Omdat ik moeite moet doen om jouw posts te lezen, en ik wil gewoon op mijn gemak kunnen genieten van je topics in plaats van met samengeknepen ogen.quote:Op maandag 30 juni 2008 03:59 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Waarom zou ik, lieve DaFan?
Negeer mijn posts. Simpel.
quote:Op maandag 30 juni 2008 04:00 schreef MuisSchuiver het volgende:
Wel hier voor oppassen :
http://bergplaats.web-log(...)plaag_van_zilve.html
Ik heb ook een ''''- verslaving...quote:Op maandag 30 juni 2008 04:04 schreef DaFan het volgende:
[..]
Omdat ik moeite moet doen om jouw posts te lezen, en ik wil gewoon op mijn gemak kunnen genieten van je topics in plaats van met samengeknepen ogen.
Ik ben geïnteresseerd in mijn medemens, politiek, liberalisme, dimensies, geschiedenis, heelal, atheïsme, cultuur, bewustzijn, sociobiologie, surrealisme, magisch realisme, nihilisme, fysiek & geestelijk genot, ethiek, mensenrechten, symbolen & reizen.quote:
Jammer dat dit forum geen rijkere typografie kent hè ?quote:Op maandag 30 juni 2008 04:06 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik zal voortaan regelmatig mijn boeken afstoffen. Bah.
![]()
* Da_Ripper wil wel n bieb-kaartje bij de Aldus.Sprak.God-theekquote:Op maandag 30 juni 2008 04:10 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik ben geïnteresseerd in mijn medemens, politiek, liberalisme, dimensies, geschiedenis, heelal, atheïsme, cultuur, bewustzijn, sociobiologie, surrealisme, magisch realisme, nihilisme, fysiek & geestelijk genot, ethiek, mensenrechten, symbolen & reizen.
Van alles, dus. Recentelijk heb ik o.a. verschillende boeken aangeschaft van Marquis de Sade.
quote:Op maandag 30 juni 2008 03:53 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ha-ha, het is geen crackverslaving, maar een boekverslaving.
Afgelopen maanden heb ik voor ruim 1100 euro allerlei boeken gekocht (niet eens vereist voor mijn studie).
Eerste klacht: Waarom zijn goede boeken zo fucking duur?Verdomme, sommige boeken kosten zelfs 70 euro per stuk.
![]()
![]()
Tweede klacht: Mijn boekenkast zit vol.
Derde klacht: Ik wil nog meer boeken kopen, maar mijn budget is hier niet toereikend voor.![]()
Vierde klacht: Waarom wil ik geen gebruikte boeken lenen uit de bibliotheek? Zo achterlijk, ik weet het.![]()
![]()
![]()
Boeken:
[ afbeelding ]
Ja hoor, ik lees mijn boeken wel. Ik vind het prettig om met 15 boeken tegelijk bezig te zijn. Lekker afwisselend.quote:Op maandag 30 juni 2008 04:59 schreef wonderer het volgende:
Lees je ze ook eigenlijk? Of staan ze te wachten tot je tijd hebt?
En dan uitprinten? Of 20 uur tegen een scherm aan kijken? Ik heb ook wel stuk of duizend geschriften op mijn computer staan, maar dat is om te selecteren welke boeken het waard zijn om mijn geld aan uit te besteden.quote:Op maandag 30 juni 2008 05:01 schreef Salvad0R het volgende:
Omdat alleen de elite leest. Die kunnen dat betalen.
meestal staat de .pdf wel online ergens. google own.
Dan heb je er in ieder geval aan.quote:Op maandag 30 juni 2008 05:06 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ja hoor, ik lees mijn boeken wel. Ik vind het prettig om met 15 boeken tegelijk bezig te zijn. Lekker afwisselend.
Hardcovers. De Prijzen. *Auw* idd.quote:Op maandag 30 juni 2008 05:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan heb je er in ieder geval aan.
Ik heb hier hardcovers staan waar ik nog niet aan toegekomen ben en waarvan de softcover inmiddels uit is. Da's pas zonde van mijn geld
ik vind het ook een beetje ''vies'' boeken uit de bibliotheekquote:Op maandag 30 juni 2008 03:53 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Vierde klacht: Waarom wil ik geen gebruikte boeken lenen uit de bibliotheek? Zo achterlijk, ik weet het. [/sup]![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |