In west niet?quote:
Nee ik heb het over echte junks. (spuiten, zwalkend over straat, auto ruiten ingooien, the works).quote:Op maandag 30 juni 2008 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die gasten die zo'n blaadje verkopen? Als je die ook meetelt ja dan wel, maar die zien er fatsoenlijk uit, zuipen of spuiten iig niet in 't zicht dus dan gooi ik ze niet in de zwervercategorie.
Ja dat bedacht ik me ook na het schrijven van het stukjequote:Op maandag 30 juni 2008 18:51 schreef Disana het volgende:
Dementor, zou het niet gewoon in elke grotere stad zo'n beetje hetzelfde zijn.
Wat zou je ervan vinden als je de speedfreak nog regelmatig bij je supermarkt zag die eens een stoeptegel door je voorruit gooide. Gewoon omdat er op tien minuten loopafstand zo'n soort bezigheidscentrum voor dat soort figuren zit. Da's toch uitermate frustrerend, zeker als ie ook nog groet omdat ie zich van het hele voorval niets herinnert.
Wat die junk deed was levensgevaarlijk. Het minste wat ze hadden kunnen doen was hem in een andere stad uit zetten.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook na het schrijven van het stukje
Maar ik mag niet constant editen van honingnijntje.
Natuurlijk is dat frustrerend maar ze verdienen wel een 2e kans.
Hij gooide een stoeptegel door de ruit van een rijdende auto?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat die junk deed was levensgevaarlijk. Het minste wat ze hadden kunnen doen was hem in een andere stad uit zetten.
Nee, door de dubbele beglazing van mijn kamer aan de straat. Zo iemand wil je niet meer tegenkomen.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij gooide een stoeptegel door de ruit van een rijdende auto?
Ha dat kan ik begrijpen.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, door de dubbele beglazing van mijn kamer aan de straat. Zo iemand wil je niet meer tegenkomen.
Jemig, dan schrik je je ook de pleuris. En dat loopt gewoon vrij rond neem ik aan?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:00 schreef Disana het volgende:
Nee, door de dubbele beglazing van mijn kamer aan de straat. Zo iemand wil je niet meer tegenkomen.
Hoe ik het doe?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
Beetje late reactie maar van harte Mazaru, het is je van harte gegund.
En een 2e felicitatie voor onze luchtige heerlijkheid. Hoe doe je het toch?![]()
Good for you!!quote:Op maandag 30 juni 2008 19:01 schreef Dementor het volgende:
Het gaat me weer extreem goed voor de wind vandaag.
Alsof God een plan heeft.
Die griezel heeft 6 weken vast gezeten, maar daarna liep ie gewoon weer hier rond vanwege dat centrum dat niet al te ver weg zit van ons winkelcentrum. En hij loopt er nog steeds bij alsof hij elk moment door het lint kan gaan, ik vind hem doodeng.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig, dan schrik je je ook de pleuris. En dat loopt gewoon vrij rond neem ik aan?
Ze hebben de Hobbiton set geheel moeten slopen, dat is wel jammer.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:10 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Good for you!!
Ik ben vandaag begonnen met mijn to-do-list voor Nieuw-Zeeland.Ik ga sowieso skydiven in Queenstown, met dolfijntjes zwemmen bij Bay of Islands, LOTR tour vanuit Wellington en leren surfen in Coromandel Peninsula. Hoeveel zin kan je in iets hebben!
Ach, eigenlijk maakt het ook niks uit, geluk of een doel voor ogen hebben. Het gaat je voor de wind op dit moment, dat is toch heerlijk. BQ is gek op goeie berichten, ook die van Smash-it. Klinkt goed wijffie.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:09 schreef Dementor het volgende:
Hoe ik het doe?
Door een bepaald doel voor ogen te houden + een hoop geluk denk ik?
Ik ben een beetje fan van LOTRquote:Op maandag 30 juni 2008 19:16 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik weet het ook. En het gaat mij ook meer om de locaties hoor.
Holy shit en dan zeggen ze dat Nederland een verzorgingsstaat is, duh.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:11 schreef Disana het volgende:
Die griezel heeft 6 weken vast gezeten, maar daarna liep ie gewoon weer hier rond vanwege dat centrum dat niet al te ver weg zit van ons winkelcentrum. En hij loopt er nog steeds bij alsof hij elk moment door het lint kan gaan, ik vind hem doodeng.
Mijn vriend zat maar anderhalve meter van dat raam af, en er had ook een kat op de stoel eronder kunnen zitten. Stel je voor, een hele stoeptegel.
Mazaru........ gefeliciteerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |