Coos kakelkut? Welterustenquote:Op maandag 30 juni 2008 01:00 schreef -Blurk- het volgende:
Maar goed, ik ga nu écht naar bed, en zet speciaal voor Coos nog even een YouTube neer, ik weet hoe hij dat waardeert.
Trusten all
quote:Op maandag 30 juni 2008 01:00 schreef -Blurk- het volgende:
Maar goed, ik ga nu écht naar bed, en zet speciaal voor Coos nog even een YouTube neer, ik weet hoe hij dat waardeert.
Trusten all
Dat is een anderequote:Op maandag 30 juni 2008 08:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Goedenmorgen DementorDude....
Kwam je box net nog tegen hier
[ afbeelding ]
Deze is van Foreign Media (Brilliant Classics). we hebben er nog 1 (ook van ForeignMedia) :quote:Op maandag 30 juni 2008 08:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is een andere
Van welke club is die box?
Tof.quote:Op maandag 30 juni 2008 08:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Deze is van Foreign Media (Brilliant Classics). we hebben er nog 1 (ook van ForeignMedia) :
[ afbeelding ]
Ja je ziet we zijn hier met HOOGSTAANDE produkten bezigquote:
Ja dat vraag ik me ieder half jaar af. We hebben ieder half jaar wel weer een seriequote:
Succes.quote:Op maandag 30 juni 2008 08:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ieder half jaar af. We hebben ieder half jaar wel weer een serie
varieerend van 3 tot 10 dvd's (EN DAT IS EEN POKKENWERK met al de gesynchroniseer )
Tussen zijn ogen mikken he !!!quote:Op maandag 30 juni 2008 08:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Succes.
Ik ga even een draak in elkaar beuken.
Gewoon........op mijn werkplek......quote:Op maandag 30 juni 2008 10:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vakantietijd, duidelijk. Waar is iedereen?
ik weet het niet, misschien allemaal nog rondlopend met een katerquote:Op maandag 30 juni 2008 10:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vakantietijd, duidelijk. Waar is iedereen?
quote:Rossana Lima Voetbalvrouw van het Jaar
Oh heeft ie tentamen ?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:17 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen heren![]()
Ik zit lekker in het zonnetje maar wil toch Dementor even succes wensen met zijn tentamen vandaag.
Haha, ook dat nog.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het schijnt enorm te gaan stinken in kroegen met slechte ventilatie, rook maskeert namelijk zweetgeur.
Goedemorgen Peter Sly!quote:Op zondag 29 juni 2008 22:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Welterusten kahaarin.
Ik heb je abonnementsgeld nog steeds niet binnen ? Je kan wel zeggen dat je het nu al
drie keer gestort hebt maar het is er nog niet. Kun je het nog een keer storten effe ??
Cash werkt wat makkelijker weg......ehh. cash is goed dank je !quote:Op maandag 30 juni 2008 10:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemorgen Peter Sly!![]()
Dan maar cash, ben ik er ook van af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft!
-15% omzet in 't eerste jaar, daarna wordt 't juist meer doordat de niet-rokers vaker komen, aldus de krantquote:Op maandag 30 juni 2008 10:42 schreef Disana het volgende:
Haha, ook dat nog.
Kleine kroegen zonder terras kunnen het wel eens niet gaan redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |