Waarschijnlijk dat je toekomstige kinderen meer geïntresseerd zijn in geld (waarmee ze evt. nieuwere boeken mee kunnen kopen) dan in 50-jaar-oude boeken.quote:Op maandag 30 juni 2008 03:58 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Nee, mijn boeken zijn voor mijn toekomstige kinderen... Erfenis.
Klassiekers zijn tijdloos.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:03 schreef Phrits het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat je toekomstige kinderen meer geïntresseerd zijn in geld (waarmee ze evt. nieuwere boeken mee kunnen kopen) dan in 50-jaar-oude boeken.
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:28 schreef Salvad0R het volgende:
Oh Aldus.Sprak.Godddd even een aanrader tussendoor:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:39 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik heb ''Right of man'' hier nog liggen... Ik ben niet verder gekomen dan bladzijde 30. Eerst dit boek, dan dat boek.
dat lijkt me niet, bret easton ellis schreef American Psychoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:06 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ah, de schrijver van American Psycho...
Even kijken waar het boek over gaat.![]()
Okay, het klinkt interessant. Bedankt voor de suggestie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:06 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ah, de schrijver van American Psycho...
Verkeerd gezien
Even kijken waar het boek over gaat.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat lijkt me niet, bret easton ellis schreef American Psycho
ik zag je edit al jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:10 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Okay, het klinkt interessant. Bedankt voor de suggestie.Ik zal het op mijn lijstje - nog te lezen boeken - schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |