen en naar je werk gaan.
Waarom ga je dan niet gewoon met je ford naar je werk?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben een modelburger, ik doe zulke dingen niet.
Sinds wanneer is een Ford een modelauto voor de Nederlander? Dat is toch een Duits of Frans automerkquote:Op maandag 30 juni 2008 10:14 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet gewoon met je ford naar je werk?
Wat is volgens jou dan wel een model auto voor een Nederlander?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een Ford een modelauto voor de Nederlander? Dat is toch een Duits of Frans automerk
Lees het tweede deel van mijn zin.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan wel een model auto voor een Nederlander?
Ik zou zeggen een VW'tjequote:Op maandag 30 juni 2008 10:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Had liever dat ik mijn fiets nog had.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:22 schreef zatoichi het volgende:
Zie het van de positieve kant; doordat je moest bellen naar je werk ben je er redelijk op tijd achtergekomen dat je niet hoefde te werken.
Fopje flauw mopje!quote:Op maandag 30 juni 2008 10:31 schreef Knevelt het volgende:
psst ananasje, fiets kopen?
Hyundai, maar hangt ook een beetje af van je sociale zelfbeeldquote:Op maandag 30 juni 2008 10:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:
Een zilverkleurige opel astraquote:Op maandag 30 juni 2008 10:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee want ik moet nu werkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:04 schreef DaFan het volgende:
Heb je mooi de ochtend vrij om te frituren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |